Rolf axel vilken tank menar du är Cole Foster (Salinas Boys) tanken??? olje tanken eller ?
Nja fan jag skulle nog ta alu gillar dom fälgarna och sedan är det juh inte så många som har alu på sina byggen........
Rolf axel vilken tank menar du är Cole Foster (Salinas Boys) tanken??? olje tanken eller ?
Ja just, varit på bägge ställena så något borde jag kunna fiska fram. Det där skinnstället ligger vid tunnelgaraget nu
Stoppningen är isolering till bilar... finns ett par olika varianter.
Mekonomen eller liknande firmor har.
Sen slipa med vinkelslipen (dammar nästan ingenting)
Huden fixar Smedjevik i Trekanten (I Hasse Diesels hood)
Han med indiantältet, du beställer i god tid då![]()
Testade annan framfälg idag...
Då passade givetvis inte oket...tar i ekrarna....får leta ok som bygger mindre inåt.
Kommer nog bli ett ISR 4-kolsok till salu snart..
Likaså fälgar med däck.....Allt i nyskick...
BP kolla vad jag hittade på blocket ner 8db på insugningsljudet
http://www.blocket.se/kristianstad/M....htm?ca=11&w=3
Skulle behöva "skummet" i dessa filter....
Lite dyra för att såga sönder o trycka in i min grymt snygga kåpa![]()
tänkte på det såg en sliprondell till golvmaskin framför mig kanske, annars e de nog HD tips som e hetast.
Sfro byggbesiktning avklarad idag...
Måste byta förknasaren.... Går inte med Hsr 42:a..... måste byta till CV..... Kul kul...
Kvar: Förgasare m luftburk, Avgassystem och hastighetsmätare...... + pappersjobbet (ursprungskontroll mm)
Snart.......
fick du något tips på luftburk och ljuddämpare? håller själv på med ursprungskontroll och ska till att boka "slutbesiktningar"., sitter en buell 1200 lightning i ramen så det torde vara liknande din!? mina planer är en klassisk teardrop och original 883 ljuddämpare från en -01. några tankar kring detta någon?
snyggt bygge förresten, såg denna hoj i mcm, tycker du är på väg åt rätt håll med stuket![]()
Bokmärken