Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 34 av 34

Ämne: Dyna pul

  1. #21
    Bakskärm.färdig och redo att lackas!

  2. #22
    V.I.B crazyswedes avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Surin Thailand
    Inlägg
    316
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av beveasop5394 Visa inlägg
    ms 7369 драйвер
    драйвер на нокия 6610i http://borisload36.ru/3934.html ati 2600xt драйвер
    драйвер для samsung scx 4100 для ос vista
    драйвер материнской платы aspi http://stasdrivers51.ru/2418-hp-1320-drayvera.html via vt6421 ide raid controller драйвер
    драйверы сетевых плат ude
    драйвер nvidea geforge 5200 для xp 32 bit http://yuriy-driver51.ru/17-03-2013-...-drayvera.html драйвер vista sound blaster live 5.1
    драйверы для toshiba a350 22j
    Look what the cat dragged in ... fuck off pls.
    CS//

  3. #23
    Ser riktigt riktigt bra ut!! Vad är det för bakskärm du kör?

  4. #24
    Fästet i uet på svingen, hur fäster du skärmen där, är det bult jag ser på bilden?

  5. #25
    Köpte skärmämne från bikeline, hittade ingen jag tyckte passade. Ja det blir en bult med distans, ska bli snyggare än på bilden, provisoriskt bara för att få klart skärmen.

  6. #26
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Ser bra ut Ozzy och kul att följa. keep it up!
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  7. #27
    Det blir finnemang ju!

  8. #28
    Tja Man! Har kommit en bit på vägen nu och undrar lite vad du körde för dimesioner på skärmmaterialet? kör ju med original däck å så, vill ju ha rätt grejer=)

  9. #29
    Hej
    Har du penselmålat underbenen på gaffeln med hammarlack? Vad för slags primer använde du?Har du avkromat luftfilterkåpan innan du lackade den?eller hur fick du färgen att fästa på den?

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av GoobieMartin-HD Visa inlägg
    Tja Man! Har kommit en bit på vägen nu och undrar lite vad du körde för dimesioner på skärmmaterialet? kör ju med original däck å så, vill ju ha rätt grejer=)
    Däckets bredd + 30mm brukar man säga. När jag byggde choppern tyckte jag nog att det var lite väl smalt och la till kantlist på skärmen.
    Trägen vinner!

  11. #31
    Jag har ju 150 däck på men 180mm skärm känns som att den kommer se för bred ut för däcket?! Originalskärmen är 190 och den känns helt åt helvete för bred! Skulle 170-180 vara för litet?! Tackar för era svar
    Vad körde du på ozzy?

  12. #32
    Hallå, längesen nu jag uppdaterade! Jag körde +30mm på ämnet mot vad däcket är, funkar bra. Underbenen är penslad hammarlack yes hehe, körde hammerites primer innan bara. Filterkåpan körde jag i en liten sketen bläster från Jula bara, körde tills kromet vart mattat sen 3 lager värmebeständig spray, in i ugnen bara, årerstår att se hur det sitter, inte ens 10 mil körda än.

    Så här ungefär blir det då, men sadeln på bilden är inte min, håller på att göra en själv. Har motvilligt fått på ett 16" ist för det 18" på bilden. Har sidmonterat skylten sedan dessa togs, och ska hitta på ett annat avslut på rören, inte alls nöjd med supertrapp ljudet. Ska uppdatera mer frekvent nu





    Får se om bakre fästena håller, blir att göra om det oavsett i höst. Ska fota mer
    bara jag får på sadeln, och hastighetsmätare kanske.

    - - - Uppdaterad - - -

    Vart dubbelbild, den här skulle med också

  13. #33
    Råkade sälja den nu.. Lite halvhjärtad annons på blocket som ledde nästan omedelbart till osett köp, handpenning betalt, han hämtar i helgen.Så kan det gå! Nytt på ingång, återkommer!

  14. #34
    Kuuuuuuuul! Det blir latjolajban!
    Chop what u got

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-03-11, 13:13
  2. Dyna 2000 eller dyna 2000i
    Av oggy69 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-09-21, 16:51
  3. Fästen bakskärm Dyna Switchback och dyna Widglide 2010
    Av oilelf i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-07-16, 13:33
  4. Dyna
    Av Lappgubben i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 20:17
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 22:32

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •