Nej, men kör på det! Ser bättre ut.Mer High-tech.
Jag testade en gång "vanliga" fjädrar på en sits. Rena skiten att sitta på.
Nej, men kör på det! Ser bättre ut.Mer High-tech.
Jag testade en gång "vanliga" fjädrar på en sits. Rena skiten att sitta på.
![]()
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Låter ju lovande. Hoppas hinna göra fästen för sadeln här i helgen så jag kan torrbryta lite :-)
Spännande, bilder innan och efterSå nu är det bara att börja snygga till kanalerna![]()
Fick dit sadeln och kunde torrbryta lite :-) kändes ju fint. Men jag vettifan vad jag ska ha för stuk på styre. Förslag?
![]()
Clip-ons, långa ala 3-2 choppers är mitt förslag!
![]()
![]()
Eller hur! Det sa jag med, men min sambo tyckte det lät som något puckat
![]()
Nej, ser rått ut! Du kan ju testa. Som du sitter på den på bilden kan det funka.
![]()
Kan bara hålla med...
Lågt är fräckt!
/R
Håller med clip-on blir snyggt eller varför inte ett Admin "style" styre, "goosen" blev så snygg så jag tycker inte ett för stort & fett styre bara. Hur vill du sitta, framflytt eller?
Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-02-25 klockan 07:48.
Jag har testat framgaffelns funktion för första gången idag. Dessvärre va den alldeles för mjuk. Jag visste ju att det va en stor chansning, men det känns endå lite drygt. Men dubbla verkar bli kanon och det kommer se ut typ så här
![]()
Började förbereda lite för prejekt uppborrning. Underplattan klar. I morgon blir det stressplatta och sen kommer vi till det roliga
![]()
Klar att borras. Nu är det "bara" lite tid och stora bollar för att våga borra upp skiten
![]()
Yepp, gillar inte att lämna bort jobb som jag vet att jag borde fixa själv. Tar mycket tid att sätta sig in i allt. Men det är kul som faen
Bokmärken