....Blir det att kolla folkrace i regnet![]()
..jobbar maken som vanligt...
Och jag jobbar morgonpass imorgon (och maken jobbar tidigt pass också)... Vilket leder till ännu mermin, eftersom jag då missar Vildvittrornas barhäng ikväll...
Varför händer de kul sakerna ALLTID under en arbetshelg???
Känns som det är dags att byta jobb... Eller att vinna den där förbaskade Drömvinsten.
Får se om jag tar en egen tur med hojen på dagen åtminstone... Passa på mellan arbetspass ochperioderna...
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
....Blir det att kolla folkrace i regnet![]()
Deluxe FLSTN
....känns d att d va kräftskiva i går och att vi sjöng en snapsvisa i natt.....här tänkte jag lägga in snapsvisan vi sjöng många gånger men hur f. n får man över bilden hit från ifånen????
Idag hoppas jag få träffa min lilla dotter. Blir nog att åka till B.B lite senare verkar det som. Mitt första egna barn, och bonufarsa till 2 pågasnören 6 o 8 år.
Ta hem appen Photobucket mobile, när du tagit en bild, starta Photobucket , den frågar om du vill ladda upp bilden, sen klickar du på bilden i Photobucket-mappen och där hittar di ett "i", klicka där och sen har du 4-5 olika sätt att länka bilden med. Jag använder nedersta alternativet, klicka så kopieras länken automatiskt, sen klistrar du in länken direkt i ett meddelande på harleyforum!
- - - Uppdaterad - - -
...har jag varit vid kullens fyr..
![]()
idag har jag och Fritte åkt Turnpike:s Pokerrun....
Har flängt land o rike runt i Norge i 18år och är skapligt trött på vägarna,men idag flyttade jag till Panorama Konferansehotel Steinsland. Hotellet ligger på ön Sotra utanför Bergen.Är i Atlantkanten o nästa västerut är England! Satt på terassen en timme och såg iaf tre havsörnarJävligt sjysst!
There are no problemsonly solutions
Tack Vajtan, har installlerat photobucket, allt funkar ok tills jag ska klistra in då e de nåt felmeddelande om filtyp som dyker upp. Får kolla mer på det en annan dag.
Fint vid Kullens Fyr, var där på semester 2005 med min första HD.... Hade precis varit på MC Konsult och handlat
Var till Örebro tur och retur, en trevlig tripp egentligen men väldigt orutinerat att inte ta med skinnjacka och regnstället.., blöt och så grönjävulskt igenomfrusen så jag trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl. 4 stopp på vägen hem för att värma. Sista stoppet, 4 mil hemifrån bara men händerna skrek om nåd, och hela jag stel som en pinne bokstavligt talat, så kroppen hängde inte med när det lutade över lite, så hela skiten välte, sjukt men det gick inte att flytta ner foten i tid! Sissyn höll, men styret blev helskevt så det var helskumt att köra. Och värmen jag fick av att baxa upp hojen försvann snabbt, så 70 km/h var det jag klarade att hålla sista 4 milen, kul på hjul.. Men det var en bra resa ändå, och styret ska jag ju ändå byta ut, blir lite tidigare än beräknat bara. Ska kolla i morn ordentligt men tror inte gaffeln fick stryk, möjligtvis ljuddämparen lite tilltryckt. Kändes som biggest loser iaf när den tippadeLärdom i självklarhetens tecken: klä sig varmt, lita aldrig på SMHI.
Det va iaf kul att du kom förbi och stillade mitt svets/mek behov en liten stund ;-)
Ville tacka för allt grattis. Blev en liten dotter. 3618/52 titta ut igår kväll kl 23.50. Trodde man va hård......men se det va man inte. Om en man aidrig har gråtit förr, så ge han en liten bebis..........Stolt farsa iaf.
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Stort Gattis PAINTERN! Det är verkligen en underbar känsla, tills det är dags att byta blöjaJag har tvillingar, grabbar på 12 år nu och magen på tanten växer för var dag som går. Tvillingar IGEN!
![]()
Bokmärken