Idag har jag mest slappat...![]()
Du ger inte upp i första taget BB![]()
There are no problemsonly solutions
Idag har jag mest slappat...![]()
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Idag fick vi beskedet att vi inte kan göra jobbet färdigt pga att andra disipliner är försenade så vi flyger hem på måndag redan. Det blir en längre julledighet![]()
Sanniz!
Idag har jag skottat i 2 timmar... Snacka om att man är mör... Blött vart det med, eftersom det är plusgrader (igår morse hade vi -14... snacka kontrast!!!) plus verkar antingen småregna/"blötsnöa"...
Nu tänker jag inte skotta mer idag iaf.
Senast redigerat av Sanniz den 2012-12-15 klockan 16:15.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
i dag....har jag köpt mig en ny iPhone5, inte för att jag egentligen behöver en (får använda företagets fritt) men för att jag ska vara ledig i 2 veckor i julhelgen och är så jäkla innerligt trött på att vara nåbar dygnet runt. Ska bli så jäkla skönt att stänga av firmanallen fredag 21:a och sen slå på den måndag 7:e januari....och jäklar va de på firman kommer att bli förvånade![]()
...har jag funderat på om vi behöver en till gitarr till hushållet.
En Gretsch
Who knows what evil lurks in the hearts of men?
Aha , en backpacker? haha
Håller med om ölen ibland faktiskt , man blir trött på den , mätt om inte annat , tips i värmen (som att svära i kyrkan) Chang med massa is i är inte så dumt som många tror (bla. jag för en massa år sedan) men det går åt vätska i värmen vill jag lova , utan vatten i kroppen ballar man ur till slut!
Inte nypip*ad själv heller kan ja säga då frugan ankar omkring som en midjestyrd Volvo BM för tillfället men den som väntar på nåt gott som någon sa!![]()
CS//
Idag blir vi klara med jobbet på Songa Delta riggen och flyger hem imorgon![]()
Bokmärken