De som finns nu i A och B utförande passar endast 07 upp ( 6 bultad innertrans och nya typrn av driveshaft)
Detta gör att det är man måste använda 07 upp transgrejor
Enligt en mycket säker källa kommar HD att börja tillv motorer som passar gamla 94-05 transkåpa/ transdrivning
ProBike har haft 3 st på Dynojet 126-134 HP och 175 NM Flack vridkurva och
bra vrid i mellanregister enll uppgift Inte billig dock , 75000
Ser inga probs att förgasarkonvertera en sån
-99-03 style tändning, MAP-sensor , Cranksensor och lämplig gasare = CV 51, MIK 45-48
Om man jfr en 120R m S&S 113-124 så har SS gear drive t kammarna, fetare cyl foder
bättre vev, bättre lagring av veven på v sida Jag vet vilken jag skulle välja.....
Går ju annars att bygga en TC 100, 107 med EVO fästen på blocket f 45-48
Då får man svetsad vev, geardrive till kammarna mm
Bokmärken