Sidan 258 av 297 FörstaFörsta ... 158208248256257258259260268 ... SistaSista
Resultat 5 141 till 5 160 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #5141
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Najs... Åsa från Vildvittra kom förbi en snabbis... Hon ville visa sin EVO hoj med sidovagn.

    Fick precis på sms två bilder av henne... Hon var tvungen att stanna vid sjön.



    Riktigt najs!

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  2. #5142
    Idag besiktade jag min TC88 långgaffelchopper. Rakt igenom och redo för sommarens fröjder.

  3. #5143
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Idag besiktade jag min TC88 långgaffelchopper. Rakt igenom och redo för sommarens fröjder.

    Sånt gillar man ju!!

  4. #5144
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av Boba Fett Visa inlägg
    Så var en motorcykel framför mig och kö va det som vanligt efter jobbet och cykeln vill ju givetvis smyga förbi kön,blinkers va på och ökar på farten och va gör då bilen framför motorcykeln ? Jo den jävla IDIOTEN gör en U-sväng över heldraget och utan blinkers på och utan och kolla speglarna !!! Det var millimeter till ännu en tragisk Mc olycka ! Jag hängde på tutan och fanskapet fastnade lite på svängen,hissa ner ruta och skrek omogna ord till jäveln ! Tror att han skämdes men det som kändes gött va o slänga snusdosan rätt på sidorutan ! Förlora en dosa snus men det var det värt Fan man är fortfarande lite tagen det var ju så nära ..
    Det var förmodligen alldeles utmärkta ordval misstänker jag.
    Snusdosan funderar jag på att byta mot en kullagerkula från ett lager till ett stridsvagnstorn.
    De borde väl vara sisådär 40-50 mm diameter och får lätt plats mellan sätena.
    Och jag tycker nu ännu mer om mitt 139 decibel Stebel-horn på hojen. Inte helt vackert men det väcker upp de mest flummiga och hjärndöda och genererar ett skedblad blött i brallorna på dem.

  5. #5145
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Idag besiktade jag min TC88 långgaffelchopper. Rakt igenom och redo för sommarens fröjder.
    Nice


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  6. #5146
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Första pittstop, mat i Gränna.

    Skickat från min HTC One via Tapatalk

  7. #5147
    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Första pittstop, mat i Gränna.

    Skickat från min HTC One via Tapatalk
    Var bär det av då?

  8. #5148
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Promillehelg utanför Göteborg med gubbs och gumms från forumet

    Skickat från min HTC One via Tapatalk

  9. #5149
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av alfg Visa inlägg
    Så vet man då hur det känns när ens närmaste är "nära"!
    För ett dygn sen fick Hustrun plötsligt svåra smärtor främst i bröstet och armarna. Googla, ring sjukvårdsupplysning och sen 112.
    En hjärtinfarkt, men med snabb hjälp ger den med sig, sen ambulans till akuten, för att förhindra infarkt nr 2, den "farliga".
    Allt verkar nu Ok, nu gäller det bara att själv "landa"!
    Detta är tunga grejer,har själv nära anhöriga med kärlkramp och det är tungt att se hur det påverkar livet.
    Hoppas att ni mår bättre båda två.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Najs... Åsa från Vildvittra kom förbi en snabbis... Hon ville visa sin EVO hoj med sidovagn.

    Fick precis på sms två bilder av henne... Hon var tvungen att stanna vid sjön.



    Snygg hoj hon har
    Fuck cancer

  10. #5150
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Detta är tunga grejer,har själv nära anhöriga med kärlkramp och det är tungt att se hur det påverkar livet.
    Hoppas att ni mår bättre båda två.

    - - - Uppdaterad - - -



    Snygg hoj hon har
    Och då är det bara hennes ena Harley...
    Den andra har folk kunnat se under vintern på Johans Mc, där den stått vid ena fönstret.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #5151

    Mandy´s Diner Älvsered

    Jag och Mäster var på Mandy´s och åt varsin 400g hamburgare som var väldigt god.Blev en fin tur på 27 mil i solsken.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer IMG_5319.jpg   IMG_5322.jpg   IMG_5310.jpg   IMG_5309.jpg  
    Senast redigerat av GonZa den 2014-05-18 klockan 10:17.
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  12. #5152
    Helvete vilket as till hamburgare! Skulle jag trycka i mig en sån där så skulle jag inte kunna röra mig mer den dagen, magen skulle väl slå frivolter den med men den såg god ut.

  13. #5153
    V.I.B Hellcats avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    30
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av GonZa Visa inlägg
    Jag och Mäster var på Mandy´s och åt varsin 400g hamburgare som var väldigt god.Blev en fin tur på 27 mil i solsken.
    Ja det är verkligen ett mysigt ställe med god mat, som kan rekommenderas, kul att se bilder därifrån!!! Bikebandit o jag var där förra sommaren o fler besök lär det bli. Dessutom fina vägar för körningar!!!

    Ett tips om man vill stanna längre i trakten: Kalvs camping, ca 1,5 mil från Mandy´s. http://www.kalvscamping.se/

  14. #5154
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Haha... Jag har vart förbi Mandy´s... Men då var väntetid bara på simpel fika också lika lång, som till hamburgare... Så då drog vi vidare.
    Får väl se framöver om man kan sikta in en dag då det finns chans att äta där också.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  15. #5155
    V.I.B Hellcats avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    30
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Haha... Jag har vart förbi Mandy´s... Men då var väntetid bara på simpel fika också lika lång, som till hamburgare... Så då drog vi vidare.
    Får väl se framöver om man kan sikta in en dag då det finns chans att äta där också.
    Ja vi hade lite tur när vi kom dit, väntade kanske 15 min...Men vill man vara säker på sittplats UTAN väntetid eller om man är ett större sällskap är det nog säkrast att boka bord, innan...där är ju inte så stort...framförallt inte om det inte är "sitta-utomhus-väder".

  16. #5156
    Idag firar jag och tanten 13 år tillsammans. En bra anledning att hälla öl i halsen

  17. #5157
    Gutt för er, jag och frugan dubblar den noteringen i sommar 26 år

  18. #5158
    Grattis
    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Idag firar jag och tanten 13 år tillsammans. En bra anledning att hälla öl i halsen
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  19. #5159
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Idag firar jag och tanten 13 år tillsammans. En bra anledning att hälla öl i halsen

  20. #5160
    Tack ska ni ha grabbar! Ja du Hasse tiden bara springer iväg. Innan man vet ordet av så sitter vi också med 26 år bakom oss. Idag har jag fixat till lite hemma som inte hunnits med innan. Fick lite tid över så en sväng genom byn på hojen blev det, alltid nåt.

Sidan 258 av 297 FörstaFörsta ... 158208248256257258259260268 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •