I saw that
Om jag inte misstar mig så tog någon i gruppen några bilder men inte helt säker.
Kanske Hagis kan svara på det.
Fet Bob 08 med lite krimskrams. Fulreflexen på bilden är borta och baklampan bytt
Eller hur?
Nä, det var en av våra doggar som fick syn på en riskokare...
Resten får du räkna ut själv
Var är Hagis på bilderna då? Lite nyfiken
Tror han gömmer sig ... ser ut som om ni alla hade en bra körning tillsammans :thumbs up smiley:
Ja, det såg najs ut. Blev lite avis...
Jag gör som vanligt, jag står bakom kameran
Börjar bli van med att folk "beklagar sig" över att man springer runt med kamera och fotar och filmar, men när vintern står för dörren och filmerna är klara så brukar det låta annorlunda Dock är det sällan man själv fastnar men jag klagar inte
Rättelse:
Var inte meningen att någon här skulle känna sig träffad av "klagandet"! Utan det är mer när man är iväg på träffar osv så påpekas det oftast att man springer med kameran! Men alla gillar det till vintern
En ledtråd är att jag lyckades komma med på alla tre bilderna
Fet Bob 08 med lite krimskrams. Fulreflexen på bilden är borta och baklampan bytt
Ja men då är du ju given på träffen nästa sommar!
Det ser jag fram emot
Bara jag inte sölar ned er alla med olja, hehe... Hojen läcker lite...
Jag tror inte det kommer bli något problem!
Ingen fara.
Tills dess ska jag köpa upp några rullar silvertejp som jag kan linda runt spisen sedan
Det borde lira, eller hur?
Nä jag tror jag lägger mig där framme så snart mätarhelvetet funkar, ska försöka få i ordning på den idag!
silver tejp är bra till mycket
Jupp, den lyser men den visar inte hastigheten! måste skruva den sensorn vid startmotorn och torka rent den, kan vara metal spån på den så den "kortsluter" mätaren! (elektronisk mätare) Kan ju vara bra att fixa det före besiktningen :S
Bokmärken