Sidan 6 av 297 FörstaFörsta ... 456781656106 ... SistaSista
Resultat 101 till 120 av 5928

Ämne: Idag..

V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Tackad: 3

Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Clintan för helvete
    Jäffla pra guppe de
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

Hagis
    Guest
    filmen
    Heartbreak Ridge
    3:57 in i filmen....

Senast redigerat av Hagis den 2011-11-21 klockan 22:43.

Citat Ursprungligen postat av abelseth Visa inlägg
    Vad har du för operativsystem? Win 7?
    Vista Home Premium 32 bitar. Har gjort omformateringar några gånger förr så det ska nog gå, men det brukar alltid bli nåt som jävlas efteråt och inte fungerar som det ska!

Hagis
    Guest
    Skippa vista! Det är det sämsta som win har släppt någonsin! Ta datorn till den närmsta dator butik du har som inte är giganten eller liknande! Konvertera datorn till nya windows! Vista ställer bara till med problem!

Nee då har funkat problemfritt i 3 år eller vad det är, bara dags att formatera om för det börjar sega. Dator aset står ju på 24/7 och har i princip gjort det sen den var ny förutom när jag vart borta flera dagar i sträck osv.

Hagis
    Guest
    i så fall! Starta om!
    seriöst, vista är det sämsta skiten du kan ha i en dator! Jag skojar inte! Alla filer du ska flytta mellan mappar om så ens på C: ska virus sökas! Om du sen tycker det funkar som det ska och är snabbt så är du norrlänning, dvs en person som inte kan stressa! Du står stilla i rulltrappan osv.....

V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Nee då har funkat problemfritt i 3 år eller vad det är, bara dags att formatera om för det börjar sega. Dator aset står ju på 24/7 och har i princip gjort det sen den var ny förutom när jag vart borta flera dagar i sträck osv.
    Win 7 kostar inte många hundra. Minsta tecken på problem, köp dig en skiva. Installera möget så är du i hamn. Win 7 hittar även 99% av alla drivarna själv som du behöver till din dator.
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Tackad: 19
    Baahaa... Sporthoj är nere!

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	sh.jpg 
Visningar:	20 
Storlek:	12,4 KB 
Id:	3146
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

Nu har vi lagt nytt golv. Mycket duktig hantverkare, dvs jag själv Frun glad.

VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!

Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    i så fall! Starta om!
    seriöst, vista är det sämsta skiten du kan ha i en dator! Jag skojar inte! Alla filer du ska flytta mellan mappar om så ens på C: ska virus sökas! Om du sen tycker det funkar som det ska och är snabbt så är du norrlänning, dvs en person som inte kan stressa! Du står stilla i rulltrappan osv.....
    Inte norrlänning, är Mas! Klart jag startat om den hehe, men oavsett dator/operativsystem så behövs det formateras om någon gång ibland, vissa gör det en gång per år, vissa mindre. Det spelar ingen roll hur mycket du defragmenterar så finns det ändå rester kvar, så jag tvivlar på att det är på grund av Vista som den börjar kärva lite. Det jag använder den till mestadels är ju nätanvändande, och med 80/80 lina går det fort. När jag dragit hem något som det ska sökas virus på så tar det en sekund, max, så det kan jag leva med Men inte sagt att inte 7 är bättre, det tvivlar jag inte på, men jag har fortfarande inget att klaga på med Vista!

Hagis
    Guest
    Vet vad du menar, att installera om allt! Det fick jag göra 2 gånger per år med Vista, har än så länge sluppit det med 7an. Men men så länge vi alla är nöjda så är det ju bra

Reg.datum
    Jul 2011

Idag

Är jag bakis som en hund
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Idag

Är jag bakis som en hund
    http://www.namndemansgarden.se/

VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!

Reg.datum
    Jul 2011

Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg

Ska du ha på flabben?
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

Är på tredagarskurs så nu blir det bastu och öl.

Hagis
    Guest
    Whiplash, är du på den kursen som admin länka till (bastu och öl)

Jobbar dygnspass, det tenderar att gå iväg pengar varje gång jag gör dom här passen, för lätt att beställa på nätet när man har för mycket tid till det

Drivknutshelvetet pajjade idag på bilen, finns ju inge tråkigare eller grisigare jobb på bilfan

...torsdag, jobbat över....äntligen hemma! Bifogad fil 3158

V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad: 1

Idag har jag varit på Fatland o sett på helgens jobb. Det är ett slakteri och vi kan bara jobba där på veckosluten. Imorron åker jag till Ölen!!! Det är en plats 3timmar norr om stavanger. Ska kolla på jobb på en ny borrplattform. Fatland o Ölen fina ställen
    There are no problemsonly solutions

Sidan 6 av 297 FörstaFörsta ... 456781656106 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg