Sidan 47 av 297 FörstaFörsta ... 3745464748495797147 ... SistaSista
Resultat 921 till 940 av 5928

Ämne: Idag..

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

...har jag varit jääääävligt åksjuk! Drygt 20 plus här i Stavanger o hört o sett massa hojar ute. O min står hemma Faktiskt första varma o torra dagen här i år!
    There are no problemsonly solutions

V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Tackad: 4

That's sucks! Hope your reunited soon............

Fått nycklar till garaget idag och skrivit på för hojen så nu börjar några dagars väntan på leverans.. Det blev till slut framflytt och varvräknare. Bara till att plugga vidare på matte 2 tentan med Harleytankar i huvet...

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011

Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    That's sucks! Hope your reunited soon............
    I wanna go home Thanks Bro!

Skulle ut och köra en svän ikväll. startade hojen och baklyset var helt släckt. Efter lite dragande i kablar och skit under skärmen så vart det jordkabeln som kladda. Lät den stå kvar i garaget så det får bli en tur till biltema imorgon. Lite mer verktyg hade heller inte gjort ont.

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011

Citat Ursprungligen postat av John Brandt Visa inlägg
    Fått nycklar till garaget idag och skrivit på för hojen så nu börjar några dagars väntan på leverans.. Det blev till slut framflytt och varvräknare. Bara till att plugga vidare på matte 2 tentan med Harleytankar i huvet...
    Grattis till hojen o garaget Plugga på så du blir nåt när du blir stor

Nice!

VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!

V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Tackad: 26

Faan va nice då, grattis

Glömde en sak, vilken färg blev det?

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011

Såg att du pluggar väg o vatten.Kan man plugga väg o öl? Save water drink beer! Ha det bra

V.I.B Dunders avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Järna;Hölö, Mölnbo, Gnesta! Men mest i Verkstaden
    Tackad: 0

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	578197_440384662638233_219862281357140_1721426_1440731607_n.jpg 
Visningar:	18 
Storlek:	28,5 KB 
Id:	7096
    Lite av dagens lekar, Byggde upp nya fästöron på en del till en aktersnurra! Samt svetsade ett överfall för hjulbulten på ett gaffelben. Hmm så blev det lite backjobb på en extraljusbåge till en lastbil, som inte riktigt ville hålla i ett fäste jag konstruerat! rostfritt kan ju vara lite kännsligt i vissa lägen då det vill spricka

Det känns nästan lite overkligt kommer nog göra det tills man verkligen startar upp den första gången hos handlaren och puttrar iväg, det blev en mattsvart liten rackare med svart big radius 2-1 och en svart heavy breather, glömde jag säga att jag älskar svart?!

Haha blir mer öl än vatten ganska ofta, hårt liv som student

Riktigt glad för din skull! Minns som igår när jag hämta min nya. Allt annat var ointressant och bara en dimma

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Hade en trevlig lunch på Hardys sent i eftermiddag .. tyckte synd för kawahondamahazukibmw killarna som körde in med sina korrekta skyddande kläder och integral hjälmar..Det var 25+ och de såg riktigt varmt och svettigt ut Hade min kopp kaffe och körde iväg med mina jeans, skjorta och Nolan No.1 ...cool as a cucumber sedan till Anders i Hörby och därefter hälsade Janne06
    Iofs är det ej fel att köra med rätt kläder. För även en Harley kan hamna i knipa, mer eller mindre frivilligt.
    Såg en tjej, för en massa år sedan, som åkt omkull i bara 50 km/h... Ingen kul syn alls! Så man skrapar lätt in skit i kroppen, som blir svår att ens läka bort under sommaren.
    Personligen drar jag på mig det riktiga jag har. Men hoppas få till en mer sommaranpassad outfit för extra varma dagar... Har tittat på dragginjeans samt någon form av "skyddströja" att ha tillsammans med vanlig tröja. Så kanske man slipper svettas som en gris också.
    Skinnbrallor är för varmt med i värmen, för att inte tala om goore texen.

Ligger på dom varje dag
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    De är alltid på hugget när det är träffar. Ring varje morgon till SBP och kolla återbud!

Tyvärr inte:/
    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Har du inte någon Carspect station i närheten? De brukar ha drop-in. Visst lite dyrare men är bra att få det gjort.

V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012

Idag svettas jag ihjäl... på nytt.
    Inte ser jag fram emot kvällens skift heller.
    Dock vet jag, att helgen snart är här... Eftersom jag har långhelg, ledig fredag till söndag.

Får se om jag får bråka med dumt AX system (fraktsättning på jobbet för en viss kund) och/eller köra truck (och jobba på min ena fobi, som är höjdskräck).

Fast för stunden hade jag nog helst bara velat ligga i en lagom tempererad pool...
    Men då hade folk fått ta på sig solglasögon först så jag ej bländar dom...
    Inte för att man är snygg, utan för att man är blek. *ler svartrockare*

V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Tackad: 26

idag är jag ynklig, är hemma och jätteförkyld, bisolvon,neceril,ipren,honungsvatten och Helosan hjälper mig dock att finna tillvaron dräglig....

V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011

Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Iofs är det ej fel att köra med rätt kläder. För även en Harley kan hamna i knipa, mer eller mindre frivilligt.
    Såg en tjej, för en massa år sedan, som åkt omkull i bara 50 km/h... Ingen kul syn alls! Så man skrapar lätt in skit i kroppen, som blir svår att ens läka bort under sommaren.
    Personligen drar jag på mig det riktiga jag har. Men hoppas få till en mer sommaranpassad outfit för extra varma dagar... Har tittat på dragginjeans samt någon form av "skyddströja" att ha tillsammans med vanlig tröja. Så kanske man slipper svettas som en gris också.
    Skinnbrallor är för varmt med i värmen, för att inte tala om goore texen.
    True..men Jag bär läder större delen av året och har den på på medellång till lång körningar nästan hela tiden .... men bara ibland på varma dagar är det skönt vara fri .. bara den basic safety... helmet,gloves and boots...like today again..nice ..I know the risk..and seen bad accidents, headless bodies, mangled limbs etc so I'm not recommending it.. you take your chances.....

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011

Det känns nästan lite overkligt kommer nog göra det tills man verkligen startar upp den första gången hos handlaren och puttrar iväg, det blev en mattsvart liten rackare med svart big radius 2-1 och en svart heavy breather, glömde jag säga att jag älskar svart?!

Haha blir mer öl än vatten ganska ofta, hårt liv som student
    gött o höra! Både öl o svart Min Crossbones är satin black!

Sidan 47 av 297 FörstaFörsta ... 3745464748495797147 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg