Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 61 till 80 av 100

Ämne: HF-träffen 2013 - INFO

  1. #61
    Snyggt, all heder åt det inskrivna',

  2. #62
    Hagis
    Guest
    Ska bara göra rätt för mig och påvisa att Stens inlägg ovan skrevs före jag editerade mitt inlägg!

  3. #63

  4. #64
    Trist när folk försöker fixa party men ingen kommerMen det är nog så att dagens hojfolk inte är för hojfester,många kunde likagärna ha spelat minigolf eller varit en del av solsidan Jag har försökt fixa o lagt ut om shyssta hojevenemang flera år både här o i en annan grupp(som jag gått ur)men det blir aldrig något av det o är det några någon så hoppar dom den i allefall när det närmar sigNäää det är ju sååå jävla mysigt o åka på lokala fiket o snacka skit någon timme så hinner man ju hem o köra igång grillen o missar ju inte allsång på skansen

  5. #65
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Ska bara göra rätt för mig och påvisa att Stens inlägg ovan skrevs före jag editerade mitt inlägg!
    Ditt inlägg var helt ok Hagis Hade gärna sett att Harleyforum festen fortsätter! Men det kanske borde diskuteras,planläggas och frågas efter åsikter mer öppet på forumet till att börja med. Bara min personliga åsikt!
    There are no problemsonly solutions

  6. #66
    Hagis
    Guest
    Lugnt men som sagt, det var bara min personliga åsikt utifrån mina erfarenheter! Jag har inget med arrangerandet att göra längre, det sköter Deadsexy så länge han orkar/vill. Så tipsa gärna honom om era åsikter på samma kreativt vis.

  7. #67
    V.I.B Contributor
    MisterMajjos avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Västra Frölunda, Västra Götalands Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    135
    Tackad: 0

    Jag hittade några videoklipp på telefonen från HF Träffen som jag klippte ihop och lade på Y-Tuben..
    Enjoy!



    Heavy Duty var jävligt bra!

    Mvh Peter

  8. #68
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Nice Peter
    There are no problemsonly solutions

  9. #69

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av epa23 Visa inlägg
    Jag hittade några videoklipp på telefonen från HF Träffen som jag klippte ihop och lade på Y-Tuben..
    Enjoy!



    Heavy Duty var jävligt bra!


    Mvh Peter

    Haha tur man ej fastnade på filmen .. Hjälp lite fuller var man .

  11. #71
    Bra sagt Hagis ...Men lika fan är det DÅLIGT att av ca 4800 personer på forumet så kommer 8-9 pers och alla utom en har mer en 25 mil att åka enkel resa......

    Jag vart jävligt Besviken inte på Andreas eller MCE utan på forumet och många i 08 land som har nära men endå inte kan släpa arslet ur soffan för att komma på en jävligt bra fest.........

  12. #72
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av oggy69 Visa inlägg
    Bra sagt Hagis ...Men lika fan är det DÅLIGT att av ca 4800 personer på forumet så kommer 8-9 pers och alla utom en har mer en 25 mil att åka enkel resa......

    Jag vart jävligt Besviken inte på Andreas eller MCE utan på forumet och många i 08 land som har nära men endå inte kan släpa arslet ur soffan för att komma på en jävligt bra fest.........
    +1 Oggy
    There are no problemsonly solutions

  13. #73
    Jag var en av de 9 från Stockholm som var ute och åkte en vecka innan festen, vad jag vet var det 7 av oss som hade tänkt sluta upp under lördagen.

    Fredag var vi 50 mil från festen, och vi var ute på en längre resa som bokades långt innan (i januari) datumet på festen fastslogs. Hade vi vetat att det bara var 18 pers inkl. oss och att hela festen stod och hängde med oss innan vi åkte, hade vi nog redan innan sagt att vi skippar och syr om vår tur istället.

    JR ringde Oggy lördag f.m, den info jag fick av det samtalet var att det var 9 pers där, varav några/hälften troligen skulle därifrån och att det funderades på att ställas in.
    4-5 pers plus oss ca 7 pers alltså. Visst var vissa av oss jävligt bakfulla och fick vänta en bra stund innan vi kunde lämna Nyköping dit vi kört under fredagen, vi hade vid det här laget varit ute och kört och supit ganska hårt i nästan en vecka, men jag tror huvudskälet till att vi valde att ställa in var det låga antalet som var där och snacket om att ställa in allting. Personligen tycker jag att blir det så litet deltagande bör man ställa in innan.

    Riktigt tråkigt och all heder till Andreas/deadsexy och alla andra som fixat, slitit och engagerat sig i att fixa en fest.
    Men det var inte så enkelt som att vi låg i soffan och inte orkade åka ett par kilometer därifrån.

    Jag kan bara ärligt be om ursäkt för att det blev som det blev, och beklaga att så få som 18st anmäler sig när någon anstränger sig och fixar något.

  14. #74
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Førstår ditt resonemang Grønvit. Men jag frågade Andreas måndagen innan træffen hur många som hade anmælt sej men fick inget rakt svar. Tror att Andreas inte ville sæga det och att han fortfarande hoppades på flera deltagare. Men klokast i det læget hade nog varit att avblåsa træffen. Men men vi fick iaf en fin tur på hojarna och hade allmænt trevligt hos Slycke och æven i Jærfælla
    There are no problemsonly solutions

  15. #75
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Tjena folks! Lägger in en liten förfrågan om det finns något intresse för en Harleyforumträff i år? Alltså en träff för och med Harleyforum.se medlemmar!!! Man kan ju bestämma en plats med camping och så utan att arrangera o dona någonting utan köra dit och träffas o se vad folk är för typer Finns det intresse så kom med förslag om platser och tidspunkt.
    There are no problemsonly solutions

  16. #76
    http://www.hanksville.se
    här är ju allt redan fixat samt god tosca och schysst bar!
    http://harleyforum.se

  17. #77
    Absolut! Men kanske lite mer centralt än dom senaste gångerna vore önskvärt
    Trägen vinner!

  18. #78
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Coax Visa inlägg
    http://www.hanksville.se
    här är ju allt redan fixat samt god tosca och schysst bar!
    Tjena Coax! Hanksville är säkert ett sjysst ställe men som Adrenaline skriver så hade det varit bättre lite mer centralt i landet.
    There are no problemsonly solutions

  19. #79
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Ok vad pratar vi isåfall, Borlänge? Eller var ska vi hålls? Förslag mottages öppenhjärtigt.. jag ställer gärna upp och roddar lite om intresse finns

  20. #80
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Ok vad pratar vi isåfall, Borlänge? Eller var ska vi hålls? Förslag mottages öppenhjärtigt.. jag ställer gärna upp och roddar lite om intresse finns
    Heheh,om det ska vara lit centralt för Norrlänningarna så borde det vara runt Östersund eller nåt Men större delen av folket bor väl längre söderut så det borde ju vara iaf i södra halvan av Sverige. Som sagt kom med förslag folks
    There are no problemsonly solutions

Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Artikel: Postern inför HarleyForumTräffen 2013 är klar!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 19:08
  2. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-02-16, 20:17
  3. Norgesträffen 2013
    Av xbones i forum Träffar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-11-18, 21:38
  4. Info Road King
    Av Kajen i forum Harley-Davidson Touring
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-08-03, 11:48
  5. bra info om hur kamaxlar funkar
    Av crank i forum Harley-Davidson Tekniska frågor
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-17, 23:41

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •