Sidan 227 av 297 FörstaFörsta ... 127177217225226227228229237277 ... SistaSista
Resultat 4 521 till 4 540 av 5928

Ämne: Idag..

...parkerade man precis utanför Probike i Jönköping. Får se om det finns nåt som är värt att införskaffa...

Ridning is my business and business is good!

http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Tackad: 4

Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    ...parkerade man precis utanför Probike i Jönköping. Får se om det finns nåt som är värt att införskaffa...
    Lite jobbigt bara om du får för dig att köpa med en kompis till den du redan har.

********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Lite jobbigt bara om du får för dig att köpa med en kompis till den du redan har.
    Ha ha ja den blir svår och få in i bagaget! Träffade chefen för Probike Gbg, mkt trevlig kvinna det där! Ska försöka ta en sväng på lördag till minimässan på Probike i Götet på lördag. Hoppas på åkväder bara!

För övrigt så var det i princip soprent på prylar här i Jönslunda, ville ha ett par Rokker brallor men dom hade redan skickats till Gbg. Resten av prylarna/hojarna mm skall ner till den nya butiken i Malmö där dom också kommer köra sitt italienska hojutbud samt BMW. Harley blir lite "vid sidan" tydligen då Helsingborg är dom som kör HD "fullt ut".

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Tackad: 4

Ha ha ja den blir svår och få in i bagaget! Träffade chefen för Probike Gbg, mkt trevlig kvinna det där! Ska försöka ta en sväng på lördag till minimässan på Probike i Götet på lördag. Hoppas på åkväder bara!

För övrigt så var det i princip soprent på prylar här i Jönslunda, ville ha ett par Rokker brallor men dom hade redan skickats till Gbg. Resten av prylarna/hojarna mm skall ner till den nya butiken i Malmö där dom också kommer köra sitt italienska hojutbud samt BMW. Harley blir lite "vid sidan" tydligen då Helsingborg är dom som kör HD "fullt ut".
    Suss borde det vara... Hon bossade väl över Jönköping också, OM jag inte minns helt fel.
    Får se hur det blir med lördag, men hade vart kul att kika in i Mölndal också... Om inte annat för att kanske träffa folket på plats.

********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Trots allt så tog jag ut hojen på en liten tur idag. Kallt!!
    bildbevis finns i min tråd på sportsterforumet. Häpp!

Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    1+ på den

V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Tackad: 0

Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    1+ på den

Känns bra att bryta lite regler ibland va? Även om dom är ens egna
    Nu är du en riktig outlaw Ricky!

Känns bra att bryta lite regler ibland va? Även om dom är ens egna
    Nu är du en riktig outlaw Ricky!
    mmm, njae. Var ju sånt tjat på att jag skulle ut å så föll jag för grupptrycket som vanligt. Nåja, nu har jag iaf bevisat att jag kan så nu låter jag "Plommonet" stå till det våras. det ska nog va allt 10+ innan jag ger mig ut igen.
    Förstår varför "riktiga" bikers kör med helgskägg för jäsiken va jag frös i ansikte.

mmm, njae. Var ju sånt tjat på att jag skulle ut å så föll jag för grupptrycket som vanligt. Nåja, nu har jag iaf bevisat att jag kan så nu låter jag "Plommonet" stå till det våras. det ska nog va allt 10+ innan jag ger mig ut igen.
    Förstår varför "riktiga" bikers kör med helgskägg för jäsiken va jag frös i ansikte.
    Det är ju förjävligt att folk har utsatt dig för grupptryck och fått dig till att frysa :-/
    Hoppas du kan stå emot om det skulle upprepas igen

Själv håller man på att anlägger värmande ansiktsbehåring. Så nu fryser man inte om överläppen eller hakan Bikersäsongen närmar sig med stormsteg och man vill ju se sitt bästa ut.

Projekt "hundansikte" fas 1 avklarad...

Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Det är ju förjävligt att folk har utsatt dig för grupptryck och fått dig till att frysa :-/
    Hoppas du kan stå emot om det skulle upprepas igen
    Var ju lite nyfiken själv också på hur den gick efter 1200 konverteringen. Lite skoj var det allt trots kyla å lerig väg. Men sedan är man ju sån att man vill pleasa å va till lags förstås å då går det som det går.

- - - Uppdaterad - - -

Själv håller man på att anlägger värmande ansiktsbehåring. Så nu fryser man inte om överläppen eller hakan Bikersäsongen närmar sig med stormsteg och man vill ju se sitt bästa ut.

åh du kör på skägg alltså?! "hundansikte" Ja får inte ha skägg för min fru. en liten mustasch är allt jag kommer undan med. värmer ju inget

Men sedan är man ju sån att man vill pleasa å va till lags förstås å då går det som det går.

- - - Uppdaterad - - -
    Sluta böla nu du visste att du ville

- - - Uppdaterad - - -

- - - Uppdaterad - - -
    åh du kör på skägg alltså?! "hundansikte" Ja får inte ha skägg för min fru. en liten mustasch är allt jag kommer undan med. värmer ju inget
    Skägg och skägg, allt är ju relativt ha ha. Jag har ju ingen drake så jag gör som jag vill
    Om du ber snällt så skickar jag en bild på sms som du kan njuta av

hoppas ditt skägg blir tätare än det jag lyckats spara ut, har inte rakat mig sedan i julas nu, men värmer vet jag inte om jag kan påstå att det gör ännu

Sluta böla nu du visste att du ville

- - - Uppdaterad - - -

Skägg och skägg, allt är ju relativt ha ha. Jag har ju ingen drake så jag gör som jag vill
    Om du ber snällt så skickar jag en bild på sms som du kan njuta av
    haha, oki ska sluta bitcha om det. kul å höra motorn å känna på draget

vet du, jag har ju haft samma gamla nokia telefon seden hedenhös, men så häromdagen fick jag en ny av frugan. så NU kan jag ta emot MMS. inte kunnat det förr. Så skicka skäggfoton du

gött å va av med drake å kunna göra som du vill. as-bra!

Var ju lite nyfiken själv också på hur den gick efter 1200 konverteringen. Lite skoj var det allt trots kyla å lerig väg. Men sedan är man ju sån att man vill pleasa å va till lags förstås å då går det som det går.

- - - Uppdaterad - - -

jag tror att en buff värmer bättre än skägg, i alla fall för mig.

Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    En bra buff e inte illa. nu har du ju försökt me skägge. jag har haft samma buff i 10 år nu. aldrig tvättat. luktar som jag

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

Det finns PM!
    There are no problemsonly solutions

Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Det finns PM!
    Vad är PM för någe?

Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Buff och ett sånt biffskägg som du har är bästa kombon! Just därför jag skaffat ett likadant fast jag har lagt till en ekorrsvans och pollisar a lá Wolverine!

Sidan 227 av 297 FörstaFörsta ... 127177217225226227228229237277 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg