Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: KÖPER DIN FXDB STREETBOB!!!

  1. #1

    KÖPER DIN FXDB STREETBOB!!!

    Är på jakt efter en Streetbob årsmodell 2013-2015!
    Vill du sälja? Jag vill köpa!
    Ev. kan en 2011-2012 funka också!

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  2. #2
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Ouh snaaapp... Är det din fina Sporre man såg på blocket? Synd att du krängde den, trodde det va en keeper

  3. #3
    Hur stor e din plånbok? //filthyrich

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Är på jakt efter en Streetbob årsmodell 2013-2015!
    Vill du sälja? Jag vill köpa!
    Ev. kan en 2011-2012 funka också!
    Åh, se på fasen, har du krängt förtiåttan?? Precis när du fått till den som du ville.
    Så nu ska du ge dig på å skruva med en street bob alltså? ska bli intressant å se vad du gör med den. Vad heter det, hur gör du nu med ditt forumnick? forty8 funkar ju inte med street bob.
    Själv funderar jag på å skaffa mig nya handskar för säsongen. Eventuellt så köper jag lika som de du har. Himla snygga de där gula tycker ja.
    Vet inte hur vädret är i dina trakter men här uppe regnar det bara. kyligt också. inte mkt åka änsålänge. Men det kan ju bli sommar precis vilken sekund som helst nu så skynda på med å köpa ny hoj så du inte missar nåt av mc säsong 2015.
    Skeppohoj!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av abelseth Visa inlägg
    Ouh snaaapp... Är det din fina Sporre man såg på blocket? Synd att du krängde den, trodde det va en keeper
    Yes det var det Ja men det var dags att gå vidare och ta sig an nåt nytt. Har ju en caferacer som snart är klar också så det gäller att se till att ha och göra

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Victor_48 Visa inlägg
    Hur stor e din plånbok? //filthyrich
    Större än dina små fickor iaf din blöja

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Åh, se på fasen, har du krängt förtiåttan?? Precis när du fått till den som du ville.
    Så nu ska du ge dig på å skruva med en street bob alltså? ska bli intressant å se vad du gör med den. Vad heter det, hur gör du nu med ditt forumnick? forty8 funkar ju inte med street bob.
    Själv funderar jag på å skaffa mig nya handskar för säsongen. Eventuellt så köper jag lika som de du har. Himla snygga de där gula tycker ja.
    Vet inte hur vädret är i dina trakter men här uppe regnar det bara. kyligt också. inte mkt åka änsålänge. Men det kan ju bli sommar precis vilken sekund som helst nu så skynda på med å köpa ny hoj så du inte missar nåt av mc säsong 2015.
    Skeppohoj!
    Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  7. #7
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Kul!
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen
    Hade hoppats hinna förbi Götelaborg i sommar. Beror änna på om frugan släpper iväg mig. De kan va kinkiga å besvärliga gravida fruar som du säkert vet. Ska försöka lobba för detta redan nu så hon hinner vänja sig vid tanken att va utan mig en dag eller två. Och tvärtom förstås. Jag är ju löjligt hemkär av mig. Får hemlängtan bara av å hämta posten ute vid vägen. haha
    Ska nog slå till på sådana mc vantar. De jag har nu har hål i sig å har egentligen aldrig varit särkilt sköna.
    Tycker blocket e fullt med prisvärda bågar just nu. Bara å handla.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen
    Är gatråttan upptaget då?......

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-09, 18:05
  2. Thunderheader 2-1 system till FXDB 2010
    Av Davidhasslof i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-07-02, 13:49
  3. kåpa till tutan för fxdb -09
    Av warpath i forum Köpes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-06-17, 23:32
  4. V&H short shots till fxdb -09
    Av warpath i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-21, 00:37
  5. Passar 07 fxdb ekerhjul på en 05 XLsportster ?
    Av Bikebandit i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-09-11, 21:25

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •