har jag precis tvättat hojarna och vart ute en liten runda på 4 mil. Nu är familjen hungrig så nu blir det att starta upp grillen och ta en grill-öl.![]()
Idag har man kollat lite information och nu står det ett glas wirre framför näsan(ledig i morgon så idag har jag lördag)
har jag precis tvättat hojarna och vart ute en liten runda på 4 mil. Nu är familjen hungrig så nu blir det att starta upp grillen och ta en grill-öl.![]()
![]()
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
...märkte jag hur skitig min hoj ärmen BigBob är cool ändå på nått sätt.
80mil har det blivit sen premiären.
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Nej då, inte denna gång. Det räckte med 12 timmar så nu är man helt slut. Roligare kunde man ha en söndag när det är hoj väder ute.
....har jag rastat Road Kingen....fyfaan va gött att de äntligen börjar likna vår!
Bifogad fil 6175
Senast redigerat av Vajtan den 2012-04-15 klockan 18:31.
...blev det två vändor, en med regnå en med sol
Tvätt å vax, se'n redo för nästa tur.
Blev en hojtur till Avesta idag där Harley Davidson On Tour befann sig för att visa upp 12:orna. Inget nytt under solen, fortfarande sugen på en Night Train eller x-bone. Min kamrat provkörde en Ultra Glide med stereo och hela köret, vet inte men för mig känns det som jag lika gärna kan skaffa husbil..
hus koll idag.....nice.
Är på resande fot idag, med tåg. ett besök på bikline i Malmö står på dagordningen.
Nulla via invia est
Gött Gött Ledig idag.. Blir en snabb vända till nya jobbet för lite klädfix sen kanske man skulle köra hojen till SBP för att se vad tjockskallarna har att säga denna gången ... Verkar som de inte insett "hur svårt det é att plocka upp sina framtänder med brutna fingrar" men men någon gång lär de sig nog ... Never Ever Fuck With A Biker![]()
Bad days never last forever, they are just bumps in the road to freedom...
Only The Dead Have Freedom...
...har jag varit ledig från jobb. Det blev en liten runda på 3 mil med hojen och f-n vad det blåsteLite fix har jag också hunnit med här hemma. Nu ska jag iväg och kolla när mina barn har fotbollsträning.
Idag önskar jag att det var igår så hade jag sluppit gå upp så tidigt imorgon!![]()
![]()
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Idag såg jag på långtidsprognos på yr.no. Fredag-lördag nästa vecka 15-20+ i GötetVåren verkar komma riktigt nu!
There are no problemsonly solutions
Tittar jag ut nu så känns det långt till sommarenhelvitt å snön vräker ner
![]()
...har jag jobbat. Kom hem för ett tag sen och la mej på soffan till sambon kom hemNu sitter jag och lyssnar på musik och dricker öl, fredagar är underbara
Skål på er!
Idag om en vecka är jag hemma![]()
There are no problemsonly solutions
Bokmärken