Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Hand reglage!!

  1. #21
    Tack Hagis!!

    Och tack även till alla andra, t.ex. "Pulare" som vill försöka hjälpa en nybörjare!

    Jag tar fortfarande emot tips och trix på hur jag ska kunna använda mina: KURYAKYN SILHOUETTE LEVERS, de ska ju passa till vissa HD modeller från -96 till -10.
    Men nu har ju jag inte några HD reglage, utan jag har av märket OMP.
    Kanske därför som dom inte passar?
    Men jag är väldigt intresserade av att få dom på plats.
    Vad kan jag behöva byta till?

    Mvh. Matte

  2. #22
    Hagis
    Guest

    Hand reglage!!

    Kärlek och Respekt genomsyrar våran kultur! Även här på forumet och det glädjer mig att det är vuxna dialoger och att vi alla kan vara stora nog att be någon hålla käften MEN också påvisa att man ibland kan ha fel!

    K&R till er alla

    Klicka pÃ¥ bilden för en större version. 

Namn:	ImageUploadedByTapatalk1365950765.269997.jpg 
Visningar:	14 
Storlek:	35,6 KB 
Id:	11243

  3. #23
    V.I.B Pulares avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Ã…hus
    Inlägg
    1 114
    Tackad: 73

    Matte

    Jag tror du får problem med att hitta dessa grepp till dina OMP reglage. Det är ingen mer än OMP som gör själva greppet till deras reglage och eftermarknaden tycker det blir för små serier att ta fram.

    Du får helt enkelt byta till typ Harley orginal varianten och då finns dom till många olika årsmodeller. http://www.kuryakyn.com/Products/123/Silhouette-Levers

    Eller får du kolla med Hagis smed om han kan tillverka ett par silhouette kopior till dina OMP reglage. Finns ju också LM som annonserar här på forumet som gör special grejor men det blir nog billigast att byta ut dina reglage.

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av Matte-Meck Visa inlägg
    Tack Hagis!!

    Och tack även till alla andra, t.ex. "Pulare" som vill försöka hjälpa en nybörjare!

    Jag tar fortfarande emot tips och trix på hur jag ska kunna använda mina: KURYAKYN SILHOUETTE LEVERS, de ska ju passa till vissa HD modeller från -96 till -10.
    Men nu har ju jag inte några HD reglage, utan jag har av märket OMP.
    Kanske därför som dom inte passar?
    Men jag är väldigt intresserade av att få dom på plats.
    Vad kan jag behöva byta till?

    Mvh. Matte
    Jag skulle nog inte försöka få tag på ett par harley handreglage de skulle kosta mycke mer, Än att kapa svetsa på dom på dina gamla och skicka allt på krom. Men man kanske kan få tag på ett par begagnade billigare eller kanske ngn som vill byta rakt av.

    harley hus halvor 4st 30$
    knappar+kabel 100$
    nytt gas om inte omp passar 100$
    (jag räknar i $ för det är det billigaste alternativet) Från 1400 till 1700 om tullen tar det och om ngt annat skulle behövas, Eller ge en smed/svetsare 500-1000 för att fixa dit dom.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-02, 22:29

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du fÃ¥r inte posta nya ämnen
  • Du fÃ¥r inte posta svar
  • Du fÃ¥r inte posta bifogade filer
  • Du fÃ¥r inte redigera dina inlägg
  •