Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

Ämne: Ny familjemedlem.

  1. #1

    Ny familjemedlem.

    Äntligen så är allt klart
    Den förra ägaren har lagat bromsen så idag på min 36års dag så skrev vi på ägarbytet och pengar bytte ägare. Nog fan den bästa födelsedagen någonsin
    Så nu är man en jävligt lycklig ägare till en Night Train från 2006 med 854mil på mätaren





  2. #2
    Hmm varför blir bilderna så kassa för när man laddar upp dom i appen tapatalk?

  3. #3
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Grattis som fan!! Svårslagen känsla. Kommer ihåg den själv.

    Ta nu en öl och sätt dig och bara titta på henne...
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Fonve Visa inlägg
    Grattis som fan!! Svårslagen känsla. Kommer ihåg den själv.

    Ta nu en öl och sätt dig och bara titta på henne...
    Tack tack, känner mig som ett barn på julafton

    Tyvärr så står den kvar hos förra ägaren som sa att den fick stå där över vintern så jag får nöja mig med att titta på bilder av den så länge ett garage får bli nästa sak på önskelistan.

  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    grattis, då är det dags att ersätta Logan på "min hoj" statusen

  6. #6
    Kanoners, see you on the road!

  7. #7
    Ber att få gratulera i dubbel bemärkelse

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  8. #8

    Ny familjemedlem.

    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Kanoners, see you on the road!
    Ja vi bor ju i samma stad och allt och så jävla stor är den ju inte så det är nog inte helt omöjligt

    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    grattis, då är det dags att ersätta Logan på "min hoj" statusen
    Tack
    Ja just det, hade jag glömt

    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Ber att få gratulera i dubbel bemärkelse
    Tack tack

  9. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Grattis till nya hojen... Hoppas på en tidig säsong nästa år!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #10
    Grattis och välkommen till Nighttrain familjen. Håller på och moddar om min cykel för full just nu. :-)

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Grattis till nya hojen... Hoppas på en tidig säsong nästa år!
    Tack ja måtte vintern gå fort som fan nu, har ju aldrig kört den så det suger en hel del
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Grattis och välkommen till Nighttrain familjen. Håller på och moddar om min cykel för full just nu. :-)
    Tack för det
    Låter intressant, kommer du starta någon tråd om vad du gör på hojen?

    Skulle till att börja med vilja byta avgassystemet till ett där rören är lika långa samt köpa mig en väska från lejonkulan. Men det får vänta lite tills man har jobbat ihop lite mer slantar

  12. #12
    V.I.B Hellcats avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    30
    Tackad: 0
    Stort GRATTIS till Din nya hoj !!! Förstår precis hur det känns...jag får fortfarande lyckokänslor när jag ser o kör min Sportster fast det var 1 1/2 år sen nu som jag köpte den ha, ha!!!!

  13. #13
    Nja det är inte något omfattande bygge som på min Nightrod, men det blir ny lack i form av Ebonysvart med pärleffekt, nya Mammut 52 ekers fälgar är köpta samt nya skivor fram och bak med matchande bälthjul, ny custom framskärm och solo sadel, ny strålkastare samt nya blinkers och en ny lejonkulan bamse är beställd, men visst sätter jag upp lite bilder när denm är klar. Kan varmt rekommendera Exile 2-2 som jag har på min hoj. Låter helt underbart och man märks och hörs! Lycka till med allt och komihåg att jag har en fin ekrad bakfälg till salu

  14. #14

    Ny familjemedlem.

    Citat Ursprungligen postat av Hellcat Visa inlägg
    Stort GRATTIS till Din nya hoj !!! Förstår precis hur det känns...jag får fortfarande lyckokänslor när jag ser o kör min Sportster fast det var 1 1/2 år sen nu som jag köpte den ha, ha!!!!
    Tack Hellcat,
    Känns lite som att det inte är sant än så jag har nog inte riktigt förstått hur bra det blev till slut längtar bara efter sommar nu så jag kan få köra den för första gången också.

    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Nja det är inte något omfattande bygge som på min Nightrod, men det blir ny lack i form av Ebonysvart med pärleffekt, nya Mammut 52 ekers fälgar är köpta samt nya skivor fram och bak med matchande bälthjul, ny custom framskärm och solo sadel, ny strålkastare samt nya blinkers och en ny lejonkulan bamse är beställd, men visst sätter jag upp lite bilder när denm är klar. Kan varmt rekommendera Exile 2-2 som jag har på min hoj. Låter helt underbart och man märks och hörs! Lycka till med allt och komihåg att jag har en fin ekrad bakfälg till salu
    Du att det där låter ju hur bra som helst
    Vill absolut se en massa bilder sen när allt är klart. Kan man säkert få lite egen inspiration till att göra något själv

    Ja säga vad man vill men original fälgen är fan inte vacker :/ den måste absolut bytas ut men det får bli längre fram när man får lite mer slantar som sagt. Men då ska jag ha dig i tankarna
    Passar din fälg rakt av när det kommer till allt runtomkring eller måste man byta eller göra något mer?

  15. #15
    Det tycker jag du ska göra och ja den passar rakt av. Bilder kommer inom en snar framtid

  16. #16
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Stort Grattis

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Harley-Davidson_Softail_2006_11_1024x768.jpg 
Visningar:	41 
Storlek:	90,0 KB 
Id:	13527

  17. #17

  18. #18
    V.I.B Contributor
    Boba Fetts avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Tackad: 2

    Grattis som bara den till en fräck hoj

  19. #19
    Tack ska ni ha

  20. #20
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Snygg hoj du har införskaffat Då får du hänga med på lite turer och träffar i sommar med resten oss Östgötar

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •