Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Glasfiber "plast" kåpa till Electra o aphäng:)

  1. #1

    Glasfiber "plast" kåpa till Electra o aphäng:)

    Fick ju plats med allt i rubriken redan Söker alltså Kåpa, gärna med lågt glas till Electra då jag vill plocka bort min befintliga ruta och
    har du ett redigt Aphängarstyre liggande så e jag spekulant, helst över 50 cm!!
    PM:a

  2. #2
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Jag har beställt en Batwing.. dom finns med quick release fästen för alla Harleys m/u lightbar og m/u originala vindrutefästen. Se E-Bay.. observera att alla säljare har ungefär samma pris (produsenten ; Memphis Fairing kräver en minstepris) men om du mailar säljaren så vil han slå av 100$+++. och skicka som gåva/låg declare. Du kan själv välja vindruta 5"-7"-9" i många färgvarianter ock tint. Oxo spoiler. Denna har ribbad innsida utan möjlighet för radio/CD eller högtalare. Om du blir så full at du vil ha det så finns den med det også.
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av BIGHAL Visa inlägg
    Fick ju plats med allt i rubriken redan Söker alltså Kåpa, gärna med lågt glas till Electra då jag vill plocka bort min befintliga ruta och
    har du ett redigt Aphängarstyre liggande så e jag spekulant, helst över 50 cm!!
    PM:a
    Rutor har jag liggande om du är intresserad. En 4" Harley original i absolut nyskick, och en 6" Windvest i bra skick.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av hegtor Visa inlägg
    Jag har beställt en Batwing.. dom finns med quick release fästen för alla Harleys m/u lightbar og m/u originala vindrutefästen. Se E-Bay.. observera att alla säljare har ungefär samma pris (produsenten ; Memphis Fairing kräver en minstepris) men om du mailar säljaren så vil han slå av 100$+++. och skicka som gåva/låg declare. Du kan själv välja vindruta 5"-7"-9" i många färgvarianter ock tint. Oxo spoiler. Denna har ribbad innsida utan möjlighet för radio/CD eller högtalare. Om du blir så full at du vil ha det så finns den med det også.
    Tack för tipset, precis en sån kåpa jag var på Jakt efter!!!!

  5. #5
    Nja, jag va ju mest sugen på en "Batwing" en sån kåpa som jag blev tipsad om att hitta på E bay Ruta har jag redan men den e så jävla ful

  6. #6
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Om du kan vänta et par dagar med att beställa så ska jag skicka deg en mailadress direkt til bästa pris (du måste ha PayPal).
    Du sparar ungefär 100$ och massa avgifter.
    Du kan titta på det som finns på E-Bay från säljaren,men transaksjonen blir utanför. Han skickar invoice direct til deg via PayPal.
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  7. #7
    Tar gärna mailadressen, vill du så kan du skicka via PM.
    tACK!!!!

    Citat Ursprungligen postat av hegtor Visa inlägg
    Om du kan vänta et par dagar med att beställa så ska jag skicka deg en mailadress direkt til bästa pris (du måste ha PayPal).
    Du sparar ungefär 100$ och massa avgifter.
    Du kan titta på det som finns på E-Bay från säljaren,men transaksjonen blir utanför. Han skickar invoice direct til deg via PayPal.

  8. #8
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Jag gikk på en smäll der.. och jag och säljaren fikk en varning från E-Bay..
    Så jag fann et annat alternativ hvor jag fikk med en forniklad list och vindavvisare i priset och bara 10$ i frakt. Totalt ble det 572,75 och han setter värdet på det til 100$ så det blir lite eller ingenting i avgifter.

    Da får du; Batwing,vindskjerm efter eget val eller spoiler,monteringsett (svart eller forniklad för med eller utan lightbar),list for feste til vindskjermen (flera typer) och vindavvisare (flera färger)

    Her; http://www.ebay.com/itm/320912483673...84.m1497.l2649

    Han vil ta kontakt via E-Bays mailsystem och du mailar tbax dina val från linken över. Be om låg declare. (no problem).

    Det blev 70$ mer en första valet,men du får mer. Om du inte vil ha trimlisten och vindavvisarna kan du be dom dra det fra så priset blir lägre.
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  9. #9
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Min Batwing kom i dag.. komplett med fästen,trim for windshield och vindavvisare.. mycket god kvalitet..



    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  10. #10
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    3 lag med Boora och et med sealer.. var är sommaren?

    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-04-24, 12:49
  2. Aphäng 14" eller 16"
    Av Stefan i forum Köpes
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-02-21, 07:25
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-07, 16:41
  4. 14" aphäng till FatBoy -08
    Av Zweede i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 19:03
  5. SÄLJES: Styre "Aphäng"
    Av FXSTC i forum Säljes
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-17, 10:03

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •