Idag får man åtminstone koppla av nu... Men sedan blir det jobb på nytt på söndag.
Önskar i alla fall, att alla får kul på HF träffen...
Festa lite för mig med.
Får räkna ner till semestern... Två veckor kvar exakt nu, dvs 10 arbetsdagar.![]()
.. var jag på HF-träffens festplats, ballt å få vara med på den första, säkert inte den sista med en sådan startDeadsexy och Hagis, partymasters!
![]()
Idag får man åtminstone koppla av nu... Men sedan blir det jobb på nytt på söndag.
Önskar i alla fall, att alla får kul på HF träffen...
Festa lite för mig med.
Får räkna ner till semestern... Två veckor kvar exakt nu, dvs 10 arbetsdagar.![]()
ikväll har jag ångest av stor kaliber...
Arbets-söndag imorgon, plus att de ändrat mitt pass så jag måste jobba morgonskiftet också.
Fattar de inte, att det finns mer kul saker i livet än att jobba???![]()
![]()
Dock har jag i alla fall fått se maken mer idag, än på flera dagar tidigare... Inte lätt när man allt som oftast mest ser varandra i "Törnrosa-stuket" max...
Tur att det bara är tio arbetsdagar kvar... Sedan semester! Nedräkningen har startat!!!![]()
Kom just hem från forumfesten, fantastiskt rolig kväll det var, och solsken hela vägen hem idag =)
Kom hem från Öland. Det blev 68 mil i helgen med riktigt bra väder och inget regn när vi körde.
Kul ni fick en bra fest där uppe på HF festen![]()
Fick ett paket från England på fredag ... hade tid idag för att öppna den.... min nya Cross Bones fälgen för min 200 fat tire projekt på min Street Bob
![]()
Idag har jag hämta å skruva dit min Lepera solosadel, synd att man inte ha tid å prova röva förän på onsta em
...blev jag godkänd som min tjejens handledare..Så om någon tänkte att ha en helg körning i Skåne ... stanna hemma i stället för att vara säker![]()
Hela kvällen har jag suttit i en båt på en sjö i dalarna och fiskat =)
A.K.A Masen
...är det sista arbetsdagen för denna veckan. Men jag kör ju kvällen, så då missar man ju eventuella roliga saker.
Fast nästa vecka jobbar jag bara måndag till fredag, sedan är det S-E-M-E-S-T-E-R!!!
Egentligen hade jag hellre hakat på en tur till Marstrand ikväll, men det ger mig ju ingen lön tyvärr.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
har blitt bränd i solen å fått en riktigt röd och fin romersk vin näsa haha
I dag / kväll skall jag testa bar innehållet och då menar jag inte personalenpå klubben
![]()
har jag kört traktor, min bror är nämligen bonde så vi har kört in dom sista lassen med höbalar, blev ca 8000 st småbal detta årsen har jag lastat rodden i T5:an, imorgon åker den iväg och ersätts av........
(fortsättning följer imorgon)
@slycke, imorgon är snart idage så satans nyfiken, kom igen nu vad blev det som bota Roden ur stallet bro?
![]()
Jobbade em-skift igår ledig nu till måndag sköntVilken skillnad det blev både åkmässigt och utseende på min Super glide custom
sedan jag bytte till en Lepera solosadel
Synd bara att det ska regna hela helgenså det blir inte nån hojtur dom här dagarna
Blir nog bira istället i kväll
Ha det gött alla BIKERS
... är jag fortfarande blöt av gårdagens monsun
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Åker till Bollnäs för körning Hälsingland runt med lokala klubben, hoppas på en trevlig tur och bra väder, trevligt folk vet jag att det blir.
Nulla via invia est
....är jag lika snorig o jävlig som igår![]()
There are no problemsonly solutions
Bokmärken