Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 45

Ämne: Probike - Öppet Hus (Helsingborg)

  1. #21
    Oki välkommen

  2. #22
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Ok om folk kommar jag kan träffar er vid McDonalds Hässleholm kl 11.. ta hoj,bilen eller kamel..svara senast 10 imorgon..om inte jag ska köra direkt till Perstorp och träffa Troll.

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Ok om folk kommar jag kan träffar er vid McDonalds Hässleholm kl 11.. ta hoj,bilen eller kamel..svara senast 10 imorgon..om inte jag ska köra direkt till Perstorp och träffa Troll.
    Kamel

  4. #24
    Ja det är så jävla jobbigt att åka snok

  5. #25
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4




  6. #26
    Jag har snurrat till det här rejält verkar det som. Jag trodde det var nästa helg jue Svärfar hade annat inbokat denna helgen så förmodligen kommer jag på hoj Är på McDonalds kl 11

    - - - Uppdaterad - - -

    Jag har snurrat till det här rejält verkar det som. Jag trodde det var nästa helg jue Svärfar hade annat inbokat denna helgen så förmodligen kommer jag på hoj Är på McDonalds kl 11

  7. #27

  8. #28
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    Har också snurrat till det,jag var där förra helgen, gott om plats att parkera var det..

  9. #29
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Jag har snurrat till det här rejält verkar det som. Jag trodde det var nästa helg jue Svärfar hade annat inbokat denna helgen så förmodligen kommer jag på hoj Är på McDonalds kl 11


    Har också snurrat till det,jag var där förra helgen, gott om plats att parkera var det..

  10. #30
    Ja det var ju också ett sätt Benny Är du med imorgon?

  11. #31
    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    Har också snurrat till det,jag var där förra helgen, gott om plats att parkera var det..
    Underbart!

  12. #32
    Regnar i Mamö idag, och imorgon skall det bli sol.
    Jag kommer att köra upp till Probike imorgon istället som det ser ut just nu.

    Hoppas ni som kör ditt idag inte får för mycket .
    Live to ride, Ride to live.

  13. #33
    Låter klokt tycker jag. Jag blir oxå hemma. Men Rille och BB kör. tuffa grabbar

  14. #34
    Jag möte dom vid Åstorp

  15. #35
    Kom hem som en dränkt katt men jag var där! Sorry om jag inte hälsade Pulare men jag måste missat dej

  16. #36
    Jag var torr som tur är så håller bilen tätt

    - - - Uppdaterad - - -

    Var hos Kent och köpte ett nytt framhjul till mitt vinterprojekt och nät man kommer hem och kollar mot mitt gamla hjul så upptäcker man att det nya är ett smalt hjul som ska vara till Sportster och Dyna cycklarna så det för bli en runda till nästa vecka och byta hjul.

  17. #37
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    ok... så jag ska starta en tråd om ett träff någonstans och gå med på att träffa folk och sedan inte ens dyker upp på dagen ??!!?? Och jag sa låta folk veta senaste KL 10 lördag inte 10.10 .. folk är redan på väg med den tid du skrev det i forumet duh ! ...och du har mitt mobilnummer eller... vi körde dit inte bara för probikes skull..vi körde att träffar ER

    Rille och jag träffade några vänner till mig där .. par killar och en tjej som kom från MALMÖ utan problem så kanske Malmö Snapphanar är inte exakt äventyrare
    .. vilket får mig att undra varför folk registrerar sig med en Körning grupp inom forumet när de knappt deltar eller träffa någon av de andra ??? What's the point ??

    Snapphanar kommer att träffas i Höör under de närmaste månaderna, och om ingen från Malmö dyker upp .. kommer mötesplatsen flyttas till mer central plats där de aktiva medlemmarna är... so show your faces and klagar inte senare.

    Hur som helst hade jag en bra dag eftersom jag körde tillsammans med en kille som jag har delat många road miles med .. i bra väder och dåliga.
    ... Mvh BB

    Malmö-Helsingborg 60km
    Höör-Hässleholm-Helsingborg 120km
    Senast redigerat av Bikebandit den 2012-09-30 klockan 11:40.

  18. #38
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Sluta gnälla nu!
    Det gör bara kärringar.
    Man kan ALDRIG bestämma saker till hundra procent utan det kommer alltid att hända saker som får vissa att hoppa av.
    Ju mindre man funderar på det och ju mer man fokuserar på att få en skön körning själv desto roligare blir det.
    No offence men när du skriver avstånden så skrattade jag till. Hur långt har du till Hardys eller Custon som du föreslog BB? Ett par km som mest va?
    Ja, jo centralt.
    Jag kommer att komma dit och ha skoj med de som kommer dit men undrar samtidigt om det är en hojklubb du vill starta med patchar o allt?
    Jag tror mer på ett avslappnat och spontant/roligt körande/träffande.
    Jag visste om att vädret skulle bli skit igår och hade planerat att köra dit idag, vilket jag ska just nu. Ha de gött alla och kör så det ryker.
    Och BB? Kram!
    No offence ment.

  19. #39
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    No offence taken

    Patchar...Jag blev tillfrågad och tog besväret att hitta ett företag att göra dem till ett rimligt pris. Jag tror att andra forummedlemmar uppskattat det ochså eller...

    Snapphanat träffen i Höör...var ett förslag eftersom andra Snapphanar i söder klagade över Tydingesjön är för långt norrut...ursäkta mig om jag bor så nära Höör, kanske jag ska flytta längre bort ?? Höör var ett förslag för att inte göra det bekvämt för mig utan ett förslag att göra det mer centrala för Er under hösten och vintern.

    Snapphanar Gruppen..kanske 40 eller mer har registrerat sitt intresse, men mest aldrig dyker upp det är därför jag frågar varför registrera sig i en Fika och körning grupp ?

    ...and last but not least..yep there are times when you can't keep to arrangements.. åtminstone låta folk veta i tid, särskilt om de kommer att köra 120km för att möta upp med er..

    Regards from BB
    Senast redigerat av Bikebandit den 2012-09-30 klockan 14:03.

  20. #40
    Hej BB
    Jag ber Om ursäkt att jag inte kom men livet kom i mellan för att inte tala om vädret.
    Och jag hoppas du inte gnäller på mig för som du skriver har du mot tfn nummer och vi kan ta det privat om det är så inte på ett forum som kan läsas av alla. Jag försöker alltid komma men som jag skrev ovan kommer andra saker i mellan i bland.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Artikel: H-D ProBike Helsingborg Open Day Week end 31 Mars-1 April
    Av Bikebandit i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 11:09
  2. Probike HD-house i Gbg. har öppethus 31 mars!
    Av Vajtan i forum Region Västra Götaland
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-21, 19:39

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •