Resultat 1 till 16 av 16

Ämne: Lousie Hoffsten

  1. #1
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11

    Lousie Hoffsten

    Hoppas det går bra för henne i melodifestivalen i morron.
    Tänkvärd text att kämpa på trots våra motgångar (som i hennes fall MS)

    Fuck cancer

  2. #2
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Tycker iofs inte att den låten är "HON"...

    Hon är flera gånger bättre i någon av sina gamla...

    T ex denna...



    Men visst är det tufft att hon pallar, med tanke på att man ser på henne hur hennes sjukdom tar på henne.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #3
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Hon är ju av det rätta virket "Östgöte". Hoppas hon vinner

  4. #4
    Och lika HOT som alltid!!
    Deluxe FLSTN

  5. #5
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av NickeR Visa inlägg
    Och lika HOT som alltid!!
    På mitt jobb kallades hon för senast idag "gammal kärring".

    Bild från förr, som kanske matchar forumet.



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    På mitt jobb kallades hon för senast idag "gammal kärring".

    Bild från förr, som kanske matchar forumet.

    Hon må vara gammal ida men nog faan e hon läcker
    Deluxe FLSTN

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    På mitt jobb kallades hon för senast idag "gammal kärring".

    Bild från förr, som kanske matchar forumet.

    Ser ut som en Norrköpings brud Melodifestivalen vem fan tittar o bryr sig det är ju ett barnprogram o det sluta jag med för 30 årsedan iallefall

  8. #8
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Ser ut som en Norrköpings brud Melodifestivalen vem fan tittar o bryr sig det är ju ett barnprogram o det sluta jag med för 30 årsedan iallefall
    Här kanske hon passar mer till folk, som diggar mer Sture plans bimbos... *retas lite*
    Hur tusan ser man på någon, om den är en Norrköpingsbrud då?
    (Själv är man ju västgöte så...)



    - - - Uppdaterad - - -

    Här är nog en av de mest snygga bilderna av henne... Så som man själv ville se ut på under åttiotalet, som "rockers" och blondin (japp, min äkta hårfärg är mycket ljusare än för stunden), när Mötely Crüe och WASP klingade ur stereon...



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Här kanske hon passar mer till folk, som diggar mer Sture plans bimbos... *retas lite*
    Hur tusan ser man på någon, om den är en Norrköpingsbrud då?
    (Själv är man ju västgöte så...)



    - - - Uppdaterad - - -

    Här är nog en av de mest snygga bilderna av henne... Så som man själv ville se ut på under åttiotalet, som "rockers" och blondin (japp, min äkta hårfärg är mycket ljusare än för stunden), när Mötely Crüe och WASP klingade ur stereon...

    Ah Kim Wilde wanne be. Norrköping hm...Nää jag tycker hon ser ut som en rock an blues lady,som inte alls hör hemma bland fullkomligt talanglösa såpjokrar som jöns semmelmums å co.Tjejen har spelat m SkyHigh bla e förjäävlig på munspel å kan sjunga.Hon e musiker.Finns d någon av schlager jönsarna som kan kalla sig d, nää. Å Norrköping höhö,kvalar man inte på t vi i femman ens på.Kanske ser ut som men e inte.Nhääää nu tog jag väl i. Mvh Ampe

  10. #10
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Nu har jag iofs kollat upp damen i fråga... Hon föddes 1965 i Linköping. Där växte hon även upp... Så jag vet ej varför robbull fick för sig, att hon var en Norrköpingsbrud.

    Numera bor damen i Enskede...

    Ampe... Kim Wilde wannabe? Nja, knappast... På åttiotalet såg alla tjejer ut på det viset, oavsett vad de sjöng. Det var liksom så man skulle se ut, förutsatt att du inte var "skolans nörd, pastorns dotter eller synthare"...
    Och äldre blondiner se ungefär detsamma ut på kort, om de har en mer "vuxen frisyr och klädstil"... Men lika??? Så att man kan tycka att den ena är en wannabe och den andra ej... Nja. Håller jag ej med om.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #11
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    Sv: Lousie Hoffsten

    Har lyssnat på Louise sen hennes debutplatta med wilmer x, hennes version av Lasse liten blues tycker jag är läcker, hon har gjort mycket bättre låtar än den här i schlagern.

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
    Nulla via invia est

  12. #12
    Hon började väl som körsångerska i Sky High om jag inte kommer ihåg helt fel,,,Sjöng Jimi Hendrix...

  13. #13
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Fullsize Visa inlägg
    Hon började väl som körsångerska i Sky High om jag inte kommer ihåg helt fel,,,Sjöng Jimi Hendrix...
    Nope... Hon började faktiskt i skolan i ett punkband som hette Mer Kött. Sedan gick hon med i bandet Dyzenteri. Hon har sagt att innan hon slog igenom hade hon sjungit i "alla band som jag fick tag på" i Linköping.
    Först 1986 gick hon med i Sky High. Dock varade det bara i ett år.
    Så hon hann nog göra en hel del innan dess, med tanke på att hon föddes 1965.

    Kan väl tillägga att hennes egna karriär startade fr o m 1987.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  14. #14
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Känner en kille som än i dag jobbar som roddare åt olika band som bad mig skjutsa sångerskan hem från en spelning med Sky High i Svarte Mossen Biskopsgården, då visste man inte att Louise skulle bli så känd
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  15. #15
    Du fick ett gott minne i alla fall, Lasse

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Nu har jag iofs kollat upp damen i fråga... Hon föddes 1965 i Linköping. Där växte hon även upp... Så jag vet ej varför robbull fick för sig, att hon var en Norrköpingsbrud.

    Numera bor damen i Enskede...

    Ampe... Kim Wilde wannabe? Nja, knappast... På åttiotalet såg alla tjejer ut på det viset, oavsett vad de sjöng. Det var liksom så man skulle se ut, förutsatt att du inte var "skolans nörd, pastorns dotter eller synthare"...
    Och äldre blondiner se ungefär detsamma ut på kort, om de har en mer "vuxen frisyr och klädstil"... Men lika??? Så att man kan tycka att den ena är en wannabe och den andra ej... Nja. Håller jag ej med om.
    Joo hon är från grann staden men liknar norrk stylingJag tänkte inte så mycket påt fören jag börja plugga konst o hantverks skolor runt om i landet,när man kom hem för o hällsa på i bland så såg man det jävligt tydligt hur jävla klonade tjejer var här i norrk samma kläder samma pudelkrull totalt fantasilöb;Det här var på 80-90talet men tyvärr är det lika dant i dagMen visst finns de dom som vågar ha någon egen stil också

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •