Hm... Vadå börjar låta som Sanniz?
Inte tusan gräver jag skitgropar... Eller bråkar med min dator...
Värken kan du tacka en affärsman för, som körde ofrivilligt chickenrace med mig, för några år sedan.
Misstänker ändå att jag presterar mer än de flesta karlar... Och det utan att de vet om all värk.
Däremot önskar jag, att min hälsa blir bättre... För man vill ju må maximalt så bra man kan. Om inte, det kommer en mc säsong nästa år med.
Idag skall jag inte slappa lika mycket... Får väl vara sådär huslig och kolla om jag kan minska tvättberget... Blivit en del (dels maken som byter kläder en hel del mer än man kanske behöver mellan varven och dels p.g.a. att vissa mc fester tillåter rökning inomhus... Gissa om kläderna stinker då!) sista tiden av den varan.
Men hade Arga Snickaren kollat våra projekt... Då hade han tagit maken i örat... För det är inte jag som är den "slöa som säger att det där kan inte jag"...
- - - Uppdaterad - - -
Och jorden överlevde 21:a December också...
Tänk vad en del förlorat i sina "undergångsinvesteringar"...![]()
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
har jag köpt ny kyl o frys till lägenheten, f**n kunde ju fått en massa prylar till hojen dom pengarna![]()
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Idag var jag och ena grabben och köpte oss en fin gran. Vi hann inte med att få in skiten bara så den åker in imorgon och ska kläs med den förbannade belysningen som man alltid bara knycklar ihop när julen ska ut. Får väl se efter en hel del svordomar och några öl om det ser vettigt ut![]()
Farsan kom hitom och hälsade på sina nya barnbarn och bjöd på tårta![]()
Uppe med tuppen! Sitter på jobbet och ska jobba ett par timmar.
Skönt att slippa jul stressen.
Att retas eller ha whiplash?
God Jul på dig med...
- - - Uppdaterad - - -
Själv föredrar jag min ledighet... Dock stressar jag ej med något med jul. Tack och lov för utspridd familj plus att maken jobbar i taxiväxeln på julafton... Så mycket firande blir det ej då.
... är jag bakis och gammal
Fuck it,lets ride
Go big or go home
..ikväll snarare inser jag, att jag kommer att få börja julafton med att skotta. Inte alla som har en släde, att ta sig fram med.
God Jul alla!
Senast redigerat av Sanniz den 2012-12-23 klockan 23:24.
Sång från film, SOM är Xmas för mig.
Filmen? Nightmare before Christmas...
I detta fall en ljusshow...
Här är den från originalet...
Idag har man skottat i nästan 2 timmar, både för hand och med fyrhjuling... Maken hade kul för en gång skull.Annars brukar han protestera om han blir väckt för att JOBBA...
Lite trist med jul blir det, eftersom maken skall sitta en miljon timmar i taxiväxeln med start från 16...
Men man får väl göra det bästa av det trots allt.
Have fun... Och för er som gillar traditioner... Have fun med den nya, censurerade versionen av Kalle Anka...![]()
... fick jag ett konstigt samtal som gällde min hoj.
Tjena jag heter ...... är din hoj till salu??? Klick......
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Bokmärken