Nyvaken och hoppas nu att väderprognoserna håller om någon timma.
Då blir det till, atttill Hawks minicross, för att se de roliga tävlingarna där mellan klubbarna. Förhoppningsvis träffar man även en del ansikten, som man saknat.
![]()
Kom vi hem efter en tur till High Chaparrall. Riktigt fint ställe både för ungarna och mej.(slank ner x antal öl och tequila) Showen de visade i år var också bra. Träffa på Magnus Samuelsson. Han ser inte lika stor ut i verkligheten.
Nyvaken och hoppas nu att väderprognoserna håller om någon timma.
Då blir det till, atttill Hawks minicross, för att se de roliga tävlingarna där mellan klubbarna. Förhoppningsvis träffar man även en del ansikten, som man saknat.
![]()
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Tvättat, skinnat och torkat hojen.
Nu står den på tork på mc-lyften i garaget, sen blir det en tur ner till havet för lite fotografering.
-Om vädret håller i sig...
Haft en trevlig dag...Mötte lite folk med från Westcoast på Hawks minicross... Fick även se praktvurpor i heaten...
Synd att Bambis fot dummade sig, så hon och hennes make fick åka ganska tidigt.
Otroligt varmt i alla fall under minicrossen...
Passade på att ta och kika in på nya stället, som Woodcocks skaffat sig. Skall bli kul att se det i ordning... Undrar just när invigningsfesten blir av.
Och Whiplash... DG har fått ditt nummer...Nu får ni väl "frosta av er" någon annanstans va... WoW? Eller vad skall man säga?
Nu slappas det mest...
Kul att träffa er idag men hemvägen blev en otrevlig resa när en jävla bilist fick för sig att byta fil rakt in i min sida. Gick rätt bra men foten värker som fan.
Kört 52 mil Mälaren runt, faktiskt ganska skön att vara hemma och ta en AfterBike öl
Jag fick bara ihop 42 mil runt mälaren med Hagis och AK m.fl , tack för sällskapet....
1000-tals hojar var det, men såg tyvärr två otäcka olyckor.![]()
Trevlg dag med mälaren runt, trevligt att träffa några forumiter igen också, trist med olyckorna, ride safe vänner!
Whiplash hoppas det gick bra med foten din...
Ja det blev hem tidigt hade glömt mina pain killer och foten passade lagom på att börja dunka när vi var på Hawks.
Men sen fick jag målat halva taket i stallet för sitta ner och ta det lugnt finns ej på min planet![]()
Bambi... Jag köper snart shibari rep till din käre make.
Tänk på att foten skall hålla med ju...
Bättre du "överanstränger" den på onsdag...
Håller också tummen, att det stannade vid ont i foten, söndrig fotpinne och bil med lång repa...'
Man får hoppas att bilisten lärde sig något också... Kunde gått mer illa...![]()
... har jag varit ute på en terapisväng
FAN VA JAG ÄLSKAR MIN HARLEY![]()
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Nyss hemkommen från StrulAlltid lika bra fest
![]()
Ingen körning idag, tros fint väder; Tyckte att jag hörde något som ylande, och mycket riktigt...ett lager i baknavet hade gett upp.
Så det var bara att hissa upp hojen riva bakhjulet, och nu måste jag invänta morgondagen för att kunna få tag i nya lager.
Som tur är har den lokale bildelshandlaren passande lager, (samma som till nå'n släpkärra!).![]()
..blev det en spontansväng till Tjörn, passerade Kungälv och si, där sitter Bambi å Sten! Vi slog följe å drog småvägar för att hamna i Skärhamn för en go-fika med mycket garv! Tackar samtliga för en go-dag!
Bokmärken