köp roundup av någon bonde så ska du se att det försvinner .........
Vete tusan vad jag gjorde efter att jag somnat om imorse (efter att maken åkt till sitt jobb)... Men ryggen säger i alla fall att det inte är ok.
Skall ändå ut och klippa till gräset, som växer som f*n...
Missar tyvärr ABATE-rallyt (för det har väl precis startat)... Men får väl kolla med maken, om han vill ta sig en sväng ikväll, när han kommer hem.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
vad .. den jäveln tar en paus i din trädgård ??![]()
Sista helgen av semestern....börjar jobba på måndag
Nope...
Men jag hade gärna velat ha en sådan i min.
Synd de kostar typ för mycket bara...
- - - Uppdaterad - - -
Idag har jag vunnit vuxenpoäng...
Diskat, dammsugit, klippt gräs, kastat sopor, klippt hundarnas klor...
Tvättat min hoj samt mekat pyttelite med den. Fick äntligen på de där vågiga brickorna, så förhoppningsvis vibrerar inte mina batterikablar loss efter detta. Thanx jossi för tipset!
Och nu fixar jag mina naglar... Mm, man är ju, hm, en kvinna. Tror jag i alla fall!
Om inte annat en bitch!
Och när maken kommit hem från sitt arbetspass, hoppas jag på en mc tur... Vi behöver ju handla lite med, så vem vet... Kanske blir det glass vid Bohus fästning på vägen...![]()
Så där ja...nu försvinner R1an ur garaget, jag har kört mer än min son med den och visst är den kul men gött att han tagit förnuftet tillfånga och jagar en Sportster i ställetHan är ju så gott som uppvuxen på H-D och klubben jag var med i förr så det förvånade mig när han kom med en plastraket
Mikael det känns tryggare så här
![]()
...har jag varit förbi Kobba Hoppers träff på Åland.
Många hojar var det...![]()
Stack jag ut en runda med hojen i förmiddags och kunde kört hela dagen känndes det som. Men eftersom min lillasyster fyllde 17 år idag så bara måste jag ju iväg och gratta henne. Parkera hojen i garaget och tryckte in familjen i Passaten. Lite oväntat men inte förvånad blev jag när hon visade vad hon fått av sin farsa, en TATTOO! Riktigt fin var den. Så vi har nog inga bekymmer med att veta vad vi ska ge henne de närmaste åren i present![]()
Borde inte vara tillåtet att jobba söndagar, när vädret är toppen ute...
Hade ju hellre åkt...
Bara att gilla läget när Drömvinsten aldrig hittar "hem"...
Så nu får jag ta en lugn frukost, innan det är dags att bege sig mot truckkörningen och dess slit och släp...
känns ovant att titta in i en stor dataskärm, man hinner vänja sig med Ifånens lilla på 3 veckor, och jäklar va fort allt går med riktigt bredband![]()
...är 5 veckors semester slut! Tebax till gruvan....(men i mars bär det av till Daytona Beach igen...)
Tog första svängen på nya hojen efter gårdagens roadtrip på 84 mil för att hämta den.... Sammanfattat: nöjd
![]()
[QUOTE=mullemeck;51002]Tog första svängen på nya hojen efter gårdagens roadtrip på 84 mil för att hämta den.... Sammanfattat: nöjd
skall du på maskerad?
Bokmärken