Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Donera pengar

  1. #1
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Donera pengar

    Krångligt att donera tycker jag.
    Jag har inte använt PayPal nångång men nu ville jag sätta in en hundring till forumadministratörerna.
    När jag höll på att skapa mitt PayPal-konto kom jag till ett steg där kontot skulle kopplas till banken.
    Det funkade ju givetvis inte. Det blev bara ett meddelande om att inte banken kunde godkänna..blabla.
    Sån skit! Det är nog inte så ovanligt att folk har sina bankkonton på en bank, eller?
    Dalslands Sparbank i mitt fall.

    Vore det inte bättre att admin har ett vanligt konto som man kan göra en enkel överföring till?
    Det blir väl ingen supporterflagga då, men det är väl skit samma, det viktiga är väl att det kommer in stålar.
    Gissar att det kommer att rassla in en hel del bidrag då. Det vore väl bra?
    Jag kan tänka mej att många vill bidra, men man vill inte lämna sitt kortnummer till PayPal.
    Eller så är det krångel, som i mitt fall.

    "Viljan är starkare än förståndet"...som flickan sa.

    Ehh, vad sa jag nu?.......

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Caspher Visa inlägg
    Krångligt att donera tycker jag.
    Jag har inte använt PayPal nångång men nu ville jag sätta in en hundring till forumadministratörerna.
    När jag höll på att skapa mitt PayPal-konto kom jag till ett steg där kontot skulle kopplas till banken.
    Det funkade ju givetvis inte. Det blev bara ett meddelande om att inte banken kunde godkänna..blabla.
    Sån skit! Det är nog inte så ovanligt att folk har sina bankkonton på en bank, eller?
    Dalslands Sparbank i mitt fall.

    Vore det inte bättre att admin har ett vanligt konto som man kan göra en enkel överföring till?
    Det blir väl ingen supporterflagga då, men det är väl skit samma, det viktiga är väl att det kommer in stålar.
    Gissar att det kommer att rassla in en hel del bidrag då. Det vore väl bra?
    Jag kan tänka mej att många vill bidra, men man vill inte lämna sitt kortnummer till PayPal.
    Eller så är det krångel, som i mitt fall.

    "Viljan är starkare än förståndet"...som flickan sa.

    Ehh, vad sa jag nu?.......
    klart du får en supporterflagga! Kontaktat dig på meddelande om hur du kan göra. Tack på förhand!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Liknande ämnen

  1. Om jag hade pengar !!
    Av Tompa i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-18, 10:54
  2. Nighttrain -01+pengar i byte mot en Rocker
    Av Molar i forum Bytes / Skänkes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-16, 16:03
  3. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 21:02

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •