...parkerade man precis utanför Probike i Jönköping. Får se om det finns nåt som är värt att införskaffa...
Ha ha ja den blir svår och få in i bagaget! Träffade chefen för Probike Gbg, mkt trevlig kvinna det där! Ska försöka ta en sväng på lördag till minimässan på Probike i Götet på lördag. Hoppas på åkväder bara!
För övrigt så var det i princip soprent på prylar här i Jönslunda, ville ha ett par Rokker brallor men dom hade redan skickats till Gbg. Resten av prylarna/hojarna mm skall ner till den nya butiken i Malmö där dom också kommer köra sitt italienska hojutbud samt BMW. Harley blir lite "vid sidan" tydligen då Helsingborg är dom som kör HD "fullt ut".
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Trots allt så tog jag ut hojen på en liten tur idag. Kallt!!
bildbevis finns i min tråd på sportsterforumet. Häpp!![]()
mmm, njae. Var ju sånt tjat på att jag skulle ut å så föll jag för grupptrycket som vanligt. Nåja, nu har jag iaf bevisat att jag kan så nu låter jag "Plommonet" stå till det våras. det ska nog va allt 10+ innan jag ger mig ut igen.
Förstår varför "riktiga" bikers kör med helgskägg för jäsiken va jag frös i ansikte.
Var ju lite nyfiken själv också på hur den gick efter 1200 konverteringen. Lite skoj var det allt trots kyla å lerig väg. Men sedan är man ju sån att man vill pleasa å va till lags förstås å då går det som det går.
- - - Uppdaterad - - -
åh du kör på skägg alltså?! "hundansikte" Ja får inte ha skägg för min fru. en liten mustasch är allt jag kommer undan med. värmer ju inget
haha, oki ska sluta bitcha om det. kul å höra motorn å känna på draget
vet du, jag har ju haft samma gamla nokia telefon seden hedenhös, men så häromdagen fick jag en ny av frugan. så NU kan jag ta emot MMS. inte kunnat det förr. Så skicka skäggfoton du
gött å va av med drake å kunna göra som du vill. as-bra!
Det finns PM!
There are no problemsonly solutions
Bokmärken