Sidan 222 av 297 FörstaFörsta ... 122172212220221222223224232272 ... SistaSista
Resultat 4 421 till 4 440 av 5928

Ämne: Idag..

V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Tackad: 60

Tack ska ni ha för grattisar!

V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Tackad: 0

Gött med nytt jobb

Grattis till jobbet, södra Dalsland är det Mellerud eller?
    Citat Ursprungligen postat av Caspher Visa inlägg
    Idag skrev jag på ett anställningskontrakt. Naajs!!!
    Ska jobba som verktygsmakare efter att jag varit arbetslös sen juni.
    Så nu är det slut med nattliga inlägg från mej. Man vränger verkligen dygnet uppåner när man går hemma och dräller.

V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011

Grattis till jobbet, inte kul i längden att gå och drälla

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
    A.K.A Masen

V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013

Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Gött med nytt jobb
    Absolut! Och i dessa tider...

V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013

Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Grattis till jobbet, södra Dalsland är det Mellerud eller?
    Tackar! Södra Dalsland är i just mitt fall handels-och nöjesmetropolen Färgelanda där vi har både ström och rinnande vatten. ;-) Till och med ett litet systembolag med jättesöta tjejer bakom disken. Och jobbet är i Uddevalla som ligger
    tjugo minuter söderut. Ramar, underreden till Volvo bussar. Tidigare jobbade jag i Trollhättan, på ett ställe som gör grejer till flygmotorer, och där var jag verktygskonstruktör.

- - - Uppdaterad - - -

Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Grattis till jobbet, inte kul i längden att gå och drälla

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
    Tack du! Nä, precis. Man blir lite degig till slut. Men dom tror på mej och jag fick chansen, och jag ska göra mitt allra bästa.

Tummen upp för att du fick jobbet/Gonza
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Tackad: 14
    Citat Ursprungligen postat av GonZa Visa inlägg
    Tummen upp för att du fick jobbet/Gonza
    +1.Och bara 20 min resväg är ju också bra.

Ok jag är från Åmål från början ser du, så man är ju fortfarande "hemma" i de delarna av landet. Men Färgelanda där hade de då inte ström när jag flyttade men utvecklingen går ju framåt På tal om busschassies så var det rätt skoj när det var leverans till Säffle karosserifabrik, då kördes chassina tomma med bara stol ratt och instrumentbräda. Gubbarna som körde satt i kronans nalleställ hjälm och glasögon, 18m gocart respekt [QUOTE=Caspher;87436]Tackar! Södra Dalsland är i just mitt fall handels-och nöjesmetropolen Färgelanda där vi har både ström och rinnande vatten. ;-) Till och med ett litet systembolag med jättesöta tjejer bakom disken. Och jobbet är i Uddevalla som ligger
    tjugo minuter söderut. Ramar, underreden till Volvo bussar. Tidigare jobbade jag i Trollhättan, på ett ställe som gör grejer till flygmotorer, och där var jag verktygskonstruktör.

...kom våren till Kalmar

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Tackad: 4

Idag är närmaste omgivningen en mindre underbar halkbana...

********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

8+ i Göteborgs höjder (Kortedala)
    There are no problemsonly solutions

V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012

Gött med lite plusgrader i vinter mörkret.

Idag..

Har det varit riktigt gött väder i Gbg, nu e det inte långt kvar tills nya FXSB'n e hemma/Gonza

Skickas från min iPad via Tapatalk
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

Tackar! Södra Dalsland är i just mitt fall handels-och nöjesmetropolen Färgelanda där vi har både ström och rinnande vatten. ;-) Till och med ett litet systembolag med jättesöta tjejer bakom disken. Och jobbet är i Uddevalla som ligger

- - - Uppdaterad - - -

Tack du! Nä, precis. Man blir lite degig till slut. Men dom tror på mej och jag fick chansen, och jag ska göra mitt allra bästa.
    Nu kan jag ha fel men går det sveriges bästa mc väg där mellan valbo ryr o färglanda från uddevalla gamla stockholmsvägen?

—--------------
    All comfort was sacrified for style

V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013

Citat Ursprungligen postat av Henrik Forslund Visa inlägg
    Nu kan jag ha fel men går det sveriges bästa mc väg där mellan valbo ryr o färglanda från uddevalla gamla stockholmsvägen?

—--------------
    Ja, den vägen är inte alls helt fel men jag tycker inte att den lever upp till sitt rykte.
    Om jag får välja väg får man ta sej en liten bit norrut. Det finns en helt makalös vägsträcka mellan Dals Lång-Ed och Håverud. Ungefär en mil med kurvor där man möter sej själv flera gånger om. Och krön och svackor. Kort mellan kurvor och krön. Rena berg-och dalbanan. Mycket speciellt. Och välkänt i mc-kretsar. Det kommer till och med norrmän dit för att uppleva den vägen.
    Om inte annat kan man ju kliva av hojen en stund i Håverud och kolla på den omtalade akvedukten.
    Det är en spektakulär plats, värd att se om man tycker att det är intressant med kulturhistoria.
    Senast redigerat av Caspher den 2014-02-03 klockan 00:55. Anledning: norrmän heter det-inte norrän

Ja, den vägen är inte alls helt fel men jag tycker inte att den lever upp till sitt rykte.
    Om jag får välja väg får man ta sej en liten bit norrut. Det finns en helt makalös vägsträcka mellan Dals Lång-Ed och Håverud. Ungefär en mil med kurvor där man möter sej själv flera gånger om. Och krön och svackor. Kort mellan kurvor och krön. Rena berg-och dalbanan. Mycket speciellt. Och välkänt i mc-kretsar. Det kommer till och med norrmän dit för att uppleva den vägen.
    Om inte annat kan man ju kliva av hojen en stund i Håverud och kolla på den omtalade akvedukten.
    Det är en spektakulär plats, värd att se om man tycker att det är intressant med kulturhistoria.
    Jag är osäker på namnen och när jag kollar kartan igen undrar jag om denna väg slutade mer i munkedal än uddevalla. Vi hamnade där av en slump mer och blev helt paffa, helt höga på köradrenali så la vi mest valbo ryr o färgelanda på minnet, klantigt för där vill jag köra igen. Orkar du mappa ditt vägförslag på google maps så man kan kolla?

—--------------

Håverud är jag sjukt sugen att åka och titta på.
    Faktiskt funderat på att ta hojen och Madame tant med i sommar och åka dit en sväng.

V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Tackad: 14
    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Håverud är jag sjukt sugen att åka och titta på.
    Faktiskt funderat på att ta hojen och Madame tant med i sommar och åka dit en sväng.
    Sanslös väg.Sök på Brudfjället.
    Senast redigerat av Noyen den 2014-02-03 klockan 11:10.

Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Sanslös väg.Sök på Brudfjället.
    Tack för tipset, ska kolla på det

Sidan 222 av 297 FörstaFörsta ... 122172212220221222223224232272 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg