Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vart får jag tag på en vettig skinnväst?

  1. #1

    Vart får jag tag på en vettig skinnväst?

    Hej.

    Är ny här på forumet och har en liten fråga som jag tror jag lättast får svar på av er Hd knuttar.
    Är på jakt efter en skinnväst i bra kvalité och som är någorlunda lik denna http://www.ebay.co.uk/itm/1707691223...84.m1497.l2648
    Har köpt en sådan på länken men även om jag mätte vilken storlek jag skulle ha vart den ändå för liten samt att kvalitén är som den vart på en billig väst tillverkad i Kina.
    Har letat överallt på nätet efter någon liknande i "riktig" kvalité i rätt storlek, får gärna kosta 1500 bara den passar och sitter bra.
    Är det någon här på detta forum som vet vart jag kan få tag på liknande väst? hittar mängder av bilder på Mc/metall folk som har denna typen av väst men inget ställe att köpa på.
    Får väl även erkänna att jag inte är någon HD åkare utan kör en Husaberg 450Fe 2009 som jag åker utför berg och genom djupa myrar i skogen med.
    Men till kläd stilen får jag nog kalla mig knutte även om jag saknar en hoj för ändamålet.

    Mvh Robert

  2. #2
    V.I.B Contributor
    Boba Fetts avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Tackad: 2


  3. #3
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Många köper gärna västar från Skinnströms, eftersom de håller hög kvalité. De måttsyr osv... Och förmodligen kan du få den som du vill där också.

    http://www.skinnstrom.se/



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  4. #4
    Tackar så mycket för svaren.
    Både Handelsboden och Flyingeagle hade några som liknade men inte till helt 100%
    Skinnstrom får jag skicka ett mail till och fråga om han möjligtvis kanske kan få tag på en sån jag är ute efter.
    Har som sagt sett ganska många bilder på västar som är nästan identiska som den jag länka till så borde finnas att köpa någon stans.
    Möjligtvis att jag snöat in för mycket på detaljer, har ganska lät att göra det när jag hittat något som jag vill ha, men något som måste stämma är att ryggen inte får vara delad utan hel som på e-bay västen.

  5. #5
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Husa450fe Visa inlägg
    Möjligtvis att jag snöat in för mycket på detaljer, har ganska lät att göra det när jag hittat något som jag vill ha, men något som måste stämma är att ryggen inte får vara delad utan hel som på e-bay västen.
    Skinnströms brukar sy västar till klubbfolk, så hela ryggar är inget problem där.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #6
    Skinnströms verkar ju kanon

    Jag hade sämre fantasi så jag köpte en Held väst på Probike i Göteborg för 695:-. En sån här: http://www.mc-boden.se/components/co...3f24f5f8b4.jpg

    Känns som bra kvalitet och den är skön att ha på sig trots att den är ny. Jag hade en gammal fin väst som jag köpte -86 på en träff i Schweiz men den har krympt () och är för sleten numera.

  7. #7
    Nykomling
    Reg.datum
    Jan 2016
    Inlägg
    1
    Tackad: 0

Liknande ämnen

  1. Patchar till skinnvästar?!
    Av Goran59 i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-06-01, 22:20
  2. NY Skinnväst strl L
    Av electra2009 i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-04-01, 13:23
  3. Skinnväska Lejonkulan Nightster
    Av TobbeJ i forum Säljes
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-26, 23:52
  4. Skinnväst...
    Av Vajtan i forum Säljes
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-26, 17:43
  5. Skinnvård?
    Av oggy69 i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 17:15

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •