Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Mc-mässan

  1. #1

    Mc-mässan

    Årliga besöket till mc-mässan va avklarat.. Sämsta montern av alla måste utan tvekan ha vart harleys.. Bor på hotellet och parkerade i focushuset så gick således in på mässan från hotellet.. Letade bra länge inne på mässan efter HD utan framgång för att efter en stund överhöra några andra som va besvikna över att det inte verkade va mer harley än det utanför?! Gick ut och utanför entrén i snålblåst och regn hade dom ställt upp en lastbil med ett gäng cyklar! Patetiskt, hade fan vart bättre att inte komma alls för det där va i min mening (och många jag pratade med) pinsamt..



    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  2. #2
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Låter ju helt absurt. Åker dit imorgon lördag, och kanske är det detta man får bevittna då.
    Nåväl, mässbesöket innebär ju så mycket mer - träffa vänner osv.
    För övrigt har det varit tyst på forumet om mässan detta år.
    Det brukar ju vara ett väldigt hallå här inne inför mässan.

  3. #3
    Lite tråkig mässa tycker jag och Harleys "monter" kollade jag aldrig i survädret...
    The best diplomat I know is a fully activated phaserbank
    y62.se
    En udda tanke

  4. #4
    Dom borde ta lärdom om hur jänkarna arrangerar sina mässor typ SEMA det är ju här eftermarknads prylarna ska finnas och inte bara en massa klädes handlare. De nya hojarna kan man ju åka till handlarna och titta på utan att trängas.

  5. #5
    V.I.B burningheads avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    44
    Tackad: 13
    Det är europa-agenten "Harley-Davidson Europe" som inte deltar på mässan.
    I mina ögon ett mycket märkligt beteende att inte visa upp sig och sitt sortiment.

    Trailern på utsidan var Probikes...

  6. #6
    Mässan var så där, alldeles för mycket folk och för lite intressanta cyklar. Höjdpunkten var att träffa en glad Lasse!

  7. Följande användare tackar Martin för detta inlägg:

    Lasse.S (2016-02-01)

  8. #7
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Ja, vi gick inte heller ut på bakgården för att titta på Harley's "monter". Kändes lite "B" att de inte orkade ta sej in bland alla andra.

  9. #8
    Första och sista gången jag besöker mässan på en lördag iaf! Va 10e året på mässan men har alltid vart där torsdag-fredag tidigare..va på tok för knökat för min smak idag, tur det va lugnare igår så man fick snackat av sig då trots allt gnäll om mässan från div. Olika forum va jag ändå nöjd. Imponerad av utbudet bland alla klubb-montrar!

    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  10. #9
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Sicken besvikelse det va med "HD" montern eller ska man kanske säga probikes monter.

    HD verkar anse att dom inte behöver lägga något krut här uppe i norr och det kommer bita dom i arslet(är ju en del HD folk som sneglar på Victory å Indian)
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  11. #10
    Probike i Göteborg var själva besvikna över att generalagenten inte brydde sig om mässan i Sverige.

    Fast som inlägget ovan nämner så kan man ju se dom nya hojarna i butik senare i vår. Mässan var väl annars ok men jag fixar inte för mycket folk och som tur var var jag där tidigt på lördagen och två timmar var ok sen fick jag nog. Jag är mest förbannad att jag missade att åka till Mölndal och kolla in Dr Jekyll and Mr Hyde avgassystem. Det demades hos probike.

Liknande ämnen

  1. Mc-mässan i Västerås
    Av Hd_Walle i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-03-25, 18:10
  2. MC Mässan Göteborg 23-26.1.2014
    Av Bikebandit i forum Träffar
    Svar: 81
    Senaste inlägg: 2014-01-30, 23:40
  3. Artikel: Debatt om MC-körkort på mässan!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 18:43
  4. Elmiamässan
    Av xbones i forum Körningar
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2012-04-06, 12:12
  5. MC-Mässan i Gbg
    Av Darkforce i forum Off Topic
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-01-12, 15:11

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •