Då får du ta en sväng till Åhus och hälsa på.
Tjena Snapphanar! Tack för inspirationen jag fick när ni tog mej o ViLa till Tydingesjö Jag o frugan o några till ska till Tolneträffen på norra Jylland 24-26/8. Men i stället för att åka hem på söndagen så tänkte jag åka till Grenå o ta färjan till Varberg o därifrån till Hässleholm o Tydinge o hyra en stuga där ett par dagar. Är ju ledig hela den veckan så jag har inte bråttom hem Är det något så bra väder så blir det så!Ni har så lävla sjyssta vägar där
Senast redigerat av xbones den 2012-08-14 klockan 21:11.
There are no problemsonly solutions
Då får du ta en sväng till Åhus och hälsa på.
Heheh, planen om Hässleholm på söndagen efter Tolne sprack direkt Frugan måste vara hemma på måndagen! Men vi kan ju åka på tisdagen
Riktigt gött Xbones Jag hör nog av mej om jag är hemma. Vi drar till Elmia i Jönköping och lastbilsmässan där för att ta en titt på fina Trucks Men vi har inte bestämt vilken dag vi kör upp där än. Men vi hörs!
Tjena Jari!
Vill Du följa med till Småland efter Tydingesjön så är Du välkommen!
11 mil på "sjysta vägar"..
X-bones meets X- bones ?
Sovplats o pilsner finns..:o)..!
Vi kommer iaf. - på plats efter kl. 18:30!
hälsningar
Ulli
När du är nere på Tydingesjön ringa mig, kan komma över efter jobbet och visa dig runt och köra Skåne landsvägarna tillsammans
Ok så du ska bara hem och vända efter träffen Jari?
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Tack!! Kanske köra dit fredag och se om jag kan hitta några grejer till Amazonen
tärningar,rävsvans, eddie meduza-flagga..
Tjena! Är det någon som ska till tydingesjön nu på torsdag, jag och troll ska dit!
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
(källa: Mark Twain)
Bokmärken