Nä,har för lite hår att färgahuvudet har växt igenom det.
Fuck cancer
Idag har jag varit busig! Varit på Lek o Buslandet med barnbarnet
![]()
There are no problemsonly solutions
Till er som lagt kommentarer.
Ja en sån olycka kan ju sluta hur som helst oskyddad som man är, som tur var körde jag inte gör fort men ritade ändå en lång lakris av låsta hjul, Vet ej om Abs hade kunnat kortat ner bromssträckan ytterligare och räddat mig helt men jag är ändå glad att jag är helt oskadad.
Hur lång tid det tar med hojen beror på hur smidiga försäkringsbolagen samt verkstan är, bästa hade varit om jag fick förtroendet att reparera den själv för då kan jag ju starta med att rikta upp fälgen igen och byta gaffelben tar inte lång stund bara jag har dom, då slipper den stå i verkstad o vänta på sin tur.
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Bra du slapp unna uten at du selv ble skadet..
Kan man ikke velge selv om man vil reparere hjemme? Sånn er det i Norge.. man får riktignok en lavere timepris enn det verkstedene tar,men de fleste forsikringselskapene går med på det så lenge det ikke er skjeve rammer involvert.
There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.
Hämtade man en nyckel till nya lägenheten dit vi flyttar om några dagar, frugan mätte fönster för gardiner och planerade möbleringen, jag kollade var jag skulle parkera hojen, placera vapenskåpet och hänga upp gitarrerna, kommer att kunna ha hojen precis utanför dörren framför köksfönstret, känns riktigt bra.
Kollade bästa vägen att rulla in hojen i lägenheten (via altandörren) och frugan grymtade bara lite (när vi åker bort en helg på hundutställning så ska hojen in).
Det känns bra nu, snart är det vår.![]()
Jag köpte en Harley bara för att kunna fisa hur högt jag vill.
... tog jag ett tungt beslut
![]()
![]()
![]()
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Fan vad tråkigt Lasse , tur att du inte skada dig, hojen går alltid att laga bara hoppas att det går fort
ViLa vad händer nu ??
Varför ska du sälja hojen ViLa????
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
/ i natt har jag funderat, ställa hojen på Pro Bike i väntan på besiktning / reparation finns inte på världskartan, dels litar jag inte på mekanikerna och framför allt lär det ta minst månader innan den är klar. Tassen är ett ett bra alternativ men jag har beslutat mig för att filma hjulet när det skevar, plocka av det från hojen, demontera däcket o besiktiga fälgen ordentligt, justera det rakt med eker spänningen och återmontera. gaffelbenen är mycket svagt krökta men jag får en körbar hoj och det är det viktigaste för mig, ersättningsbiten kommer sen, och skulle det visa sig att det tar tid med gaffelbenen kan säkert skaka fram ett par begagnade på direkten själv.
Min hoj o verkstad är mitt liv, ta bort den delen under en tid är katastrof och helt orimligt och till o med gått före förhållanden jag haft.....nä nog sölat med tid vid datorn, frukost o sen raka vägen till verkstan
don't drive faster than your guardian angel can fly
// Lasse
ViLa har alltid tyckt att du ser ut som en Honda kille![]()
har man bytt högra gaffelbenet o riktat fälgen, rätt eller fel det får vi se när jag kontaktar försäkringsbolagen men det är skit samma för nu skall jag ut å köra HOOOOJJJJJJJ![]()
...är jag lite besviken på maken, eftersom jag hade hoppats få åka hoj. Men någon tyckte det vart bättre att sova bort det fina vädret.
Inte kul när man läser, att det kanske kommer snö på torsdag igen...
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Idag har man varit en riktig familjefader och varit på Gekås i Ullared, ja,ja håna mig men det biter inte ha,ha,ha, jag åker frivilligt faktiskt, visst det ger mig en hel del plus i kanten ocksåoch det är ju min plånbok som drabbas så då vill man ju gärna vara på plats och idag måste varit den bästa dagen på året att åka dit, troligen hade svensson glömt att vi i detta avlånga land har sommartid för det var något helt otroligt lugnt där idag på morgonen, och när väl folket i övrigt vaknat var familia from Slycke på väg hem.....
![]()
Bokmärken