Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

Ämne: Måste få säga....

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Måste få säga....

    Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

    Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

    Så kort och gott Brödrar och Systrar! the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!

  2. #2
    +1 på det!
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

    Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

    Så kort och gott Brödrar och Systrar! the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!

  3. #3
    Oj, vilka fina ord, blir ju jättegenerad för fan.. och jag som redan är en mesig och mjuk kille

    Men som hagis säger, 90% hänger på folket och inläggen.

    Du kan ha en skitfräck bar, men har du inga gäster så kvittar det!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #4
    V.I.B Nightsters avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    188
    Tackad: 0
    Japp instämmer med Hagis.. Admin är en riktig klippa...

  5. #5
    Hagis
    Guest
    "Du kan ha en skitfräck bar, men har du inga gäster så kvittar det!"
    haha du har så rätt så rätt men som jag sa till dig! Hönan hade aldrig varit något utan ägget, så vem som kom först är skit sak samma! Och om du tillåter så kommer jag absolut sno din rad!

  6. #6
    Tack adim o alla som håller igång forumet!Det är ett jävla trevligt ställe med bra folk

  7. #7
    V.I.B
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Kungliga Åsen Hägersten
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Tackar från mig med.
    http://avatars.ibsrv.net/ibsrv/res/src:<a href=http://www.hdforums.com/get/forum/image.php?u=50077&type=sigpic&dateline=1218153804 target=_blank>http://www.hdforums.com/get/forum/im...ine=1218153804</a>
    Fet Bob 08 med lite krimskrams. Fulreflexen på bilden är borta och baklampan bytt

  8. #8
    Stort tack.

  9. #9
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Thanks from me too bud To you and all the gang...and I think most will appreciate..at laaaast..a Swedish Harley Forum e; Jag gör mitt bästa för att läsa och skriva här ...

  10. #10
    Kan bara hålla med alla andra, ett stort tack!

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

    Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

    Så kort och gott Brödrar och Systrar! the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!
    Så jävla bra!

  12. #12
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Söder Vänern
    Inlägg
    16
    Tackad: 0
    tack för bra forum, nu gäller det att skriva lite oxå
    Det finns inget man bör ta på större allvar än njutningen

  13. #13
    V.I.B Contributor
    zeb.lovehells avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    222
    Tackad: 0

    Tack för ett kanon ställe
    Zeb Lovehell

  14. #14
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Tjena! Tyckte att portalen var bra men detta är ju en helt annan värld Får bara tacka Admin o alla som håller detta igång

  15. #15
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Är det inga Götlaborgare här på forumet? Tycker det är tunnt med det.
    Senast redigerat av xbones den 2011-05-07 klockan 23:06.

  16. #16

  17. #17
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Onatop Visa inlägg
    Skönt.......
    Varför? Var kommer du själv från?Vad är problemet Du vågar ju inte ens presentera var du är ifrån
    Senast redigerat av xbones den 2011-05-07 klockan 20:57.

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Onatop Visa inlägg
    Skönt.......
    Onatop: Här välkomnar vi alla medlemmar utan att ge dryga kommentarer som kan göra folk avskräckta eller onödigt irriterade. Du skriver mycket bra grejer Onatop men du måste respektera andras inlägg. Rock on!

    Är det på skoj, så lägg till en smiley typ denna: så fattar man att det är på skoj.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  19. #19
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Vaket Admin Måste ju ha så pass kurage att man kan presentera var man kommer ifrån,eller?Har jag möjligen skrivit nåt galet
    Senast redigerat av xbones den 2011-05-07 klockan 22:37.

  20. #20
    V.I.B Foffos avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Älmhult
    Inlägg
    81
    Tackad: 0
    Hej hej! Ja, ett stort tack för detta forum. Jag kanske inte skriver så mycket, men jag läser desto mer. Både intressant och kul.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •