Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 36 av 36

Ämne: Varit och tittat på en night train 2006

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Där ser man, men har du köpt den da och vart är bilderna????
    Nä inte köpt den än. Försökt att få tag på honom men han har inte svarat så han jobbar nog. Tänkte jag skulle försöka få ner priset lite till så vi får väl se hur det går
    Bilder kommer så fort jag har köpt den om vi kommer överens och han har vett att svara när jag hör av mig

  2. #22
    V.I.B Billy Bollockss avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    93
    Tackad: 0
    100 papp för den hojen är redan billigt med det miltalet! Apropå långresor gjorde jag och min fru en resa på 400 mil på 12 dagar utan probs. Stannade var 15-20:e mil. Originalsadeln är snygg men hård, speciellt för passageraren... När jag har skjuts blir det en original softailsadel.

  3. #23
    V.I.B
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Westra Aros
    Inlägg
    31
    Tackad: 1
    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Känner han som äger hojen då han är kund på jobbet.
    Förklaringen är rätt så enkel, killen köpte den helt ny på Beviks i Linköping med tron om att ha tid att köra den. Har man en gård, sommarstuga, en stor jävla båt samt en hög lastbilar, grävmaskiner plus annat så finns väl helt enkelt inte tiden till som han trodde att den skulle göra.
    Vart väl inte bättre av att hans fru inte tyckte det var roligt att köra då hon tyckte det var otäckt. Så hennes sporre är till salu den också.
    Då är det bara att dega då.

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av Billy Bollocks Visa inlägg
    100 papp för den hojen är redan billigt med det miltalet! Apropå långresor gjorde jag och min fru en resa på 400 mil på 12 dagar utan probs. Stannade var 15-20:e mil. Originalsadeln är snygg men hård, speciellt för passageraren... När jag har skjuts blir det en original softailsadel.
    Skam den som ger sig, nu är vi nere på 85 tusen och han lämnar in den och fixar bromsen också

    Låter bra det då jag har planer på en längre resa till Norge nästa sommar.

  5. #25
    Helt fantastiskt pris! Påminner lite om min affär där säljaren begärde 125tkr men det slutade på 105tkr minus delar jag fick med som jag inte hade någon användning av så slutade det på 98tkr. Grattis och släng upp bilder SNART!!!!!

  6. #26
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Helt fantastiskt pris! Påminner lite om min affär där säljaren begärde 125tkr men det slutade på 105tkr minus delar jag fick med som jag inte hade någon användning av så slutade det på 98tkr. Grattis och släng upp bilder SNART!!!!!
    Har inte tackat ja än, det var idag vi kom fram till priset vid en eventuell affär. Sa till honom att jag skulle tänka på saken någon/några dar innan jag bestämmer mig.
    Måste kolla upp med vinterförvaring och lite annat skit först då jag bor i en lägenhet utan garage eller förråd.

    Ja man får någon speciell känsla inom sig när man tror sig ha gjort ett riktigt klipp Hahaha men det slutar väl som vanligt med att man står där sen totalt jävla grundlurad med byxorna nere

  7. #27
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Borde ha tänkt på dessa innan, kanske någon annan köpa den till det priset innan du hinner Det kommer att ta några veckor för honom att boka i reparationer, kanske du kan hitta en vinterförvaring då eller frågar killen om han kan eftersom det verkar han har plats ??

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Borde ha tänkt på dessa innan, kanske någon annan köpa den till det priset innan du hinner Det kommer att ta några veckor för honom att boka i reparationer, kanske du kan hitta en vinterförvaring då eller frågar killen om han kan eftersom det verkar han har plats ??
    Nä det är lugnt. Han har den inte ute på annons och jag har första tjing på hojen ett par dagar så det är inga skuggor.
    Jo jag vet, men det kom så plötsligt med hojen, vi stod och snackade skit om en bil som han har köpt för dyra pengar och då sa jag mest på skoj att hans hoj borde vara riktigt billig nu när han har en ny leksak hemma i garaget, och då erbjöd han mig att köpa den.
    Men jag tror jag har något på gång, kan eventuellt få ställa den i en lada där dom har vinterförvaring för bilar och husvagnar, han var bara tvungen att kolla med sin bror först så att ingen skulle ha den sista platsen.

    Det jag är lite kluven över bara är att jag aldrig har provkört en night train, skulle ju vara riktigt surt att köpa den och sen inte gilla den. Men till det priset kanske det inte spelar någon roll för det borde väl inte vara så svårt att sälja den på Blocket i så fall och få tillbaka pengarna och lite till om man har tur?

  9. #29
    Jag hade aldrig provkört en NT innan jag köpte min, men jag blev helt såld när jag körde den korta sträckan på kanske 100m.Är det något speciellt gjort med den eller är den original?

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Jag hade aldrig provkört en NT innan jag köpte min, men jag blev helt såld när jag körde den korta sträckan på kanske 100m.Är det något speciellt gjort med den eller är den original?
    Det låter skönt att höra vet inte om jag vill köra den heller när det är något fel på frambromsen som får den att lägga sig på. Jobbigt läge fall den skulle låsa sig när man kör
    Allt är original förutom luft o buller och Power commander 3.

  11. #31

  12. #32
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Ok sjyst! Lycka till!!
    Tack tack

    Snackade med honom idag och sa att jag ska ha den. Så nu ska den bokas in på verkstad av honom och efter det ska vi skriva papper och pengar ska byta ägare

  13. #33
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Grattis. Go känsla!!

    Jobbar i Linköping och är bosatt i Vadstena.
    Hojta om du är pepp på att ut och åka i sommar!!
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  14. #34
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Grattis

  15. #35
    Citat Ursprungligen postat av Fonve Visa inlägg
    Grattis. Go känsla!!

    Jobbar i Linköping och är bosatt i Vadstena.
    Hojta om du är pepp på att ut och åka i sommar!!
    Tack

    Absolut, alltid trevligt att träffa nytt folk så det kan vi göra Kommer garanterat bli en o annan tripp till Vadstena när det är träffar där (onsdagar väl om jag inte minns helt fel?).

  16. #36
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Yes. Onsdagar är det nostalgiträffar i Vadstena.
    SB 2008. Min egen "flamma"!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Framflytt på V-Rod 2006 Night Rod, går det?
    Av admin i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2015-04-23, 23:33
  2. Night rod 2006 bygge
    Av whiskeythrottle i forum Medlemsbyggen!
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2013-01-04, 21:14
  3. Ekerfälg bak night train 2006 någon?
    Av Nattis i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-10-16, 15:27
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-19, 15:58
  5. Bra pris på en Night Train 2006.
    Av Pontus i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-27, 19:28

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •