Bra jobbat, har redan en i åtanke men det är en rätt rejäl åktur så får se om nån annan har nåt närmare?
En vild gissning är helt enkelt en mobil ångpanna till vad nu för olika ångkrävande maskineri du har placerat runtikring
Ber om ursäkt för väntan, det har pissat ned från skyarna här.
Denna maskin har förundrat mig över vad fasen den har fyllt för funktion, någon som vet? Så utmaningen blir att hitta någon form av ångmaskin. Bonus om den fortfarande funkar!
Skulle väl gissa på att det är en form av dragmaskin för vanliga vägar som är ångdriven.
I have come here to chew bubble gum and kick ass, and I am all out of bubble gum.
Bra jobbat, har redan en i åtanke men det är en rätt rejäl åktur så får se om nån annan har nåt närmare?
En vild gissning är helt enkelt en mobil ångpanna till vad nu för olika ångkrävande maskineri du har placerat runtikring
Ok jag gjorde en del efterforskningar och fick reda på det var en gammal ångmaskin i Laxbro norr om Hässleholm med en lantbrukare samling. Vilken typ eller vad det gjorde vet jag inte ? Så det är upp till Axman att godkänna bilderna
Den får godkänt tycker jag! Ser ut som att den har drivit någon rem eller något eller?
I have come here to chew bubble gum and kick ass, and I am all out of bubble gum.
Vet inte men det var roligt att hitta ..Ska köra imorgon och leta efter något att fortsätta
Lite kul att de lagt en stoppkloss vid bakhjulet som om den skulle rulla iväg när den står med hjulen halvvägs ner i gruset
Såg det jag med, helt klart rolig detalj.
Utmaningen antagen . Västerbotten återkommer inom kort med foto på något kul . Tex vägdödad ren , he he .
Jag ska försöka komma ihåg och ta med kamera när jag kör. Följer denna tråden men som sagt har kort minne. BB, det är polishuset i Höör va?
Haha, Höör, där är väl aldrig en polis i den kåken....
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
vad är det vi är ute efter nu? Eller är det fritt fram att posta hojen framför något nytt?!
SB 2008. Min egen "flamma"!
Mitt bidrag.
Åkte du fast för nåt?
Ok. Ja, visst är det! Wanker (han alltså).
Bokmärken