Sidan 276 av 297 FörstaFörsta ... 176226266274275276277278286 ... SistaSista
Resultat 5 501 till 5 520 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #5501
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Alltid trevligt att läsa en reserapport och se några bilder på det ... tack! Caspher

  2. #5502
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Idag har jag planerat packning inför nästa resa, kör till Kroatien på torsdag.
    A.K.A Masen

  3. #5503
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Idag har jag planerat packning inför nästa resa, kör till Kroatien på torsdag.
    Då får jag önska en trevlig resa!
    Och Kroatien av alla ställen, där är ju helmysigt!

  4. #5504
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Mm, ser fram emot det. Blir några stop i Tyskland Österrike och Italien också
    A.K.A Masen

  5. #5505
    Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Idag har jag planerat packning inför nästa resa, kör till Kroatien på torsdag.
    Ha en riktigt trevlig resa och kör försiktigt/GonZa
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  6. #5506
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Tack!
    A.K.A Masen

  7. #5507
    Idag byttes Gullan ut och Red gjorde entré i familjen, hon är lite till åren men har åldrats med värdighet.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  8. #5508
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Idag byttes Gullan ut och Red gjorde entré i familjen, hon är lite till åren men har åldrats med värdighet.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk
    Snygg hoj!

  9. #5509
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Idag byttes Gullan ut och Red gjorde entré i familjen, hon är lite till åren men har åldrats med värdighet.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk
    jäklar! Det gick fort! Svingrym hoj! Är det en Heritage?? Årsmodel? Hoppas nu vädret slår om så vi kan ta vår fika så jag får se skönheten irl.
    Grattis!!

  10. #5510
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    jäklar! Det gick fort! Svingrym hoj! Är det en Heritage?? Årsmodel? Hoppas nu vädret slår om så vi kan ta vår fika så jag får se skönheten irl.
    Grattis!!
    Ha ha, ja det gick fort, men ska sanningen fram så har jag smugit på denna ett tag men inte kunnat bestämma mig. Den var lite för gammal tyckte jag först. En -01 men bara 1350 mil ägd av en äldre herre sedan den var ny. Ja, vi får hålla koll på prognosen så fikat blir av.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  11. #5511
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Ha ha, ja det gick fort, men ska sanningen fram så har jag smugit på denna ett tag men inte kunnat bestämma mig. Den var lite för gammal tyckte jag först. En -01 men bara 1350 mil ägd av en äldre herre sedan den var ny. Ja, vi får hålla koll på prognosen så fikat blir av.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk
    För gammal, hallå?! Min Sporre är en 01a. Jättebra årsmodell 1350 mil e ju inget heller. Som ny. Den ser himla fräsch ut också.. Förbaskat fin!

  12. #5512
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    För gammal, hallå?! Min Sporre är en 01a. Jättebra årsmodell 1350 mil e ju inget heller. Som ny. Den ser himla fräsch ut också.. Förbaskat fin!
    För gammal är fel av mig, jag menade att hon var äldre än jag initiellt letade efter, men men skick, historia och mil övervägde detta. Gjorde liten provtur i går kväll efter att jag hämtat henne och jag måste säga att "she moves smoth"

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  13. #5513
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    För gammal är fel av mig, jag menade att hon var äldre än jag initiellt letade efter, men men skick, historia och mil övervägde detta. Gjorde liten provtur i går kväll efter att jag hämtat henne och jag måste säga att "she moves smoth"

    Skickat från min C6603 via Tapatalk
    Ska du skruva med den i vinter? Har du några planer för den? Jätteframhjul med en miljon ekrar osv kanske? Jag tycker styret som sitter på nu är himla snyggt.

  14. #5514
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Ska du skruva med den i vinter? Har du några planer för den? Jätteframhjul med en miljon ekrar osv kanske? Jag tycker styret som sitter på nu är himla snyggt.
    Jodå planer finns de första planerna är byte av styre (är ju fast I ape träsket :o) 16" lutar det åt, ny sadel (solo sadel med lös pilon för passageraren) bort med väskor och Sissy samt sänkning, ang. sänkningen är jag ruskigt sugen på airride, någon som har erfarenhet av detta?
    Vad det gäller framhjul vet jag inte riktigt ännu hur jag vill ha det, kan tycka att det ser snyggt ut ibland men även lite Kalle Anka ibland.

  15. #5515
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Jodå planer finns de första planerna är byte av styre (är ju fast I ape träsket :o) 16" lutar det åt, ny sadel (solo sadel med lös pilon för passageraren) bort med väskor och Sissy samt sänkning, ang. sänkningen är jag ruskigt sugen på airride, någon som har erfarenhet av detta?
    Vad det gäller framhjul vet jag inte riktigt ännu hur jag vill ha det, kan tycka att det ser snyggt ut ibland men även lite Kalle Anka ibland.
    Tjena Judas
    Man får gratulera ser ju kanon ut den där, härlig färg också! Klart du ska ha apor, lååånga cross over fish tails och allt det andra! Kommer bli skitsnyggt! Sen vill jag avsluta med att säga att Kalle Anka är en jävligt bra serie tidning, så det så

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  16. #5516
    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Tjena Judas
    Man får gratulera ser ju kanon ut den där, härlig färg också! Klart du ska ha apor, lååånga cross over fish tails och allt det andra! Kommer bli skitsnyggt! Sen vill jag avsluta med att säga att Kalle Anka är en jävligt bra serie tidning, så det så
    Fast jag är mer inne på paughco upsweepKlicka på bilden för en större version. 

Namn:	Softailwithupsweptexhaust.jpg 
Visningar:	43 
Storlek:	15,7 KB 
Id:	15469

  17. #5517


    Idag kom äntligen luftfiltret! , efter att väntat i snart en månad på det.. skit att vädret är kasst så provturen får vänta

  18. #5518
    ..så impulsköpte jag ett ap-häng med diverse extragrejjs på Harleybutiken. Hoppas prylarna kommer före torsdag då jag ska ner till Götet och vidare till Mostenracedays med Crossbones medflera här.

    Trodde inte jag skulle köpa nå sånt, men det såg så ballt ut!
    " You can´t drink all day unless you start in the morning.."

  19. #5519
    Citat Ursprungligen postat av B-Twin Visa inlägg
    ..så impulsköpte jag ett ap-häng med diverse extragrejjs på Harleybutiken. Hoppas prylarna kommer före torsdag då jag ska ner till Götet och vidare till Mostenracedays med Crossbones medflera här.

    Trodde inte jag skulle köpa nå sånt, men det såg så ballt ut!
    Apor på hojen is da shit! Hur högt blev det? Tror inte du kommer bli besviken.😎
    Själv gjorde jag en oplanerad tur till Örebro fram och tillbaka idag. 22 mil under eftermiddagen, riktigt gött. Super nöjd med nya hojen, vilken komfort. Men men, apor ska det bli även på denna, 18" siktar jag på.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  20. #5520
    Set blir 16" burly narrow apes, jag är inte direkt lång som en perrong, bara 167 cm, men jag har mätt å trixat, så det ska bli sketabra!
    Snart Danmark! Blir en go tripp det från Sthlm..
    " You can´t drink all day unless you start in the morning.."

Sidan 276 av 297 FörstaFörsta ... 176226266274275276277278286 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •