Sidan 265 av 297 FörstaFörsta ... 165215255263264265266267275 ... SistaSista
Resultat 5 281 till 5 300 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #5281
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Idag är man på ett kvinnligt 40-års kalas, gratis öl o sprit, nu mår man gött

    Skickat från min HTC One via Tapatalk

  2. #5282
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Idag är man på ett kvinnligt 40-års kalas, gratis öl o sprit, nu mår man gött

    Skickat från min HTC One via Tapatalk
    haha... undrar just hur det kvinnliga skall tolkas.
    Have fun!

    Själv blir det biker fest ikväll.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #5283
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Idag är man på ett kvinnligt 40-års kalas, gratis öl o sprit, nu mår man gött

    Skickat från min HTC One via Tapatalk
    Skål på dej
    There are no problemsonly solutions

  4. #5284
    Idag blev det lite egentid på moppen så jag hälsade på några gamla polare, först var jag förbi en polare som gillar gamla Chevor och surrade bort en stund, sedan hamnade jag hos min närmsta kompis och tillika meksupport som är Fordfreak.. Tog några foton hos honom.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_2451.jpg 
Visningar:	33 
Storlek:	89,8 KB 
Id:	15047
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_2448.jpg 
Visningar:	33 
Storlek:	83,5 KB 
Id:	15048
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_2452.jpg 
Visningar:	34 
Storlek:	79,5 KB 
Id:	15049
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_2450.jpg 
Visningar:	35 
Storlek:	64,9 KB 
Id:	15050
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_2454.jpg 
Visningar:	37 
Storlek:	86,0 KB 
Id:	15051
    Jag köpte en Harley bara för att kunna fisa hur högt jag vill.

  5. #5285
    Citat Ursprungligen postat av Pettsson Visa inlägg
    Detta ska bli intressant att följa Hoppas jag och frugan har vägarna förbi någon gång så kanske man får ta sig en titt.
    Ni är varmt välkomna närsom ni har vägarna förbi !!

  6. #5286
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    J-a skit... Festen gick åt h-e totalt... Nu lär väl inga fester vara polisfria ett tag framöver.

    Vem f*n förstör en hel fest på sådant vis???
    Och nu lär det drabba många som är i hojsvängen också...
    Totalt borta i tre timmar... Hann inte ens festa i en timma.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #5287
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    J-a skit... Festen gick åt h-e totalt... Nu lär väl inga fester vara polisfria ett tag framöver.

    Vem f*n förstör en hel fest på sådant vis???
    Och nu lär det drabba många som är i hojsvängen också...
    Totalt borta i tre timmar... Hann inte ens festa i en timma.
    Blir lite fundersam över din reaktion, en fest förstörd vad är det mot ett människoliv?
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  8. #5288
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Blir lite fundersam över din reaktion, en fest förstörd vad är det mot ett människoliv?
    Ja du... hade du vart där så hade du nog reagerat likadant. Det var ju inte så att det hela skedde på festens område...
    Och visst kan man bli förbannad på att en person förstör för alla med sådan idioti? Inte förstår jag varför du blir fundersam
    över det hela... Människan lever, men den var inte inne på festen heller från start... Närmaste var vid vägen... Alla uppe
    på festen var helt ovetande om tragedin vid vägen. Vi fattade inget förrän de började spärra av allt. Innan dess trodde vi
    att polisen bara kom med insats för att det var mc fest... Sedan kom ambulans och helikopter.

    Men du kanske tyckte det var bättre att jag reagerat positivt då eller???
    Jag försvarade verkligen inte händelsen, snarare tvärtom. Har inte ens någon aning om det ens var folk i mc svängen,
    som var involverade... Om man säger så... Men jag tänker inte gå ut med vad jag hört av de som var närmare platsen
    där det skedde, eftersom jag inget såg själv från festplatsen. Och inget vi hörde heller, eftersom det var ett band som
    uppträdde samtidigt.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  9. #5289
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Ja du... hade du vart där så hade du nog reagerat likadant. Det var ju inte så att det hela skedde på festens område...
    Och visst kan man bli förbannad på att en person förstör för alla med sådan idioti? Inte förstår jag varför du blir fundersam
    över det hela... Människan lever, men den var inte inne på festen heller från start... Närmaste var vid vägen... Alla uppe
    på festen var helt ovetande om tragedin vid vägen. Vi fattade inget förrän de började spärra av allt. Innan dess trodde vi
    att polisen bara kom med insats för att det var mc fest... Sedan kom ambulans och helikopter.

    Men du kanske tyckte det var bättre att jag reagerat positivt då eller???
    Jag försvarade verkligen inte händelsen, snarare tvärtom. Har inte ens någon aning om det ens var folk i mc svängen,
    som var involverade... Om man säger så... Men jag tänker inte gå ut med vad jag hört av de som var närmare platsen
    där det skedde, eftersom jag inget såg själv från festplatsen. Och inget vi hörde heller, eftersom det var ett band som
    uppträdde samtidigt.
    Ja det va ju tur att killen lever, han kommer nog över det före dig, allvarliga saker det där med att få festen förstörd för en liten bagatell artat knivskärning.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  10. #5290
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Lasse.S

    Hm... Du läser in djävulen i det hela. Och fattar uppenbarligen inte vad jag ens ville få fram. Jag tycker inte alls om vad som skett, men jag vet inte
    ens OM det är "mc miljö folk" involverade heller. För det har ingen fått veta ännu. Jag har inte försvarat dådet allt, snarare tvärtom.

    Kan ju lika gärna handla om samma typ av folk som en blev skjuten av polis till döds bara för någon dag sedan i Alafors (knappt någon sträcka dit heller härifrån).

    Händelsen skedde INTE på festen utan vid VÄGEN, som är en offentlig väg för vem som helst. Dock passade de på att spärra av rubbet. Och den klubben får också
    lida för detta idag.

    Visar det sig att bägge parterna i "dramat" var inom en viss kategori av folk... Då tycker jag att man kan hålla sådant borta. Varför skall alla andra drabbas?
    Det är nog fler än en som sagt exakt som mig, som var på festen. Jag är glad att jag kom hem tre timmar senare. Och jag är ännu gladare, att poliserna denna gång faktiskt
    var artiga, trevliga och inte betedde sig som skitstövlar.

    Jag tycker det är förbannat synd att det skedde, eftersom detta troligen kommer att förstöra för många (dock kanske inte alla) som åker hoj i Göteborgsområdet den kommande
    tiden. Speciellt som polisen slutat att trakassera det senaste året-halvåret.

    Men nu gör någon idiots sak att det hela hamnar i nytt ljus. Och det finner jag så förbannat onödigt.

    SOM SAGT: Jag har inte försvarat dådet. Jag är däremot arg på att det hände och VAR det hände.
    Det skulle vara som de spärrade av hela Avenyn om någon gjorde något i mer än ett halvt dygn. Och sa till folk att de får stå ute i natten i flera timmar utan jackor o.s.v. i
    "inhägnade fållor".

    Jag hoppas verkligen killen överlever, men jag vet inte heller om han var "Guds bäste barn"...

    Nog ordat... Man får väl se om hela sanningen kommer fram med tiden.

    Så kan du få fortsätta tolka in vad du vill... Med tanke på att "du inte var på plats". Du om någon vet nog om, att det finns idioter överallt, oavsett bikermiljö eller ej.
    Ale kommun är inte direkt okända för sitt "busliv". Jag ser ofta poliser i området när jag kommer hem nattetid och passerar "centrum/torget".


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #5291
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Idag kom jag hem från Norrtelje efter en helg på twin clubs camping, mycket trevlig tillställning.

    Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
    A.K.A Masen

  12. #5292
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Idag tog jag en tur till Flekkefjord och hälsade på klubbröder En tur på 30 mil i finvädret
    There are no problemsonly solutions

  13. #5293
    Då är man hemma igen från Sweden Rock och Jomsarna,,trevligt folk o bra uppträde....sämre kan man ha det

  14. #5294
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Idag är det kanonväder här i Stavanger. Får ju bli en hojtur Ledig dag
    There are no problemsonly solutions

  15. #5295
    Japp då ska man till båging mek1 på fredag kl 10 hoppas han får ordning på den, den går lite lurigt på lågfarten rycker mm men snart ska det va ett minne blott hoppas ja

  16. #5296
    Citat Ursprungligen postat av Mäster Visa inlägg
    Japp då ska man till båging mek1 på fredag kl 10 hoppas han får ordning på den, den går lite lurigt på lågfarten rycker mm men snart ska det va ett minne blott hoppas ja
    Du kan va lugn,det fixar Båging galant den kommer gå som en dröm/GonZa


    Timeo Danaos Et Dona Ferentes
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  17. #5297
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag kom framflytten till FXR:n... Så nästa vecka får gubben något att bita i.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  18. #5298
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Idag har jag lyckats lägga 15mil på shoveln, haft en skitbra anställningsintervju samt svetsat ihop ramfästet till framblinkersen.. Förstår inte hur 5mm plattjärn lyckats gå av helt på egen hand, men nu sitter det nog fast tills nästa gång jag kommer ut i smedjan och kan göra nåt lite snyggare

  19. #5299
    Japp då drar man till båging i morgon hoppas det blir en fin tur hem i morron

  20. #5300
    Citat Ursprungligen postat av Mäster Visa inlägg
    Japp då drar man till båging i morgon hoppas det blir en fin tur hem i morron
    Meddela gärna hur det går

Sidan 265 av 297 FörstaFörsta ... 165215255263264265266267275 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •