Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 170

Ämne: Sportsteråkare

  1. #41
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	55 
Storlek:	97,5 KB 
Id:	12627Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	50 
Storlek:	51,1 KB 
Id:	12626
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Gött....både fika o hojsväng om än något kall... brrrr o kul att träffa er o se era sjysta hojar... Sportster äger skulle vara kul om vi kunde locka några fler att hänga på....bättre mötesplats är ju svårt att hitta
    Tack själv! Det var ändå ett fantastiskt mottagande man fick! Tack för det! Och en ruggig turbosporre har du också!! Ja det blev lite kyligt...en framskärm hade varit bra just idag...
    Stack ut till Onsala kl 21 och var framme 22.45!!! Hällregn, hagel, mörker...fick stanna i Särö på Shell och sitta där i en timma och vänta ut det. Det var bara det att skiten bestämde sig för att dra åt det hållet jag skulle! Gött! Fick ringa en vän som kom med en regnjacka.
    Jag kommer definitiv ner till lokalen när jag är hemma igen! Helt klart den bästa mötesplatsen!
    Så är det fler som vill på nästa gång så är det bara att haka på.

    Over and out!
    Senast redigerat av Forty8 den 2013-08-14 klockan 00:07.

  2. #42
    Tack för en riktigt trevlig kväll, ser fram emot nästa gång! Det va ett riktigt fint ställe ni hade där och ett väldigt trevligt bemötande!!
    Synd att du skulle råka ut för syndafloden som avslutning på kvällen forty8.

    Hoppas att fler vill hänga med nästa gång, får hoppas att folk får tummen ur helt enkelt!

  3. #43
    Citat Ursprungligen postat av Martin Lost Visa inlägg
    Tack för en riktigt trevlig kväll, ser fram emot nästa gång! Det va ett riktigt fint ställe ni hade där och ett väldigt trevligt bemötande!!
    Synd att du skulle råka ut för syndafloden som avslutning på kvällen forty8.

    Hoppas att fler vill hänga med nästa gång, får hoppas att folk får tummen ur helt enkelt!
    Ja det var ingen höjdare! Däremot vet jag nu att Biltemas regngställ a 499:- inte är tätt

    Vi får hoppas på att det kanske smyger med lite fler sporrefolk nästa gång!

  4. #44
    V.I.B salami_harleys avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    108
    Tackad: 12
    Jag fick förhinder i tisdags men hoppas att det blir fler tillfällen.

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av salami_harley Visa inlägg
    Jag fick förhinder i tisdags men hoppas att det blir fler tillfällen.
    Det blir det!

    Du får lägga upp lite bilder på din 48:a!

  6. #46
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Åker förbi och tar mig en kopp i lokalen efter jobbet i dag om någon mer är sugen på att tjöta en stund
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  7. #47
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Åker förbi och tar mig en kopp i lokalen efter jobbet i dag om någon mer är sugen på att tjöta en stund
    Kommer ev ner en sväng också om det inte blir allt för sent.

  8. #48
    Nu på söndag drar vi ut och åker lite...för dom som vill med så möts vi i Göteborg utanför Lilla Soffbutiken på Linnéplatsen kl 13. Förslag på destination...Varberg. Alltså, är det fler som vill med som bor söder om Gbg så kan vi mötas upp på vägen. Alt. på första stopp i så fall kan vara den nya Statoil Kungsbacka vid E6:an och som andra stopp tex Statoil Varberg norra avfarten. Vi ses på söndag!

    Trevlig helg alla!

  9. #49
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Låter kul, själv har jag lovat att agera handledare hela dagen, måste ju tänka på återväxten också
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  10. #50
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Låter kul, själv har jag lovat att agera handledare hela dagen, måste ju tänka på återväxten också
    Ha ha ja det är klart! Vi kanske ses i veckan i "lokalen" om hängslena håller!

    Annars så hoppas jag att "Salami_harley" hänger på nu på söndag hade varit kul att träffas!

  11. #51
    Sen är det ju inte ett tvång nu på söndag att man har en sportster, även om detta är sportstertråden vill man ut och åka så dyker man givetvis bara upp...

  12. #52
    V.I.B salami_harleys avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    108
    Tackad: 12
    Någon i GBG med omnejd som tänker åka på "End of summer run" nu på lördag?
    http://www.harleyshopen.com/nyheter/...mmer-run-2013/

  13. #53
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av salami_harley Visa inlägg
    Någon i GBG med omnejd som tänker åka på "End of summer run" nu på lördag?
    http://www.harleyshopen.com/nyheter/...mmer-run-2013/
    Japp jag och några till åker från Östra Sänkverksgatan 2, återkommer med tid om du eller fler vill hänga på
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  14. #54
    Kan int ska till mäniskobyn o glo på GP speedway

  15. #55
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Japp jag och några till åker från Östra Sänkverksgatan 2, återkommer med tid om du eller fler vill hänga på
    Hade planerat det men nu ska tydligen sambon jobba och då blir det jag som får ta med dottern på dansskola vid 13-tiden.

  16. #56

    Smile

    Nu börjar ju säsongen ta slut så nu höjer vi fikat en nivå på onsdagarna "i källaren".
    Lasse.S brukar dyka upp, kommer ni åxå förbi igen Forty8 & Martin Lost?




    / Jonas

  17. #57
    Citat Ursprungligen postat av stroker Visa inlägg
    Nu börjar ju säsongen ta slut så nu höjer vi fikat en nivå på onsdagarna "i källaren".
    Lasse.S brukar dyka upp, kommer ni åxå förbi igen Forty8 & Martin Lost?




    / Jonas
    Jag vill gärna! Har oftast svårt att komma ner i vettig tid eftersom sambon arbetar lite senare och oftast inte är hemma förens mellan 19.30&20.00-tiden. Men är ni kvar där nere då så kommer jag gärna! Finns det yta att hyra också så hade man ju varit ännu gladare!?

    - - - Uppdaterad - - -

    Förresten...skall ut och åka på lördag med M.Lost om det inte regnar. Nån som är sugen? Regnar det så blir det söndag istället!

  18. #58
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Jag vill gärna! Har oftast svårt att komma ner i vettig tid eftersom sambon arbetar lite senare och oftast inte är hemma förens mellan 19.30&20.00-tiden. Men är ni kvar där nere då så kommer jag gärna! Finns det yta att hyra också så hade man ju varit ännu gladare!?

    - - - Uppdaterad - - -

    Förresten...skall ut och åka på lördag med M.Lost om det inte regnar. Nån som är sugen? Regnar det så blir det söndag istället!
    Jag brukar vara där tidigare o stanna fram till 8 men Jonas med flera flera är där längre, Du får väl ta med dottern annars, lika bra att lära henne direkt hur det går till i knutte verkstan vet att det även serveras kakor i baren
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  19. #59
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Jag brukar vara där tidigare o stanna fram till 8 men Jonas med flera flera är där längre, Du får väl ta med dottern annars, lika bra att lära henne direkt hur det går till i knutte verkstan vet att det även serveras kakor i baren

  20. #60
    Jodå, till 9 finns det säkert nån aktivitet kvar här.

Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Ny hojåkare
    Av Svarvarn i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-01-14, 00:45
  2. Kända HD åkare
    Av artbynasmark i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-06-21, 13:05
  3. Förbannade Harley-åkare!
    Av CrazyVic i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2012-05-27, 17:42
  4. Svar: 67
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 12:45
  5. Ny HD-åkare
    Av cege i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 13:57

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •