du, Calle, du har ju fått rejält med träna p å linda rör nu. Andra gången!
För mig bidde det bara skit sista jag prova. Fast jag skruva ju inte av rören utan försökte mens de satt på.
Ska försöka igen till våren.
Snyggt! Inspirerande att följa din tråd! Har fått galet sug att bygga bort mitt elände till originalhoj nu!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tackar så mkt! Kul att du gillar den (tråden, hojen, kepsen)Det är inget fel på en orginalhoj! Man gör det man känner passar en själv och sen skiter man i alla andra
! Din hoj - dina beslut, men visst är det sjukt kul att göra den så som man själv vill ha den
Mer är på väg...just beställt lite nya prylar![]()
fin kepa du fått tag i därAs-bra!
Berlin säger du? åhå! Vad är det för klädbranch du är i då? Låter ju himla intressant. Min fru är sömmerska å pysslar en del med kläder å sånt också. Syr å står i med klänningar å kläder.
Vad är det för hojprylar du beställt? Roligt å se hur hojen din utvecklas hela tiden. Alltid händer det nåt på den här tråden.
nu ska jag fika! Det bli Irish idag.![]()
skeppohoj!
Kepsen är svincool och helnördig![]()
Ang min bransch så kan du kika in på http://www.dkcompany.com/
Har beställt en sjukt schysst prylmen jag kör en cliffhanger på den prylen ha ha.
Njut din Irish...
Proffsig hemsida den där. Får du åka på alla de där mässorna? Roligt jobb! Lite avis där. Jag jobbar med textil också. Färgning å sånt. Fast det blir en del annat. Mest annat numera. Mata hästar å snickra stall.
Ska bli spännande å se vad du köpt till hojen. Roligt!
Imorgon ska jag brygga min bidrag till öl sm. Siktar på guld förstås. Ger mig inte förrän jag vunnit den där tävlingen.
Aha, nu kräktes hunden! Grattis. Aha, torka spya då. Ingen liten hund heller (70 kg vovve) så det blir rejäla blaffor.
Ser fram mot å se vad du beställt till cykeln!
Hare bra/R
Mod 20.
Tillverkning frontfäste för nya sadeln.
Fick färdigt fästet till sadeln i fredags och monterade idag. Skall lackas och sen är det väl färdigt.
Tillverkat av 4mm stål så hållfasthet lär inte vara nåt problemDet fina med det är att fästet inte är helt platt utan lätt "brutet", dels för att sadeln har den formen men också för att kunna lyfta på sadeln (ca 5-6cm) för att komma åt kontakter mm. Bytte ut bulten mot en 100mm M8. Kommer tillverka nåt för att täcka kontakter och kablar under sadeln.
![]()
Jäklar anamma! Stiligt! Smäckert fäste du gjort också. Du är händig du. Undrar dock precis som Sedition här ovan hur komforten är i längden.
Himla snyggt hursomhelst.
Synd att det är så långt till sommarn. jäkla klimat man lever i egentligen.
Tackar tackar! Ja vad gäller komfort så kan jag och min röv återkomma med rapport till vårenFaktum är att trots att den är rätt så tunn (ca 2,5cm) så är den förvånansvärt mjuk. Det är "memory foam" i den. Jag måste ju ändå stanna ungefär var 12e mil för att tanka peanut-tanken och då brukar baken få vila sig, org sadeln är fullkomligt värdelös när det kommer till komfort
- - - Uppdaterad - - -
Tack så mkt! Som sagt så vet vi först till våren hur skön den egentligen ärmen inget kan vara mer obekvämt än org sadeln.
- - - Uppdaterad - - -
Tackar! Man bockar och bugar![]()
Jävligt snyggt oså när man får ner den mot ramenDet ska vibrera o bulta i röven när man kör sporre det är för fan ingen gold wing
![]()
Bokmärken