Sidan 56 av 297 FörstaFörsta ... 646545556575866106156 ... SistaSista
Resultat 1 101 till 1 120 av 5928

Ämne: Idag..

Idag - provsatt jag en X-Bone - BIG misstake!!! I LOVED IT!! Tur att jag inte frågade om jag fick provköra, men nästa sommar..... För jag skulle nog aldrig byta min älskade sporre Men vem har sagt man behöver nöja sej med bara en??

V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Tackad: 0

Firat midsommar på landet utanför Pålsboda och sitter nu med en kall och tittar ut över en stilla sjö och lyssnar på göken och musiken från en granngård. Har sett ett antal harleys rulla förbi åt det hållet, kanske rent utav är några forum-bröder som firar...glad midsommar isf!

V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Tackad: 4

Jag är glad att det är idag för igår var jag dyblöt efter tre timmars körning i regnoväder Stövlar och skinnkläder fortfarande torkar ut på balkongen, hoppas de är ok för hemresa i morgon....

Har jag kört en sväng på 10mil, stannat till bara för kolla in nakna kex på stranden.
    Eftersom jag valde köra hoj igår med ist för nubben är jag i prima skick.
    Trägen vinner!

V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011

Saknar knarren, sitter fortfarande på landet och njuter av det fina vädret men önskar att jag tagit hojjen hit. Var dock tyvärr lite för mycket folk och packning som skulle med...jaja, det kommer fler dagar :-) Sa

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Saknar knarren, sitter fortfarande på landet och njuter av det fina vädret men önskar att jag tagit hojjen hit. Var dock tyvärr lite för mycket folk och packning som skulle med...jaja, det kommer fler dagar :-) Sa
    Man kan inte få allt...
    Själv softar man ju mest... Så mycket mer blir det inte av midsommar. Helst hade jag velat ha ok väder och åkt en go tur... Men, men...
    Får väl passa på, att kika på lite film för en gång skull.

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

Idag skriver jag om igår. Har en scootermoppe på landet som jag bytte rem på igår. Moppen har stått sen i höstas pga remmen gick.Tog en provtur efter att jag bytte remmen. Hur tror ni det gick? Jo, var på väg tbx till stugan så fastnade gasen på fullgas i en sväng (liten grusväg) så det var bara att lägga ner moppen o hasa med! Hade naturligtvis på mej shorts o t-shirt. Skrapade upp vaden o knäet lite men fick ett hål i armbågen som inte är så bra. Men ett till ärr i denna kropp gör varken till eller ifrån heheh. Gubbar från Westcoast kommer eventuellt o fikar på landet imorgon
    There are no problemsonly solutions

Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Idag skriver jag om igår. Har en scootermoppe på landet som jag bytte rem på igår. Moppen har stått sen i höstas pga remmen gick.Tog en provtur efter att jag bytte remmen. Hur tror ni det gick? Jo, var på väg tbx till stugan så fastnade gasen på fullgas i en sväng (liten grusväg) så det var bara att lägga ner moppen o hasa med! Hade naturligtvis på mej shorts o t-shirt. Skrapade upp vaden o knäet lite men fick ett hål i armbågen som inte är så bra. Men ett till ärr i denna kropp gör varken till eller ifrån heheh. Gubbar från Westcoast kommer eventuellt o fikar på landet imorgon
    Hej
    Mycket tråkigt att höra. Hoppas du inte slog dig för jävligt och krya på dig

Idag har vart en bakis dag. Vaknade på soffan kl 8 imorse, asade upp min sletna kropp till sängen och sov till kl 13
    Ungefär då vaknade resten av familjen också. Min tur att laga mat idag så vi drog till Frasses i Fjälkinge och käka hamburgare Efter det åkte vi till Eko och jag handlade lite inför resan till Öland. Glott på film hela kvällen med några öl

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

Idag skall vi hjälpa en polare, att transportera hem (på släp) någon gammal Honda (tror jag det var)... Han ville visst ha något att riva i, de gånger han inte är ute och luftar sin Softtail.

Reg.datum
    Jan 2011

Skinnkläder har torkat ut men ser ut att vara samma väder för återresan hem... FAAAAAAN !!!

V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011

Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Skinnkläder har torkat ut men ser ut att vara samma väder för återresan hem... FAAAAAAN !!!
    Det är tur att man inte är gjord av socker :-)

V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012

Var på Oskars häll och fikade men så kom regnet igen så det vart att vända hem igen.
    Jag trodde att grabbarna från Stockholm skulle vara där och fika men vi missade kanske dem.

BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011

@Fritte, vi kom inte så långt tyvärr, framåt 12.00 när magen började kurra så var vi i en bit efter Nyköping. Efter en stadig lunch å massor av snack med ett hyde från Sörmland som möte upp, så vart det nya planer, nästa gång det är dags för Oskarshäll pm:ar jag dig så bjuder vi på en fika

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

..så har man vart snäll och lånat ut sin dragbil.
    Dock fick vi åka och byta släp, eftersom det första inte fungerade alls... Speciellt som vi inte bestod av en grupp med "Sveriges starkaste män"...

Tog lite bildbevis... De kanske inte gillade det... *s* För Harley folk skall ju inte filtrera sig med andra märken (helst).

Nåja, maken som hjälper f d klubbkamrat att få hem sitt nya projekt. Fast å andra sidan... Får de i ordning på den, så kanske en av mina väninnor (som är gift med f d klubbkamraten) kan börja övningsköra mc också.

Maken hjälper till med att hålla emot...

Så "landade den på fast mark"...

Därefter ville inte min make vara med på bild mer.

Reg.datum
    Jan 2011

Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Det är tur att man inte är gjord av socker :-)
    Ain't it just Fkin' worst summer weekend I've had the misfortune to ride in.. could hardly see on the motorway and stuck behind some dick most of the way on the country roads, everytime I wanted to overtake he accelerated..twat!

Tyringe/Skåne having a cig break

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0092.jpg 
Visningar:	23 
Storlek:	88,5 KB 
Id:	7728

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Ain't it just Fkin' worst summer weekend I've had the misfortune to ride in.. could hardly see on the motorway and stuck behind some dick most of the way on the country roads, everytime I wanted to overtake he accelerated..twat!

Tyringe/Skåne having a cig break

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0092.jpg 
Visningar:	23 
Storlek:	88,5 KB 
Id:	7728
    Kan inte låta bli, att tillägna Bikebandit denna passande låt.

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

Citat Ursprungligen postat av Troll Visa inlägg
    Hej
    Mycket tråkigt att höra. Hoppas du inte slog dig för jävligt och krya på dig
    Tackar!Nja,känner mej lite reducerad men körde hojen hem från landet idag.Jossi,Jimmy med lady o två hundar var o fika i Torestorp.
    There are no problemsonly solutions

Nu öppnade sig himlen totalt,häller ner vatten!!! 45 mm på ett dygn är prognosen och imorrn ska man lägga tak,nån tycker inte om mig

Reg.datum
    Jan 2011

Väder ser bra ut för nästa helg i Kalmar hasse .. soligt och 24

Sanniz

Xbones ..Jag Läs om olyckan .. hoppas att det inte var så illa

Sidan 56 av 297 FörstaFörsta ... 646545556575866106156 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg