Köp ny skärm o flytta ecu i stället?
Idag.. så jeg en ting jeg trengte for å löse et problem som dukket opp når jeg konverterte min Softail til soloseat.. Et ECU-cover i läder.
Tyvärr var den i et komplett conversionkit,men etter et par mailer til selgeren kunne han skaffe meg bare coveret.
Det ble litt dyrt,men hvafaen.. ting må jo väre i ordning och se bra ut..
![]()
There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.
Köp ny skärm o flytta ecu i stället?
![]()
stått ute på ängen hemma å skruvat i skotern då den flödat å fyllt hela vevhuset med bensin , haha. men snart funkar den igen
Idag vart jag utlånad till en annan avdelning... Fick plocka bildelar till fots, som omväxling... Och fick t o m kompa ut en timme tidigare idag.
Fick också min PORR hem idag... Två feta kataloger med mc tillbehör!!!
Gillade verkligen sakerna i Northbike katalogen.
Och så har man ju sett kvällens avsnitt av Gladiatorerna också. Hade gärna testat Bullet i Gatloppet.
![]()
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Idag har det monterats nya möbler i hela tvrummet! i vanlig ordning blir vi osams hemma men det hör ju till, nu blir det ett par kalla.
Fick jag post från England
...och slutligen lyckats överföra mp4 film från min GE DV1 video cam till min gamla dator med winXP med en multi-Card adapter och Realplayer. Fortfarande inte pefect men jag jobbar på det with a little help from a friend
kort test Vid på vägen hem
Gamla filtret bort..
efter lite rengöring..
K&N på...
Nya S&S Wrinkle Black Super Stock Stealth Air Cleaner cover i framtiden kanske ??
![]()
Idag gjorde jag mig fri från min slavdrivare.............
SÅ JÄVLA GÖTT
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Dagens Quiz.. Hva koster denna levert i Sverige,kjöpt från et firma i California. Högglanspolerad,med monteringsett,lås m/nyklar,kuddar som på bilden og innerbag?
![]()
Takk,Vila,men den kom i går..
Köp + frakt = 1137,75 SEK !!
Unfuckinbelievable.. men topp kvalitet.. selgeren har adresse California,men boxen kom fra China.
Senast redigerat av hegtor den 2013-02-14 klockan 09:16.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Så nu hojen klar för besikning. hmm Den ska bes den 21 mars hoppas jag kan köra dit den men e nog för stor optimist då.
Nu är den ny lackad, nya ´fotpinnar, handtag , lampa, backspeglar ja lite smått och gott. Ska köpa tank skydd med för dragkedjan på jackan ligger mot och det blir fula märken .
Bokmärken