Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Väder och Vind :)

  1. #1

    Väder och Vind :)

    Hej hej ! jo läget är så att jag har som sagt planerat att köpa en sportster så fort jag sålt min nuvarande hoj. Det jag undrar är om en sportster klarar lite regn eller så.. jag kör allt som oftast till jobb och försöker att köra så mycket som möjligt tills det blir för kallt för att köra helt enkelt. Inte så att jag kör ut om det regnar men om jag kör till jobb och hojen står ute och det sedan börjar regna. Klarar den sig utan att något blir kasst eller så ? min nuvarande hoj har inte tagit någon skada över huvudtaget och därav att jag undrar hur en HD funkar

  2. #2
    Detta kan nog Lasse.S hjälpa dej med. Han kör väl i ur och skur. Enda jag själv har hört är att bakblinkarna med integrerat ljus/broms, kan vara lite känsliga för vatten. Jag tog bara lite fett och gned in runt blinkersglaset och sen torka av. Kontakter m.m kan man ju skydda bättre om man vill.

  3. #3
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Kul fråga jo då H-D fungerar i regn också, skaffa riktiga kläder så du inte blir sjuk bara och ora dig som sagt inte över hojen.
    Citat Ursprungligen postat av husfar Visa inlägg
    Hej hej ! jo läget är så att jag har som sagt planerat att köpa en sportster så fort jag sålt min nuvarande hoj. Det jag undrar är om en sportster klarar lite regn eller så.. jag kör allt som oftast till jobb och försöker att köra så mycket som möjligt tills det blir för kallt för att köra helt enkelt. Inte så att jag kör ut om det regnar men om jag kör till jobb och hojen står ute och det sedan börjar regna. Klarar den sig utan att något blir kasst eller så ? min nuvarande hoj har inte tagit någon skada över huvudtaget och därav att jag undrar hur en HD funkar
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  4. #4
    Detta låter ju toppen grabbar tack igen för hjälpen ! återkommer säkert snart med fler frågor !

Liknande ämnen

  1. Väder vind och njutning!
    Av Dunder i forum Off Topic
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-07-09, 07:55
  2. Harley Vs väder o vind
    Av Hagis i forum Omröstningstrådar
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 23:05

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •