...parkerade man precis utanför Probike i Jönköping. Får se om det finns nåt som är värt att införskaffa...
Utskriftsvy
...parkerade man precis utanför Probike i Jönköping. Får se om det finns nåt som är värt att införskaffa...
Ha ha ja den blir svår och få in i bagaget! Träffade chefen för Probike Gbg, mkt trevlig kvinna det där! Ska försöka ta en sväng på lördag till minimässan på Probike i Götet på lördag. Hoppas på åkväder bara!
För övrigt så var det i princip soprent på prylar här i Jönslunda, ville ha ett par Rokker brallor men dom hade redan skickats till Gbg. Resten av prylarna/hojarna mm skall ner till den nya butiken i Malmö där dom också kommer köra sitt italienska hojutbud samt BMW. Harley blir lite "vid sidan" tydligen då Helsingborg är dom som kör HD "fullt ut".
Trots allt så tog jag ut hojen på en liten tur idag. Kallt!!
bildbevis finns i min tråd på sportsterforumet. Häpp! :)
mmm, njae. Var ju sånt tjat på att jag skulle ut å så föll jag för grupptrycket som vanligt. Nåja, nu har jag iaf bevisat att jag kan så nu låter jag "Plommonet" stå till det våras. det ska nog va allt 10+ innan jag ger mig ut igen.
Förstår varför "riktiga" bikers kör med helgskägg för jäsiken va jag frös i ansikte.
Var ju lite nyfiken själv också på hur den gick efter 1200 konverteringen. Lite skoj var det allt trots kyla å lerig väg. Men sedan är man ju sån att man vill pleasa å va till lags förstås å då går det som det går.
- - - Uppdaterad - - -
åh du kör på skägg alltså?! "hundansikte" Ja får inte ha skägg för min fru. en liten mustasch är allt jag kommer undan med. värmer ju inget
Sluta böla nu ;) du visste att du ville MPD;
- - - Uppdaterad - - -
Skägg och skägg, allt är ju relativt ha ha. Jag har ju ingen drake så jag gör som jag vill vc;
Om du ber snällt så skickar jag en bild på sms som du kan njuta av ;)
haha, oki ska sluta bitcha om det. kul å höra motorn å känna på draget :)
vet du, jag har ju haft samma gamla nokia telefon seden hedenhös, men så häromdagen fick jag en ny av frugan. så NU kan jag ta emot MMS. inte kunnat det förr. Så skicka skäggfoton du :)
gött å va av med drake å kunna göra som du vill. as-bra!
Det finns PM!
...har jag bokat en mycket intensiv vecka för mig till min första semestervecka...
Jävlars vad det skall köras på körskola då. :D
Skall försöka få till riskettan, risktvåan och teorin innan dess...
Så kanske man löser en uppkörning snabbt därefter. :)
Gissa om veckorna kommer att gå långsamt...
Var också förbi Johans Mc idag... Blev trevligt tjôt med folk där inne...
Och en hel del Harley´s börjar de nu ha i sitt begagnat utbud.
Köpte runda klassiska speglar från J&P Cycles. Monterade dom igår och märkte att ena var mattsvart o andra blanksvart:( Gick in på deras sida (är guldkund hos dom och har köpt en del därifrån bla. Big Borekittet) och live chattade med dom. Frågade vad dom kan göra åt saken och fick svar att dom skickar en ny kostnadsfrittvic;! Dom önskade bara att jag tog foto på båda speglarna och skickar till dom. Kan bara säga att dom är bra att göra medthb; Guldkund kostar 10 dollar per år. Tog det i Daytona förra året när jag köpte Big borekittet och fick direkt 75dollar i rabatt på det!!!
Beställdes en öppen DMD hjälm till dom kortare turerna ro;
Idag har man fått bruksbilen fixad, den blev inkontinent och läckte soppa så man trodde ju att tanken var sönderrostad men det var bara 2 små slangstumpar med klammer som var dåliga, bytte dem idag och nu är gubbmercan i ordning igen, billigt blev det.:)
...var jag i "lokalen" och hälsade på Stroker och tog en kaffe, tjôtade lite och kollade in nya stelbensbygget som jag är sjukt avundsjuk på ;) Lasse.S var också förbi med turbo sportstern. En och annan hästkraft att tygla in den där maskinen...
...är jag otålig.. men får nog vänta tills i morgon på svar.
Råkade trilla över en annons om "billigare risketta"... De var normalt fortfarande
billigare än både Stora Holm och bl. a. den körskola jag bokat lektioner för denna sommar,
men just nu hade de en drive... Så håll en tumme!
Hoppas få plats i slutet av april nämligen, så att den är avklarad!
Tackar Fritte... (även om det i min värld betyder otur *s*)... ;)