Jag har varit medlem i en tysk Harley Street Bob forum för ganska många år, vartannat år har jag kört 800km ner till deras årliga street bob träff i Ilmenau i den gamla östra tyska zonen.
Bra gäng killar och har många vänner där, alltid välkommen och alltid en öppen dörr och en öl i kylskåpet och övernattning om jag behöver det från Lübeck hela vägen ner till Österrike och Schweiz.
Det finns alltid en grupp som besöker mig varje år också, oftast när det finns en Bike Meet men detta år de kunde inte ordna ledigt för att sammanfalla med någon Bike Meet i sverige men fortfarande kommer bara för skojs skull

ok ok det är lite bakgrund info ..now here's the deal... En anländer från Hamburg torsdag eftermiddag och förhoppningsvis kommer vi att köra till Tydingesjön, de andra (3-4 killar) anländer i Trelleborg med färjan fredag ​​morgon 15 Juni klockan 7:00 och jag kommer att träffa dem.Vi ska vara på väg runt om i Skåne större delen av dagen och hamna hemma hos mig senare på eftermiddagen med några öl och BBQ
Om några Snapphanar vill ansluta sig på dagen ni skulle vara välkommen, antingen för dagens körning eller för öl och BBQ på eftermiddagen hos mig Ta med några öl och en älg att grilla eller något Om det behövs ni kan ställa upp läger i min trädgård.
Lördag och resten av helgen skall jag vara på väg med dem norrut i Småland och söndag östra kusten väg tillbaka till Trelleborg.

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC00455.jpg 
Visningar:	57 
Storlek:	98,7 KB 
Id:	7325 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC00458.jpg 
Visningar:	50 
Storlek:	98,4 KB 
Id:	7326 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	P1100638.JPG 
Visningar:	49 
Storlek:	49,3 KB 
Id:	7327