Dags att visa intresse Någon från Skåneland ska köra dit ?? Jag har några tyska vänner som anländer i Skåne fredag morgon och kom till mitt hus för frukost. Vi ska köra tillsammans till SBM på eftermiddagen. Ni som vill följa med är välkomna
http://www.highchaparral.se/en/event...dish-bikemeet/
Hoppas att förra årets olyckliga händelsen inte upprepas och alla har det rolig
Dags att visa intresse Någon från Skåneland ska köra dit ?? Jag har några tyska vänner som anländer i Skåne fredag morgon och kom till mitt hus för frukost. Vi ska köra tillsammans till SBM på eftermiddagen. Ni som vill följa med är välkomna
Hej Bikebandit!
Vi planerar köra dit på lördag eftermiddag. Kommer tyvärr inte iväg tidigare! Blir kanske nån öl på kvällen + gemensam hemresa?
Här är en till som planerar.......länge sen jag var på Chappen så det kanske är dax nu...
Absolut .. Vi kan möta dig där och vi kan köra tillsammans på väg hemtyskjävel
Hej Bikebandit!
Vi planerar köra dit på lördag eftermiddag. Kommer tyvärr inte iväg tidigare! Blir kanske nån öl på kvällen + gemensam hemresa?
Skulle vara kul att träffa dig och andra medlemmar från forumetVajtan
Här är en till som planerar.......länge sen jag var på Chappen så det kanske är dax nu...
Självklart ska jag dit, blir nog to-sö
Ska också dit. Stuga bokad för min del också.
Vi åker fredag till söndag.
Skulle vara roligt om vi kunde träffas någonstans för en öl eller två
...eller tre.
Dags för att skaffa ( ett litet ) tygmärke, så vi har enklare att se vem som är med på forumet kanske???
Eventuellt med nickname på också?
Eller finns det redan ngt sånt???
Senast redigerat av tyskjävel den 2012-03-30 klockan 17:24.
Hämtar mitt nästa vecka .. beställt något att prova
http://harleyforum.se/showthread.php...upport-HF-quot
uuuups - då har jag missat nåt. Jag tycker det räcker med ett litet frontmärke. ( med Nickname kanske? ).
Andra tycker kanske annat...?
Satt bara och funderade om det inte skulle göra saken enklare att träffas på större träffar etc....
Yea well TJ något bör hända ...kan inte hålla på med att vandra runt parkeringen och frågar killarna om de är med forumet eller inte
Man kanske kan bestämma en plats och ett klockslag på träffarna där man kommer med forumtröjan.
Då bör man ju se vilka som tillhör forumet.
Halloj.
som Jari sa så är stuga bokad från fredag och jag tycker vi kan försöka med att träffas någonstans vid ett klockslag så får vi se hur det blir.
Jag är så glad att jag inte är ledsen
På med Forumhoodisarna så ser folk. Ska beställa frontmärke med nickname o ha på hoodisen.
There are no problemsonly solutions
Ska vi bestämma träff kl. 19:00 på lördag då? Var precis???
Vet alla var pizzerian är?
Mitt emot receptionen vid huvudingången.
Där kan vara ett bra ställe och kanske passa på att äta och ta nån bärs.
Bokmärken