Gör du inte!
Vem har monterat det? Finns det med i serviceboken?
Ibland får man med det "gamla skrotet" vid konverteringen men det är ju ingen säker garanti heller.
Hej,jag tänkte köpa en till RoadKing och säljaren säger att det är ett 103 kit på den men han har inga kvitton pga skattetekniska skäl
Hur kollar man det lättast utan att lyfta på locken?
Gör du inte!
Vem har monterat det? Finns det med i serviceboken?
Ibland får man med det "gamla skrotet" vid konverteringen men det är ju ingen säker garanti heller.
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Hade nog velat se kvitto på det jobbet.
Skattetekniska skäl låter satans skumt.
Köpte själv en hoj med 103 kit men där fanns alla papper samt alla orginaldelar.
Hade det inte funnits någon dokumentation så hade jag hoppat!
http://harleyforum.se
Skattetekniska skäl= tagit det på firman och skrivit om fakturan
Utan dokumentation finns det inte.. man vill ju veta vilka grejer de har stoppat i, kolvar, kammar, stänger m.m..
Inga kvitton av skattetekniska skäl..?. kortsiktigt tänkande biter nästan alltid en i rumpan.. lagom kul att ha monterat en massa dyrgrejer man inte kan styrka och ta betalt för när man vill sälja.
The Older I Get, The Better I Was..
Har han bromsat harven ? Om den går bra HP/vrid och testet indikerar mer vrid än en orig 96" ger så...
Har du 100+ o 150+NM m bra kurva, den låter fint och har bra komptest så kan d ju vara OK
Visst , har sett 103 som ger 85hp o 124 i vrid men va fan ska man köpa en sån för....
Pruta oavsett...
O
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Hade inte köpt det utan någon dokumentation o info om vem har gjort jobbet! Om du köper den så pröjsa inte mer än för en original RK! Tjena Kvarnsten,länge sen du var inne! Har du bonesen kvar?
There are no problemsonly solutions
Bokmärken