Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Ironbutt

  1. #1

    Ironbutt

    Någon på forumet som kört?

    www.ironbutt.se
    Trägen vinner!

  2. #2
    V.I.B
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Alunda,Östhammars kommun
    Inlägg
    185
    Tackad: 2

    Frågan är VARFÖR man ska??

  3. #3
    För att bevisa att man inte är någon jävla pussy som kör till o från träffarna i innerstan tex
    Personligen tycker väll jag, VARFÖR INTE? Dom som kör har ju fina maskiner.. Jag tänkte ta min gamla shovel och köra.
    Bara för att bevisa att det går, och att det finns för mycket gnäll***ar som inte tar ut hojen om det duggar lite.
    Trägen vinner!

  4. #4
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    2005 körde jag non stopp Zeel am Sea-Göteborg på 18 timmar, inte för att köra en Ironbutt utan för att komma hem
    med mig hade jag en kompis och hans son men dom körde bil själv körde jag en helt otrimmad Sportster 883 från 04a.
    Det regnade dom första 80 milen men höll mig torr tack vare bra kläder som är a och o i alla sammanhang. skulle jag göra om det? då blir svaret nääääää
    Här poserar jag stolt på vägen upp Grossglockner
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  5. #5
    Jag och Bikebandit har pratat om det men vet inte om vi får tid i år. dels mår jag inte så bra. sen är fan i mej hela jävla kalendern fulltecknad.
    Men finns bara möjligheten så ska det göras.
    Varför kommer några att fråga?
    Svaret är jävligt enkelt

    För att vi kan!!!

    Här är rundan vi tänkte ta
    https://maps.google.se/maps/ms?msid=...9d3481b2&msa=0
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  6. #6
    V.I.B
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Alunda,Östhammars kommun
    Inlägg
    185
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av Adrenaline Visa inlägg
    För att bevisa att man inte är någon jävla pussy som kör till o från träffarna i innerstan tex
    Personligen tycker väll jag, VARFÖR INTE? Dom som kör har ju fina maskiner.. Jag tänkte ta min gamla shovel och köra.
    Bara för att bevisa att det går, och att det finns för mycket gnäll***ar som inte tar ut hojen om det duggar lite.
    Tjaa, alla får göra som dom vill. Köra kort eller långt, jag kör för att det är kul o inte för att bevisa nåt....

  7. #7
    V.I.B Hd_Walles avatar
    Reg.datum
    Feb 2014
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    51
    Tackad: 0
    Körde en i söndags... 168 mil på 21 timmar... Främst för att komma hem från Narvik... Men lite för att testa mina gränser... På min street Bob utan ruta.... Jävlar vilken underarmsträning det blev... Känner mig som popeye fortfarande
    Nu väntar jag bara på att få körningen godkänd innan jag kan titulera mig "worlds toughest rider"
    / Walle

    " livet är inte rättvist... Vilket är tur för de flesta"

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •