Men vad går det på då? om man får vara nyfiken 10-15K ?
- - - Uppdaterad - - -
Med tanke på försprång!!
jag gick ifrån 16" till 21" utan att ändra något på gaffeln känner ingen skillnad......
och på sporren från 19"till 21" fast där känner jag en viss skillnad typ vid ingång i den snabba s kurvan på Svistamotorbana när man har kommit ifatt dom mycket lånsammare R1 och CBR 1000RR hojarna och ska vinkla ner hojen och ta dom på innern då vill hojen släppa lite med framhjulet kan vara att mitt försprång inte är optimalt eller så är det mina Avon speedmaster II däck som är lite slitna...........
nae vars känner inget på den heller......
Senast redigerat av oggy69 den 2012-11-11 klockan 11:49.
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Här är en bra tabell
http://www.dexon.se/dackguide-i-71.aspx
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Ja, har köpt ett slimmat ok från Rocket Bobs. Riktigt sjyssta grejor
Senast redigerat av Christer den 2012-11-13 klockan 08:16.
23 tillsammans för båda fälgarna, 21x3.5 fram o 18x8.5 bak. Bakfälgen är klar men han håller på att tillverka ett nytt framnav för tredje gången. Orginalhjulet sitter ju som du vet inte centrerat i gaffeln men eftersom denna fälg med 120-däck är så pass bred så måste det vara precis centrerat. Det blir bara några mm kvar till gaffelbenen på varje sida. Men den som väntar på något gott........
Senast redigerat av Christer den 2012-11-13 klockan 08:36.
jaa hur vet du det säg inte att du har en Yamsuki nae men upptäckte att choken var utdragen max vid just det tillfället........
Bokmärken