Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 37 av 37

Ämne: Hva F... är H.O.G.?

  1. #21
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Jag är själv hoggare, Aros Viking, och gick med där iom att jag fick ett år gratis när jag köpte knarren. då det visade sig vara en väldigt självständig klubb med bra folk och trevliga aktiviteter samt en bra dealer så valde jag att bli kvar. Om man känner att det är en klubb som man vill fortsätta vara med i så är life member inte så farligt. men så klart, dån efter person.
    A.K.A Masen

  2. #22
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Jag är själv hoggare, Aros Viking, och gick med där iom att jag fick ett år gratis när jag köpte knarren. då det visade sig vara en väldigt självständig klubb med bra folk och trevliga aktiviteter samt en bra dealer så valde jag att bli kvar. Om man känner att det är en klubb som man vill fortsätta vara med i så är life member inte så farligt. men så klart, dån efter person.
    Det var hyggelig å höre,Cybercount at du også har positive erfaringer med HOG.
    Gratulerer også med 20-årsjubileumet dere feiret nylig i Aros. Vurderte litt å reise dit,men tar heller en tur å hilser på med sykkelen når det en gang blir sommer....
    Det synes å väre en utbredt misoppfatning at handlaren er en grådig jävel som ligger våken om nettene å planlegger hvordan han skal rane sine egne kunder.. Mitt inntrykk er at de som idag klarer å holde affären sin i gang i et sviktende marked er ärlige og hardt arbeidende mennesker.
    Jeg er også av den oppfatning at det er taktisk smart å stötte opp om den lokale dealern.. for hva blir alternativet om han forsvinner? Det blir ihvertfall lenger å reise og i verste fall kan det vise seg at det verkstedet man finner vet alt om Zundapp,men ingenting om Harley.
    For mange år siden var det en kampanje i Norge som sa; «Bruk närbutikken din så blir den ikke borte».. og selvfölgelig ble de borte fordi store kjöpesenter var mer attraktive.
    I en annen tråd så var det en som la ut en link til et foretaksregister.. kan ikke huske hvem og hvor,men da sjekket jeg opp hvordan det stod til med MIN handlere. Og det var sörgelig.. på noen få år så er omsetningen mer enn halvert og ut ifra tallene så er det närmest en gåte at han ikke er sultet ihjel. Jeg tror på forbrukermakt.. jeg legger så langt det er praktisk mulig igjen pengene lokalt. Når jeg gjör det sörger jeg for at naboen min har jobb,kommunen får inntekter og kanskje en arbeidsledig ungdom får jobb. Det er ikke lett på et så lite sted som jeg bor på fordi vareutvalget her er i hovedsak det samme som det var i 1980 og f.eks en Blu-ray film er närmet umulig å finne så det har sine begrensninger. Allikevel tror jeg på at jeg kan påvirke utviklingen med mitt kjöpemönster og selvfölgelig kan jeg ikke gjöre alt for alle,men jeg kan gjöre litt for noen og jeg bruker dette også for å boikotte enkelte varer og bedrifter og i enkelte tilfelle land.
    Idag er det få unge som investerer i motorsykkel.. av en eller annen grunn så appelerer ikke fart og fullt nedbrekk i en sving til dagens ungdom. Av oss som henger på forumet her er gjennomsnittsalderen såpass höy at jeg vil anta at den aller fleste har mer enn et grått hår og man kan uten videre trekke konklusjonen om at «handlarn» er en utdöende rase og når han blir borte så kommer det heller ingen erstatter for enhver med et snev av ökonomisk innsikt ser at det finnes ikke grunnlag lenger for å drive..

    Så ved å stötte din lokale handlare stötter du deg selv og dine motorsykkelvenner i området og sörger for at ekspertisen for ditt merke er tilstede..
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  3. #23
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av hegtor Visa inlägg
    Gratulerer også med 20-årsjubileumet dere feiret nylig i Aros. Vurderte litt å reise dit,men tar heller en tur å hilser på med sykkelen når det en gang blir sommer....
    Tack för gratulationerna, tyvärr var det kanske många som tänkte som du eftersom inga andra än vårt chapter kom till festen trots alla inbjudningar som gått ut.
    A.K.A Masen

  4. #24
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av waconda62 Visa inlägg
    Jag har kollat in HOG och tycker att det är väl dyrt att vara med där. Lite tveksam till värdet liksom. Jag nöjer mig med HDCS så länge och visst det är ju också en "köpeklubb" men för oss som inte har sådär värst många polare som åker hoj så är det väl enda chansen att vara med något överhuvudtaget. Fast man behöver ju inte alls vara med där heller iofs men jag gillar att åka på träff så det får bli HDCS i alla fall till att börja med.

    Jag har 4 polare varav 2 kör HD och den tredje Triumph samt den fjärde trike men vi bor inte helt nära varandra. Ett tag funderade vi lite på att bilda en klubb men så är det ju det där med lokal etc.. . Vi kommer nog att köra en del i sommar ändå.
    Kolla HF Westcoast elle HF Riders hær i grupper
    There are no problemsonly solutions

  5. #25
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Nu blandar du nog ihop det Xbones...detta är ett forum på internet där man sorterar texten på olika ställen på en server men som ändå alla kan läsa, HOG samt HDCS är real Groups
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  6. #26
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Kolla HF Westcoast elle HF Riders hær i grupper


    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Nu blandar du nog ihop det Xbones...detta är ett forum på internet där man sorterar texten på olika ställen på en server men som ändå alla kan läsa, HOG samt HDCS är real Groups
    Även om du sätter dit blinkande figurer, så får man ändå känslan att du inte tycker grupperna xbones nämnde var "verkliga" nog... Tänk på, alla är inte gamla på forumet heller och kanske inte förstår ett "skämt".
    Både HF Westcoast och HF Riders är bra alternativ, för de som kanske inte vill vara med i en mc klubb eller i HOG och HDCS.
    Själv halkade man med som på en banan, i den som kom med köpet av ny hoj... Dock inget jag kommer att satsa vidare på, efter att "året" tagit slut.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #27
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag var medlem i HOGS independant Malmoe under 6 år och kan inte klaga. Jag hade en trevlig tid med dem och det var alltid en fullständig Hoj säsong med massor av aktiviteter att välja mellan. Det var alltid något att göra varje helg om du hade tid för det och det är vad jag gillade mest. Jag hade inte mycket tid för chaptret det senaste året eftersom jag lade min energi till andra saker som en körning grupp i detta forum och mitt medlemskap med HOGS lades på is.
    Jag överväger nu att förnya mitt medlemskap med HOGS eftersom Snapphanar gruppen verkar vara mycket stillastående med inte så många folk som deltar.

    Jag har kollat Life Membership, men undrar varför det finns en skillnad mellan USA och Europa life membership priser ? I USA efter 5 års medlemskap erbjuds life membership till ett reducerat pris (cirka $300) men det ser ut som de europeiska medlemmarna få inte det rabatt ??Lite orättvist tror jag

    Jag måste ta reda på det ??

  8. #28
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Nu blandar du nog ihop det Xbones...detta är ett forum på internet där man sorterar texten på olika ställen på en server men som ändå alla kan läsa, HOG samt HDCS är real Groups
    Jag har inte blandat ihop nåt men du blandar i dej i allt ! Mitt inlägg var bara ett tips om körningsgrupper eftersom han är från Gbg området och söker några och köra med! Ursäkta att jag glömde att nämna din grupp
    There are no problemsonly solutions

  9. #29
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Jag har inte blandat ihop nåt men du blandar i dej i allt ! Mitt inlägg var bara ett tips om körningsgrupper eftersom han är från Gbg området och söker några och köra med! Ursäkta att jag glömde att nämna din grupp
    Forumet är väl för alla och vad jag vet finns det väl ingen gräns över hur mycket man får tycka eller ha åsikter om saker, tekniska saker intresserar mig mest men vissa saker upprör mig och tycker är tragiskt.
    Grupperna är bra när dom använts på rätt sätt, som tex geografiska fika/körgrupper eller en motorsportgrupp men när man som Sanniz gör det fatala misstaget o skriver skit om mig i en grupp som jag inte är med i men som alla kan läsa bara för att vi inte är överns om allt, hur skall man då kunna bli en "biker" som är hennes största önskan när man baktalar andra i ett öppet forum och du Xbones som inte heller gillar mig något vidare har åsikter hur vida jag platsar eller inte i grupper och som skapas av personliga åsikter som enda anledning.
    "min" grupp skapade jag enbart för att förlöjliga det hela och som jag kallade "fria" av enda anledningen att det ej är en grupp utan för alla som resten av forumet är.
    Visst det är som i verkliga livet man kan inte tycka om alla och så är det här inne också.
    Och om någon tycker att jag skriver mycket och undrar över min Avatar så kör jag mycket säker redan mer än vad vissa gjorde under hela förra året och mekar och umgås med andra mc intresserade i stort sett all tid som jag inte är på jobbet eller sover och därför ger jag mig själv rätten att skriva o lägga mig i saker mycket också för det är mitt liv.
    Och jag kommer fortsätta lägga mig i saker så länge det roar mig och vad jag platsar eller inte det vet bara jag och dom som träffat mig o känner mig på riktig, och varför jag blir upprörd....jo för att du har inte en enda djävla aning om vem jag är....och av just den anledningen skall jag försöka ignorera klantaga kommenterer om mig från dig eller andra som inte vet vem jag är.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  10. #30
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Forumet är väl för alla och vad jag vet finns det väl ingen gräns över hur mycket man får tycka eller ha åsikter om saker, tekniska saker intresserar mig mest men vissa saker upprör mig och tycker är tragiskt.
    Grupperna är bra när dom använts på rätt sätt, som tex geografiska fika/körgrupper eller en motorsportgrupp men när man som Sanniz gör det fatala misstaget o skriver skit om mig i en grupp som jag inte är med i men som alla kan läsa bara för att vi inte är överns om allt, hur skall man då kunna bli en "biker" som är hennes största önskan när man baktalar andra i ett öppet forum och du Xbones som inte heller gillar mig något vidare har åsikter hur vida jag platsar eller inte i grupper och som skapas av personliga åsikter som enda anledning.
    "min" grupp skapade jag enbart för att förlöjliga det hela och som jag kallade "fria" av enda anledningen att det ej är en grupp utan för alla som resten av forumet är.
    Visst det är som i verkliga livet man kan inte tycka om alla och så är det här inne också.
    Och om någon tycker att jag skriver mycket och undrar över min Avatar så kör jag mycket säker redan mer än vad vissa gjorde under hela förra året och mekar och umgås med andra mc intresserade i stort sett all tid som jag inte är på jobbet eller sover och därför ger jag mig själv rätten att skriva o lägga mig i saker mycket också för det är mitt liv.
    Och jag kommer fortsätta lägga mig i saker så länge det roar mig och vad jag platsar eller inte det vet bara jag och dom som träffat mig o känner mig på riktig, och varför jag blir upprörd....jo för att du har inte en enda djävla aning om vem jag är....och av just den anledningen skall jag försöka ignorera klantaga kommenterer om mig från dig eller andra som inte vet vem jag är.
    Det var bara svar på tal! Du mena att jag blandar i hop saker o ting o babblar om servrar o skit! Som jag skrev så var det bara ett tips för nya folk! Svårt att fatta eller??? Sen varför du startade din grupp är ju din sak!Sen att det är fem medlemmar i din grupp visar väl nånting!
    Senast redigerat av xbones den 2013-04-12 klockan 10:09.
    There are no problemsonly solutions

  11. #31
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Forumet är väl för alla och vad jag vet finns det väl ingen gräns över hur mycket man får tycka eller ha åsikter om saker, tekniska saker intresserar mig mest men vissa saker upprör mig och tycker är tragiskt.
    Grupperna är bra när dom använts på rätt sätt, som tex geografiska fika/körgrupper eller en motorsportgrupp men när man som Sanniz gör det fatala misstaget o skriver skit om en grupp som jag inte är med i men som alla kan läsa bara för att vi inte är överns om allt, hur skall man då kunna bli en "biker" som är hennes största önskan när man baktalar andra i ett öppet forum och du Xbones som inte heller gillar mig något vidare har åsikter hur vida jag platsar eller inte i grupper och som skapas av personliga åsikter som enda anledning.
    "min" grupp skapade jag enbart för att förlöjliga det hela och som jag kallade "fria" av enda anledningen att det ej är en grupp utan för alla som resten av forumet är.
    Visst det är som i verkliga livet man kan inte tycka om alla och så är det här inne också.
    Och om någon tycker att jag skriver mycket och undrar över min Avatar så kör jag mycket säker redan mer än vad vissa gjorde under hela förra året och mekar och umgås med andra mc intresserade i stort sett all tid som jag inte är på jobbet eller sover och därför ger jag mig själv rätten att skriva o lägga mig i saker mycket också för det är mitt liv.
    Och jag kommer fortsätta lägga mig i saker så länge det roar mig och vad jag platsar eller inte det vet bara jag och dom som träffat mig o känner mig på riktig, och varför jag blir upprörd....jo för att du har inte en enda djävla aning om vem jag är....och av just den anledningen skall jag försöka ignorera klantaga kommenterer om mig eller från andra som inte vet vem jag är.
    Hm, är det nu jag verkligen skall bli sur på dig på riktigt Herr Lasse.S???
    Snackat skit om grupp? Var f*n har du fått det ifrån??? Mig veterligen var det du, som verkade håna två andra grupper som nämndes. Och jag snackar väl inte skit, för att jag råkar nämna att "gruppen/föreningen/klubben/organisationen" som jag automatiskt blev medlem i när jag införskaffade en helt ny Harley inte passar mig som person? Jag kan stå för mina ord och behöver inte snacka skit om någon eller några. Du får gärna ta detta öga mot öga. Tyvärr verkade du trevligare i verkliga livet, men ju mer jag läser (desto falskare verkar du vara som person. Den åsikten står jag för.) desto mer ledsnar jag på din attityd.
    För det verkar ju vara som sådant, att kör och mekar inte folk lika mycket som dig, så är de uppenbarligen inte värda något heller.
    Och har du bara personangrepp att göra här, så ta det på PM. Alla här inne behöver inte läsa all skit som spottas ut från folk, som "uppenbarligen inte känner varandra".
    Nu har du definitivt förstört mitt morgonhumör, grattis!

    Till resten på forumet, så ursäktar jag allt detta. Min tanke med min kommentar var inte att skapa krig och osämja, utan bara påpeka att det även fanns grupper inom HF som kan vara väl fungerande alternativ för de som vill träffas och åka hoj tillsammans, eftersom dessa nämndes av en tredje person. Sedan om dessa passar andra hänger också det på personerna i gruppen, personkemin och att det alltid finns några som är mer eller mindre aktiva inom gruppen/grupperna, för att det skall hålla i längden.



    Jag har inget emot varken HOG eller HDCS. Dock är det grupperingar som inte passar min personliga smak. Men det betyder ju inte att de inte passar andra, eller hur?
    Det är ju faktiskt något, som alla som är intresserade själva får ta reda på. Ingen annan person kan säga vad som passar en person bäst. Då spelar det ingen roll om det gäller HOG, HDCS, åkgrupper och fikagrupper på Harleyforumet, mc klubbar, mc föreningar, "lone wolves" osv.


    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Jag var medlem i HOGS independant Malmoe under 6 år och kan inte klaga. Jag hade en trevlig tid med dem och det var alltid en fullständig Hoj säsong med massor av aktiviteter att välja mellan. Det var alltid något att göra varje helg om du hade tid för det och det är vad jag gillade mest. Jag hade inte mycket tid för chaptret det senaste året eftersom jag lade min energi till andra saker som en körning grupp i detta forum och mitt medlemskap med HOGS lades på is.
    Jag överväger nu att förnya mitt medlemskap med HOGS eftersom Snapphanar gruppen verkar vara mycket stillastående med inte så många folk som deltar.

    Jag har kollat Life Membership, men undrar varför det finns en skillnad mellan USA och Europa life membership priser ? I USA efter 5 års medlemskap erbjuds life membership till ett reducerat pris (cirka $300) men det ser ut som de europeiska medlemmarna få inte det rabatt ??Lite orättvist tror jag

    Jag måste ta reda på det ??
    Verkar ju konstigt om konceptet bygger på ett mer "utbrett medlemskap över världen". Fast får du svar på frågan, finns det säkert de som är intresserade av att få veta mer här inne, vad de svarade.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  12. #32
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Nja du skrev personlig skit om mig i westcoast gruppen för en tid sig som du trodde inte jag kunde läsa, skulle formodar att det står kvar fortfarande.
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Hm, är det nu jag verkligen skall bli sur på dig på riktigt Herr Lasse.S???
    Snackat skit om grupp? Var f*n har du fått det ifrån??? Mig veterligen var det du, som verkade håna två andra grupper som nämndes. Och jag snackar väl inte skit, för att jag råkar nämna att "gruppen/föreningen/klubben/organisationen" som jag automatiskt blev medlem i när jag införskaffade en helt ny Harley inte passar mig som person? Jag kan stå för mina ord och behöver inte snacka skit om någon eller några. Du får gärna ta detta öga mot öga. Tyvärr verkade du trevligare i verkliga livet, men ju mer jag läser (desto falskare verkar du vara som person. Den åsikten står jag för.) desto mer ledsnar jag på din attityd.
    För det verkar ju vara som sådant, att kör och mekar inte folk lika mycket som dig, så är de uppenbarligen inte värda något heller.
    Och har du bara personangrepp att göra här, så ta det på PM. Alla här inne behöver inte läsa all skit som spottas ut från folk, som "uppenbarligen inte känner varandra".
    Nu har du definitivt förstört mitt morgonhumör, grattis!

    Till resten på forumet, så ursäktar jag allt detta. Min tanke med min kommentar var inte att skapa krig och osämja, utan bara påpeka att det även fanns grupper inom HF som kan vara väl fungerande alternativ för de som vill träffas och åka hoj tillsammans, eftersom dessa nämndes av en tredje person. Sedan om dessa passar andra hänger också det på personerna i gruppen, personkemin och att det alltid finns några som är mer eller mindre aktiva inom gruppen/grupperna, för att det skall hålla i längden.



    Jag har inget emot varken HOG eller HDCS. Dock är det grupperingar som inte passar min personliga smak. Men det betyder ju inte att de inte passar andra, eller hur?
    Det är ju faktiskt något, som alla som är intresserade själva får ta reda på. Ingen annan person kan säga vad som passar en person bäst. Då spelar det ingen roll om det gäller HOG, HDCS, åkgrupper och fikagrupper på Harleyforumet, mc klubbar, mc föreningar, "lone wolves" osv.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  13. #33
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Nja du skrev personlig skit om mig i westcoast gruppen för en tid sig som du trodde inte jag kunde läsa, skulle formodar att det står kvar fortfarande.
    Skit? Jag påpekade förmodligen att ditt uppförande inte hörde hemma där, eftersom du envisades med att posta saker på HF Westcoast fastän du inte ens var medlem. Att du sedan inte kunde ta det alla skrev där inne om ditt uppträdande, är inte mitt personliga fel. När t o m gruppens ledare både säger till och slutligen raderar hela trådar, så kan det ju bero på en enda sak, eller hur?
    Vill du diskutera saken mer, ta det på PM!
    Och vet du inte skillnaden på att snacka skit och nämna hur folk uppträder ens på skrift, då skall du nog inte heller uttala dej om detta i trådar, för du orsakar verkligen dålig stämning numera.
    Fr o m nu svarar jag inte på fler inlägg från dig riktat mot mig, OM det inte har med ämnet i tråden att göra. Din personliga vendetta kan du genomföra via mailkontakt.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  14. #34
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Eftersom du klipper ur personligt PM o postar det offentlig så kan man inte lita på dig Sanniz därför får du ta det att jag blev förbannat och det sitter i ännu tyvärr då förstår du säkert också att jag inte gör det igen utan skriver så alla kan se från början....men detta gör inte min dag så bra heller så jag släpper det nu men du kanske förhoppningsvis har förståelse över varför jag har agg till dig......

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Skit? Jag påpekade förmodligen att ditt uppförande inte hörde hemma där, eftersom du envisades med att posta saker på HF Westcoast fastän du inte ens var medlem. Att du sedan inte kunde ta det alla skrev där inne om ditt uppträdande, är inte mitt personliga fel. När t o m gruppens ledare både säger till och slutligen raderar hela trådar, så kan det ju bero på en enda sak, eller hur?
    Vill du diskutera saken mer, ta det på PM!
    Och vet du inte skillnaden på att snacka skit och nämna hur folk uppträder ens på skrift, då skall du nog inte heller uttala dej om detta i trådar, för du orsakar verkligen dålig stämning numera.
    Fr o m nu svarar jag inte på fler inlägg från dig riktat mot mig, OM det inte har med ämnet i tråden att göra. Din personliga vendetta kan du genomföra via mailkontakt.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  15. #35
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Tyvärr kan jag inte svara dig på PMet Sanniz av tidigare angivna skäl.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  16. #36
    Men nu får ni ge er !!!!


    Ring upp varann om ni vill tala ut, eller kör med PM. Diskussioner av den här typen är ointressanta för alla andra är er själv, forum fungerar aldrig för sånt här, det bara skitar ner.

    Behandla varann med samma respekt som om ni stod öga mot öga i TV-sändning.
    När lusten att argumentera bubblar upp, stäng webbläsaren och gör något annat.

    Vi är här för att vi gillar MC och alla har olika sätt att genomföra det på. En del bygger hojjar andra tycker det är coolt med SOA-hoodies.
    Alla är välkomna och kärnan är att hjälpa varann till ett rikare MC-liv.

    Fast det är ju bara min åsikt, som ingen av er kan ändra på, eller diskutera sönder. Ni har rätt till er egen åsikt såklart.
    Och om det blir mer tjafs (eller för den delen rasism som ibland dyker upp) så lämnar jag forumet, inte i protest utan för att värdet för mig minskar då.

    Kom igen nu, agera vuxet!

  17. #37
    Vinnare BOTM Dec 2011 Viljars avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    SkåneLand
    Inlägg
    405
    Tackad: 1

    Hva F... är H.O.G.?

    Herregud... Finns här ingen moderator som kan rensa bort tramset?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    The Older I Get, The Better I Was..

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •