Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Slipning och Polering av hojdelar

  1. #1

    Slipning och Polering av hojdelar

    Hej! Är det nån som har problem med att få hjälp med att slipa och polera upp delar till erat bygge,eller bara få upp riktigt blänk på eran hoj kan jag bistå med det.Jag har det som hobby,och har pysslat med det i ett antal år.Jag jobbar inom ytbehandling sen 23 år.Så jag har fixat mia egna och flera andras byggen geom åren.Gå in på min profil om ni orkar och ta en titt.

  2. #2
    Hej Conny jag har två gaffelben som jag har tagit bort skärmfästena på som jag skulle vilja ha polerade ...gaffeln är i från en sportster 1995
    inget akut.....

    du har inga bilder på före och efter på något liknande jobb.....

    mvh Magnus Wiberg

  3. #3
    Absolut kan jag hjälpa dej med det.mitt telefonnr.är0739-616176 jag kan skicka bilder till dej.inga problem. om du googlar på Fredrik blyckerts El Cabron,så har du efterbilder.Den hojen han vann med har jag polerat allt på.Titta på dina gaffelben så ser du förebilden.Ring så pratar vi

  4. #4
    oggy,om du går in på min profil så ser du lite grejer jag gjort åt folk med.

  5. #5
    Mycket snyggt ringer dig när det blir dags.....

  6. #6
    Hej Conny,

    Farsan har en Electra från -00 där han fått allvarliga kromsläpp på hela transkåpan, ventilkåpor, gaveln på växellådan och kam-kåpan.
    Han är lite bedrövad och vet inte vad han ska ta sig till......
    Ser du några problem med att polera upp dessa prylar?

    Såg detta inlägg och tänkte att här har vi kanske lösningen......

  7. #7
    Kromsläpp blir väl svårt att polera upp.
    Det får man kroma om.
    http://harleyforum.se

  8. #8
    Sant!!

    Jag var nog lite otydlig.... Tänkte om man slipa bort kromet och polera upp i stället.
    Samtliga prylar är väl av aluminium.

  9. #9
    ursäkta att jag inte svarat.Men har inte varit inne här och kollat nåt.Om det är aktuell fortfarande kan du ringa mej. 0739 616176
    mvh Conny

  10. #10
    Det är lugnt, men hojen såldes strax efter.....så blev tyvärr aldrig aktuellt.
    Nästa gång ringer jag direkt

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •