Nu var du nära kulturens vagga Vajtan![]()
... träffade jag Willie G. och hans son här i Daytona Beach ...passade på att få tröjan signerad!![]()
Nu var du nära kulturens vagga Vajtan![]()
There are no problemsonly solutions
nu snöar det i Hudiksvall :-(
Nulla via invia est
Ringt och skällt på ett företag som ljugit för mig om en leverans till hojen.. oh well, nu händer det nog något iaf.
..har jag checkat in på hotellet i Miami Beach, slappa några dagar här efter intensiva dagar på Daytona/Bikeweek...på söndag blir det flyget hem till Svea igen!
Ps. Druckit världens dyraste öl idag, bor intill Art deco-området, var nere å käkade middag, bara ölen gick på 18$!! Jo, drack bara en...
cash is king,money rules,they will suck u dry.
Måste fråga, varför köpte du skiten för $18?
Min reaktion hade varit, 18 bucks for some coffe, nahhhh dude keep it.
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Idag ha ja testat skinnbrallsen å dom gick påså dom ha inte krymt i vinterdvalan
![]()
Håller med ViLa, varför köpte jag skiten? Käkade som sagt, åsså var det "happy hour", ölen skulle vara dubbelt så stor. Visst var den det, men eftersom maten var snorbillig så måste dom ju tjäna in på karusellen som förloras på gungorna....å det var ingen som nämnde priset på ölen förrän notan kom! Fucked! Twice! Bara å svälja...
Ps. "Soppan" e ju billig iaf, tankade Caddyn, 16.5 gallon för 63$...skulle de vart hemma oxå!
Precis landat på jobbet, jobbar hela helgen fram till måndag morgonHörde ett utryck på Rock klassiker när jag åkte hit " jag vet att det finns annat än hårdrock - men jag förtsår inte varför" Gjorde snabbt en egen version ( kanske redan finns?)
" Jag vet att det finns andra hojar än Harley - men jag förstår inte varför"
Senast redigerat av Elexem den 2012-03-16 klockan 19:59.
"Amicus certus in re incerta cernitur" - I nöden prövas vännen.
God Fredagskväll på er http://youtu.be/7JVN18bFKr8
Idag blir det till att lufta Sportstern med nytt Batteri ...
... tog jag bågen till morgonfikat med bilnördarna (jänkare ifs) kan det börja bättre![]()
Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-03-17 klockan 09:52.
Idag åkte jag och sonen förbi Probike i Täby för att spontanköpa något kul och några bra presenter men tänka sig, de har lördagsSTÄNGT...? Hur tänkte de nu???
Jag lägger helt enkelt pengarna hos någon trevlig näthandlare istället.
ryggskott idag...mer handikappad kan man knappast bli![]()
Bokmärken