...har vi kört Payback Western Run.
![]()
Fuck cancer
Hade tur med vädret i Norrtälje, inget regn men det kanske ändrade sig mot eftermiddagen. Här är en cool vovve som slappade i ett stånd.![]()
Håller med...fattade inte heller hur det gick till. Har kollat efteråt noga på skiva och ok men nada-zit-zero! Men upptäckte efter "upplåsningen" av låset att pinnen som går igenom bromsskiva och låser så att säga, var ihålig!?! Massivt gods endast i halva pinnen ungefär....vi hade en diskussion om att det kanske var meningen att den skulle gå av när man sätter kraft på men ej gå att bryta när man puttar cykeln? Låset köpte jag i Tyskland hos Louis för några år sedan, ett ABUS. Nåja, ett lås mindre i samlingen! Köpte ett jävligt najs skivbromslås på Daytona Beach i våras, en handgranat, får väl använda det nu!
![]()
Idag är man lite seg efter nattens festande... Man var ju på bröllopsfest hos bekanta i Uddevalla.
Men kul vart det.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Tackar,men vet att det mesta är ointressant svammelMen nån måste ju hålla låda!
There are no problemsonly solutions
Sanniz,
Kan tillägga att bordet var vitt innan och soffan grå. Men jag var nöjd med resultatet. Var tvungen och fixa
lite innan dotterns studentfest. Hej hopp
Senast redigerat av Fritte den 2013-06-03 klockan 20:05.
Idag hjälpte jag äldsta dottern att flytta! Hade ju hellre åkt hoj om man säger så![]()
Idag lämnar jag in hojen hos Osten för motorjustering. Klar till midsommar när jag kommer från jobb
![]()
...är det dax å besikta hojen...![]()
Bokmärken